Oι επί πληρωμή συνδρομητές του Spotify έφτασαν πλέον τα 100 εκατομμύρια, διπλασιάζοντας τον τελευταίο αριθμό χρηστών που ανέφερε η Αpple για την υπηρεσία της, Αpple Music, τον Γενάρη που μας πέρασε.
Το Spotify ανακοίνωσε τον αριθμό στην τελευταία ανακοίνωση κερδών του, για το πρώτο τέταρτο του χρόνου. Έτσι, με τα στοιχεία αυτά, οι μισοί εκ των χρηστών της εταιρείας είναι συνδρομητές επί πληρωμή.
Σύμφωνα με την εταιρεία, λοιπόν, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες ανέβηκαν κατά 26% από τη μια χρονιά στην άλλη, στους 217 εκατομμύρια, ελαφρώς λιγότεροι από το μέσο σημείο των 215-220 εκατομμυρίων οι οποίοι αναμένονταν.
Οι συνδρομητές Premium ανέβηκαν στα 100 εκατομμύρια, σημειώνοντας ετήσια αύξηση περί το 32%, φτάνοντας στη μέγιστη πρόβλεψή μας, η οποία κυμαίνονταν από τα 97 εκατομμύρια και έφτανε έως και τα 100, σημειώνοντας έτσι ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας.
Παρ’όλα αυτά, όπως αναγνωρίζει και η ίδια η εταιρεία, πολλή από την επιτυχία την οποία γνώρισε προσφάτως, οφειλόταν σε κάποιες γενναίες προσφορές.
Πιο συγκεκριμένα, οι προσφορές που κυκλοφόρησαν στις ΗΠΑ και τον Καναδά, όπως επίσης και τα οικογενειακά πακέτα που προσφέρονταν ήταν οι κύριοι λόγοι που η εταιρεία είδε τέτοια αύξηση στις συνδρομές της. Επίσης, η προσφορά που ήρθε με το Google Home Mini, όπως επίσης και η μείωση της τιμής στο πακέτο των Spotify Premium + Hulu στις ΗΠΑ αποτέλεσαν πόλο έλξης για αρκετούς ανθρώπους.
Διαβάστε επίσης: Tέλος εποχής για το iTunes;
Τον Μάρτιο, η εταιρεία επέκτεινε την συνεργασία της με την Google, και το πακέτο που ερχόταν μαζί με το Google Home Mini λανσαρίστηκε και σε δύο μεγάλες Eυρωπαϊκές αγορές, αυτές του Hνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας. Η νέα αυτή προσφορά μοιάζει με αυτή που ήρθε στις ΗΠΑ στο τελευταίο τρίμηνο του 2018, και τα νέα, αλλά και τα ήδη υπάρχοντα μέλη των οικογενειακών πακέτων, που μπορούν να πάρουν ένα smart speaker Gοοgle Ηome Μini.
Επίσης, η εταιρεία επέκτεινε και τη συνεργασία της με την Ηulu κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, προσφέροντας το ειδικό πακέτο τους στους συνδρομητές της απλής συνδρομής (των 9.99 δολαρίων) χωρίς κάποια χρέωση, και αντικατέστησε ουσιαστικά την προσφορά των 12.99 δολαρίων με τα Spotify + Ηulu, βασιζόμενο στην επιτυχία που είχε το φοιτητικό πρόγραμμα Spotify Student + Hulu, το οποίο είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ.
Παρ’ότι το Αpple Music προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο έξι μηνών, όπως επίσης και εκπτώσεις σε μαθητές και οικογένειες, το Spotify πάντοτε ήταν κάποια βήματα μπροστά, με μια πλειάδα προσφορών, μερικές εκ των οποίων έφτασαν να δίνουν στους Premium χρήστες το πακέτο τους με μόλις 1 δολάριο το μήνα για κάποιο καιρό. Έτσι, δεν υπάρχει κάποια άμεση σύγκριση μεταξύ των συνδρομητών του Spotify με αυτούς του Apple Music.
Ο πιο πρόσφατος αριθμός συνδρομητών που ανέφερε η Αpple για το Αpple Music ήταν περί τα 50 εκατομμύρια συνδρομητών επί πληρωμή τον Ιανουάριο, σημειώνοντας έτσι μια αύξηση 10 εκατομμυρίων, περίπου, χρηστών στο δεύτερο μισό του 2018.
Η Spotify με την Αpple δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους για τώρα. H Spotify έκανε επίσημο παράπονο κατά της Αpple, κατηγορώντας την για αντι-ανταγωνιστική συμπεριφορά, και δίνοντας στην δική της μουσική υπηρεσία ένα ‘άδικο προβάδισμα σε κάθε στροφή’. H Apple ανταπάντησε επιθετικά, λέγοντας πως η Spotify θέλει να έχει όλα τα πλεονεκτήματα μιας δωρεάν εφαρμογής, χωρίς να είναι όμως δωρεάν.
Όπως και να έχει, οι δύο εταιρείες ετοιμάζονται να δεχθούν κι άλλο ανταγωνισμό, με την κυκλοφορία της νέας πλατφόρμας μουσικού streaming που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει η Αmazon.
Read also: Δωρεάν υπηρεσία streaming μουσικής από την Amazon!