Σε μια κίνηση που εντυπωσίασε αρκετούς προχώρησε πριν λίγες ημέρες η Amazon. Ο πολυεθνικός κολοσσός λάνσαρε ένα νέο social network με τίτλο Spark. Το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο απευθύνεται κυρίως στους αγοραστές της εταιρείας.
Τo Spark εστιάζει κυρίως στον διαμοιρασμό εικόνων που αφορούν προιόντα της Amazon και λιγότερο σε εικόνες χαριτωμένων τετράποδων. Αναλυτικότερα διαθέτει μια λειτουργία που θυμίζει Instagram και προωθεί τον χρήστη να ανεβάσει εικόνες, ιστορίες και ιδέες πάνω σε προιόντα που του αρέσουν. Ο χρήστης επίσης μπορεί να αντιδράσει σε ένα post απαντώντας με κάποιο σχόλιο και αφήνοντας ένα Smile (αντίστοιχο του Like).
“Ανεξάρτητα αν κάποιος ψάχνει να εμπνευστεί για το πως θα διακοσμήσει το χώρο του ή αν αναζητεί τα καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο σε μαραθώνιο, το Spark διευκολύνει την αναζήτηση, εύρεση και αγορά προϊόντων μέσα από ιστορίες και ιδέες μιας κοινότητας που της αρέσουν όσα αρέσουν και σε εσένα”, ανακοίνωσε η Amazon παρουσιάζοντας την νέα αυτή υπηρεσία.
Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται σε μια περίοδο που οι εταιρείες προσπαθούν με νύχια και με δόντια να παρουσιάσουν νέο περιεχόμενο με σκοπό να ανεβάσουν τις πωλήσεις και τον τζίρο τους.
Το Spark ενθαρρύνει τους χρήστες του να tagάρουν προιόντα μέσα στα posts που ανεβάζουν, αν αυτά είναι διαθέσιμα στο amazon, έτσι ώστε κάποιος άλλος χρήστης που αλληλεπιδρά με το post να μπορεί να τα αγοράσει με ένα απλό κλικ πάνω στην εικόνα του προϊόντος.
Η νέα αυτή υπηρεσία ξεκίνησε την περασμένη Τρίτη και είναι προς το παρόν διαθέσιμη μέσα από την εφαρμογή της Amazon για iOS συσκευές και μόνο στους premium-paying Prime χρήστες του Amazon, αποκλειστικά και μονό για τις Ηνωμένες Πολιτείες. Όσοι χρήστες δεν ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή αλλά χωρίς να έχουν την δυνατότητα να ποστάρουν ή να σχολιάσουν.
Το αν η συγκεκριμένη εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στην παγκόσμια αγορά παραμένει προς το παρόν άγνωστο.
Διαβάστε επίσης: Το HomePod, και η άποψη της Amazon
Από Savarel