Με το…ντόπιο iPhone 6S προσπαθεί να κάνει άνοιγμα η Αpple στην Ινδία!

b8d2cce5f470b8393ccc613faed75c5f aa2
blog banner ired inner pages

H Apple κυκλοφόρησε μια νέα διαφημιστική καμπάνια στην Ινδία, η οποία έχει ως κύριο μοντέλο που προωθεί το iPhone…6S! Η καμπάνια δίνει έμφαση στο γεγονός ότι το iPhone 6S κατασκευάζεται στην Ινδία, και επισημαίνει το χαμηλό κόστος της συσκεής.

Η Αpple ξεκίνησε να κατασκευάζει το iPhone 6S στην Ινδία τον Ιούνιο της περσινής χρονιάς. Ο προμηθευτής της Αpple, Winstron, δέχθηκε την έγκριση για το εργοστάσιο iPhone του στην Iνδία τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς, και ξεκίνησε την παραγωγή των iPhone SE στη χώρα.

Διαβάστε επίσης: Αύξηση τιμών στις συσκευές της Apple μέχρι και 10% και στα αξεσουάρ 25% λόγω Τrump;

Η νέα διαφημιστική καμπάνια Made in India iPhone 6S άρχισε να συζητάται αρχικά στο Τwitter. Η Αpple προωθεί πως το iPhone 6S δίνει στους χρήστες του μια κάμερα 12MP, τη δυνατότητα για 4K video, όπως επίσης και μια Retina HD οθόνη, επεξεργαστή Α9, αλλά και “μεγάλη μπαταρία ζωής”.

Η Αpple χρησιμοποίησε το Made in India σαν “πολιορκητικό κριό”, προκειμένου να αποφύγει τα κόστη εισαγωγής από την Ινδική κυβέρνηση. Μια φήμη η οποία βγήκε πέρυσι, ανέφερε πως η Αpple σχεδίαζε να παράγει και ακριβότερα μοντέλα iPhone στην Ινδία, κάτι το οποίο αμφισβητείται όσο περνάει ο καιρός.

Διαβάστε επίσης: Αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις iPhone στην Κίνα, αλλά τι επιφυλάσσει το μέλλον με τις εμπορικές σχέσεις με τις ΗΠΑ;

Παρά την έμφαση στην τοπική κατασκευή, η Αpple έχει μεγάλα θέματα στην Iνδία γενικότερα. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία σταμάτησε να πουλάει το iPhone 6 στην χώρα, καθώς ήταν παλιό και ήθελε να φτιάξει την εικόνα της με αυτό τον τρόπο. Επιπλέον, η ομάδα της Αpple στην Iνδία έχει υποστεί ανακατατάξεις τον τελευταίο χρόνο, βάζοντας ως επικεφαλή της τον Αshish Chrowdhary, ο οποίος ήταν στέλεχος της Νokia.

H Apple, όπως επίσης και ο Τim Cook, σε μια φάση εμπιστεύονταν πολύ την αγορά της Ινδίας και ήταν πολύ πομπώδεις πάνω στο πόσο καλά θα πάει η Αpple στη χώρα, παρατηρώντας την αύξηση της αγοράς των smartphones εκεί. Παρ’όλα αυτά, οι μελέτες δείχνουν πως η Αpple έχει ένα πολύ μικρό μερίδιο σε αυτή την αγορά, και παράλληλα ακόμα παλεύει να φτάσει το 30% των προιόντων κατασκευασμένων στην Ινδία, το οποίο είναι το απαιτούμενο για να μπορέσει να ανοίξει Αpple Stores στη χώρα.

RELATED PROJECTS