Το Instagram με υπερηφάνεια (!) αποκαλύπτει πόσο… περιορισμένο organic reach σού προσφέρει

ad85bfc94f292894c73a17702e07db0a d0c
blog banner ired inner pages

Είναι λογικό όταν βγαίνει ένα προϊόν στην αγορά, να υπάρξουν τα ανάλογα testimonials από τον κόσμο για το πόσο καλό είναι ή, τι διόρθωση χρειάζεται…

Αυτό που δείχνει παράξενο είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι που παράγουν το προϊόν να αναδεικνύουν το ίδιο τους το πρόβλημά, μέσω ενός quote του χρήστη, προκαλώντας αναταραχή στην αγορά και συγχρόνως απορία γι’ αυτό το γεγονός.

Διαβάστε επίσης: Πώς να στείλεις εμπιστευτικό μήνυμα στο Gmail (updated version)

Συγκεκριμένα, η Liat Weingarten, αντιπρόεδρος της εταιρίας ρούχων Οld Navy, σε ανάρτησή της στο Instagram δηλώνει ξεκάθαρα ότι βλέπει καταναλωτές να θέλουν να ανακαλύψουν νέα trends στη μόδα από αξιόπιστους οίκους μόδας, αλλά κάτι τέτοιο δεν μπορούν να το καταφέρουν κι αυτό οφείλεται στο χαμηλό organic reach του μέσου.

Αυτή την ανάρτηση το Instagram φρόντισε να την τονίσει μέσω ενός highlight στο Newsfeed.

Και η ανάρτηση συνεχίζει: “Προσπαθούμε να βρούμε πιο σωστές και έξυπνες λύσεις, όπως Branded Content διαφημίσεις, προκειμένου να  εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας και όχι απλώς να πετάμε μια διαφήμιση στα social media”.

‘Ετσι, το γνωστό “δεν πληρώνεις, δεν φαίνεσαι πουθενά”, οι άνθρωποι του Instagram φρόντισαν να το κάνουν… σημαία!

Εξάλλου, είναι γνωστό πλέον ότι η “αυτοάμυνα” δεν είναι και από τα δυνατά χαρτιά του Mark Zuckerberg.

RELATED PROJECTS