Οι προσπάθειες για phising (ψάρεμα) αλλά και εξαπάτησης των χρηστών γενικότερα είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο το οποίο δυστυχώς δεν αντιμετωπίζεται σωστά από πολλούς χρήστες, είτε λόγω έλλειψης γνώσεων είτε λόγω έλλειψης της δέουσας σημασίας που αρμόζει σε ένα τέτοιο ζήτημα.
Αν θέλουμε λοιπόν να μείνουμε ασφαλείς, μπορούμε να βοηθήσουμε και αρκετούς άλλους χρήστες να μείνουν ασφαλείς κάνοντας το πιο απλό. Μία καταγγελία (report) των μηνυμάτων αυτών στην Apple.
Η Apple έχει ένα εξαιρετικό έγγραφο υποστήριξης στο οποίο επισημαίνονται τα παραπλανητικά και παράνομα μηνύματα. Ακόμα και αν νιώθετε βέβαιος πως έχετε να κάνετε με ένα phising email που μπορείτε να το αντιμετωπίσετε, καλό είναι να αφήσετε την Apple να το εξετάσει για να μην επηρεαστούν περισσότεροι χρήστες. Επιπλέον, καλό είναι να διαβάσουν τις πληροφορίες αυτές οι κοντινοί σας άνθρωποι που δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την τεχνολογία, για να είναι υποψιασμένοι απέναντι σε πιθανές “επισκέψεις”.
Πώς καταγγέλλουμε τα phising και τα ύποπτα μηνύματα στην Apple;
- Για οποιοδήποτε phising ή ύποπτο μήνυμα που φαίνεται πως έχει έρθει από την Apple, προωθήστε το στο reportphising@apple.com
- Για ύποπτα μηνύματα που θα έρθουν στο iCloud.com, me.com ή mac.com email λογαριασμό σας, προωθήστε τα στο abuse@icloud.com
- Για να καταγγείλετε spam ή άλλα ύποπτα iMessages, πατήστε “Report Junk – Αναφορά” κάτω από το μήνυμα.
Μερικά τέτοια μηνύματα μπορούν εύκολα να εντοπιστούν από τη γλώσσα που χρησιμοποιούν. (Wel αντί για We κ.λπ.)
Ωστόσο άλλες περιπτώσεις είναι πιο καλοστημένες, δίνοντας περισσότερα στοιχεία ώστε να κοροϊδέψουν τους χρήστες όπως θα δείτε παρακάτω.
Έχετε κατά νου πως ποτέ η Apple δεν πρόκειται να σας ζητήσει να δώσετε στοιχεία καρτών τραπέζης ή τον κωδικό πρόσβασης για το Apple ID σας.
Διαβάστε επίσης: Οδηγός: Φιλτράρετε SMS και iMessages από αγνώστους στο iPhone και στο iPad
Αυτός είναι ο τρόπος για να κάνετε report τα phising, spam και ύποπτα μηνύματα στην Apple. Για οποιαδήποτε απορία, είμαστε στη διάθεσή σας στα σχόλια.