Η Samsung συγκρίνει σε νέα διαφήμισή της το Galaxy S9 με το… iPhone 6

c0a18c7781f4a5aeb63d763e22c0c9b4 be0
blog banner ired inner pages

H μάχη μεταξύ των δύο εταιρειών δε φαίνεται να τελειώνει. Η Samsung, ο άμεσος ανταγωνιστής της Apple, δημοσίευσε μία νέα διαφήμιση η οποία προκαλεί ένα ελαφρό γέλιο. Ο λόγος είναι πως η Samsung στη συγκεκριμένη διαφήμιση θέλει να προσελκύσει τους χρήστες iPhone συγκρίνοντας το Galaxy S9 με το… iPhone 6.

Το αν θα πρέπει να σχολιάσουμε το παραπάνω, μάλλον είναι περιττό. Με απλά λόγια, έχουμε μία συσκευή που κυκλοφόρησε το 2018 και μία συσκευή που κυκλοφόρησε το 2014. Υπάρχει μεταξύ τους χάσμα τεσσάρων ετών. Αν ήθελε η Samsung να κάνει μία δίκαιη σύγκριση, θα έπρεπε να αντιπαραβάλλει το S9 με κάποια από τις τρις φετινές συσκευές της Apple.

s9 και iPhone x

Το περιεχόμενο της διαφήμισης

Όπως είπαμε παραπάνω, η σύγκριση είναι κάτι παραπάνω από άστοχη. Στη διαφήμιση φαίνεται μία κοπέλα η οποία είναι εκνευρισμένη από το αργό σε επιδόσεις iPhone 6 που έχει στην κατοχή της, τη στιγμή που βρίσκεται στο αεροπλάνο, ταξιδεύοντας για να πάει να δει την αδερφή της.

Διαβάστε επίσης: Οδηγός: πώς διαγράφουμε μία ταινία – σειρά από το ιστορικό του Netflix;

Η διαφήμιση ξεκινά δείχνοντας την κοπέλα στον έλεγχο του αεροδρομίου, με τον υπάλληλο να υπενθυμίζει πως οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν έτοιμη την ταυτότητά τους και την κάρτα επιβίβασης. Η κοπέλα πατάει στο εικονίδιο του Wallet στο iPhone, αλλά εμφανίζεται μία λευκή οθόνη η οποία δηλώνει πως η συσκευή δεν αποκρίνεται σωστά. Η υπάλληλος του αεροδρομίου, φαίνεται εξίσου δυσαρεστημένη.

iphone 6

Η επόμενη σκηνή, δείχνει την κοπέλα να προσπαθεί να ανοίξει την εφαρμογή TV, για να δει μία ταινία κατά τη διάρκεια της πτήσης, τη στιγμή που δίπλα της κάθεται ένας άλλος επιβάτης με ένα S9. Ως εκ θαύματος, η οθόνη του iPhone γίνεται λευκή και παγώνει για μία ακόμη φορά.

s9 και iPhone x

Η διαφήμιση είναι ξεκάθαρα παραπλανητική αφού το S9 δε φαίνεται πουθενά να ανοίγει κάποια εφαρμογή. Το iPhone από την άλλη, καταγράφεται σε κάθε διαδικασία ανοίγματος των εφαρμογών αν και όχι πλήρως, αφού οι σκηνές διακόπτονται και περνάμε σε άλλο πλάνο, για ευνόητους λόγους.

s9 και iphone 8 iphone x

Πιο αργά τη νύχτα, η γυναίκα επισκέπτεται ένα Apple Store και ρωτάει τον υπάλληλο για το αν η συσκευή της που αργεί, θα μπορούσε να φτιαχτεί εκείνη τη νύχτα. Με μία μονοτονία, ο υπάλληλος τη συμβουλεύει να απενεργοποιήσει τη διαχείριση της απόδοσης της μπαταρίας, με το ρίσκο των αναπάντεχων απενεργοποιήσεων, χωρίς όμως να της αναφέρει πως μία αλλαγή της μπαταρίας θα έλυνε το πρόβλημά της.

Ούσα εξαντλημένη, η γυναίκα φεύγει από το κατάστημα. Στο τέλος της διαφήμισης, η κοπέλα φαίνεται να κάνει unboxing και να χρησιμοποιεί το νέο της Galaxy S9, κάτι που δηλώνει πως τελικά έκανε το μεγάλο βήμα της αλλαγής οικοσυστήματος.

iphone 8 plus s9

Κλείνοντας

Η απόφαση της Samsung να χρησιμοποιήσει ένα αρκετά παλαιότερο iPhone στη διαφήμισή της, μάλλον σχετίζεται με τα αποτελέσματα της σύγκρισης του iPhone X με το S9, σύμφωνα με τα οποία η συσκευή της Apple ήταν ο απόλυτος νικητής.

Ακόμα και στην πραγματικότητα όμως, ένα iPhone τεσσάρων ετών, που έχει υπο-χρονιστεί από την Apple, δεν είναι τόσο αργό όσο δείχνει η διαφήμιση. Αν όντως είναι, τότε συντρέχουν κι άλλοι λόγοι.

Διαβάστε επίσης: Εφαρμογές για τη διαγραφή και τη συγχώνευση των διπλοεγγεγραμμένων επαφών στο iPhone

Γενικά, είναι απόλυτο λογικό οι εταιρείες να ψάχνουν τρόπους για να “τραβήξουν” τους πελάτες άλλων κατασκευαστών smartphone. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει πως η τακτική που ακολούθησε η Νοτιοκορεατική εταιρεία σε αυτή τη διαφήμιση, είναι και η τιμιότερη.

RELATED PROJECTS