Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του HomePod, ορισμένοι κάτοχοι του έξυπνου ηχείου της Apple, επισημαίνουν πως δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη συσκευή τους, εξαιτίας σφαλμάτων που εμφανίζονται στο HomeKit και στη σύνδεση με το Wi-Fi κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης του ηχείου.
Επειδή το HomePod ελέγχεται πλήρως μέσα από την εφαρμογή της Apple για το σπίτι (Οικία), το έξυπνο ηχείο συνδέεται με την εφαρμογή, οπότε απαιτεί σωστή διαμόρφωση για να είναι λειτουργικό. Με βάση τα όσα γράφτηκαν στα Reddit, στις κοινότητες υποστήριξης της Apple και στα Forums του MacRumors, φαίνεται πως ορισμένοι χρήστες αντιμετωπίζουν διάφορα σφάλματα στο “σετάρισμα” του HomePod.
Το πιο συχνό σφάλμα είναι το -6722 ή μία λευκή οθόνη κατά τη διάρκεια διαμόρφωσης του HomePod που προκαλείται από μία προβληματική ρύθμιση του HomeKit. Σύμφωνα με ένα έγγραφο αντιμετώπισης του προβλήματος που δημοσίευσε η Apple αυτή την εβδομάδα, φαίνεται πως υπάρχουν αρκετές πιθανές λύσεις.
Πρώτο και κύριο είναι πως πρέπει οι συσκευές να “τρέχουν” την πιο πρόσφατη έκδοση του iOS (11.2.5 ή την 11.3 αν μιλάμε για κάποιον που τρέχει τις δοκιμαστικές εκδόσεις) και να έχουν εγκατασταθεί η “Μουσική” και η εφαρμογή της οικίας. Επιπλέον το HomePod απαιτεί την ταυτοποίηση δύο παραγόντων και την κλειδοθήκη του iCloud, να είναι ενεργοποιημένα.
Αν αυτές οι λειτουργίες είναι ενεργοποιημένες αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται εμφανίζοντας το σφάλμα στην οθόνη και το μήνυμα “Loading Accessories and Scenes”, η Apple προτείνει να αφήσουν οι χρήστες την εφαρμογή του σπιτιού να φορτώσει για 30 λεπτά ή παραπάνω, μέχρι να εμφανιστεί η επιλογή για διαγραφή και επαναφορά.
Διαβάστε επίσης: Η Apple δημοσίευσε τρία videos στο YouTube σχετικά με τον χειρισμό του HomePod
Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο για το αν θα πρέπει οι χρήστες να αφήσουν την εφαρμογή να “τρέχει” για τόση ώρα μέχρι να εμφανιστεί το μήνυμα που είπαμε πιο πάνω. Οπότε, ας το δοκιμάσουν για να διαπιστώσουν αν τελικά μία τέτοια λύση είναι εφικτή.
Άνθρωποι του MacRumors επισημαίνουν πως είχαν δικό τους περιστατικό με το εν λόγω σφάλμα κατά τη διαμόρφωση του HomePod, το οποίο δεν ήταν πλήρως λειτουργικό. Αναφέρουν πως έλυσαν το πρόβλημα ανοίγοντας την εφαρμογή “Οικία” και αφού άγγιξαν το βέλος της τοποθεσίας επάνω αριστερά στη συσκευή επέλεξαν την διαγραφή της εφαρμογής.
Αφού έκαναν την παραπάνω διαδικασία, ρύθμισαν εκ νέου την εφαρμογή “Οικία” και προσπάθησαν να καταχωρήσουν ξανά το HomePod, αυτή τη φορά επιτυχώς. Αυτή θα μπορούσε να είναι μία λύση.
Φυσικά, υπήρχαν και περιστατικά όπου τίποτα από τα παραπάνω δεν δούλεψε. Σε αυτές τις περιπτώσει το Service φαίνεται πως είναι η καλύτερη λύση.
Άλλο ένα πρόβλημα, έχει να κάνει με τη σύνδεση του ηχείου σε κάποιο δίκτυο Wi-Fi. Να σημειώσουμε πως το HomePod απαιτεί δίκτυο WPA/WPA 2. Ορισμένοι χρήστες, αναφέρουν πως το HomePod δεν αναγνωρίζει το WPA δίκτυό τους με μία πιθανή λύση να είναι η αποσύνδεση του ηχείου από την πρίζα και η επαναφορά των ρυθμίσεων του Wi-Fi για να γίνει απενεργοποίηση της αυτόματης σύνδεσης.
Κάτι που θα πρέπει να σημειώσουμε, είναι πως το HomePod δε συνδέεται με δίκτυα που απαιτούν εγγραφή, είναι συνδρομητικά ή δημόσια.
Αναμένουμε η Apple να διευθετήσει άμεσα το ζήτημα μέσω επερχόμενης ενημέρωσης του iOS.