Τα σκάνδαλα στα οποία πρωταγωνίστησε το Facebook τον τελευταίο χρόνο ήταν σημαντικά και προκάλεσαν “θόρυβο”: από το περιβόητο “Cambridge Analytica” και την, χωρίς άδεια, συλλογή πληροφοριών από εκατομμύρια χρήστες, μέχρι την εμπλοκή στις αμερικανικές εκλογές και τις πρόσφατες διαρροές για παροχή άδειας σε συνεργάτιδες εταιρείες να αποκτήσουν πρόσβαση σε στοιχεία χρηστών.
Όλα αυτά, φυσικά, έχουν επηρεάσει αρκετό κόσμο που διατηρεί λογαριασμό στο διάσημο social μέσο, με την εμπιστοσύνη σιγά-σιγά να φθίνει. Κατά τη διάρκεια του έτους που μας αφήνει σε λίγες ημέρες, πολλοί ήταν οι χρήστες που μπήκαν στον πειρασμό να διαγράψουν τους λογαριασμούς τους, ενώ “έτρεξε” και ανάλογη καμπάνια με τίτλο #DeleteFacebook, τονίζοντας σε αυτούς πως η πλατφόρμα τους αντιμετωπίζει περισσότερο σαν «προϊόντα» παρά σαν «πελάτες» της.
Αν αισθάνεστε κι εσείς “προδομένοι” από το Facebook και σκέφτεστε να “παγώσετε” ή να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες που βρίσκονται σε αυτό το άρθρο: Το Facebook δικαιολογείται – Αν δεν σας έπεισε, υπάρχει λύση!
Επανερχόμενοι σε όσα αναφέραμε παραπάνω, πρόσφατη δημοσκόπηση, η οποία διεξήχθη από τη γαλλική εταιρεία Toluna σε δείγμα 1.000 ατόμων, ανέφερε πως το 39,6% των συμμετεχόντων δεν εμπιστεύεται το Facebook σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των προσωπικών τους δεδομένων, ποσοστό που έφερε το social μέσο στην 1η θέση στη λίστα με τις πιο αναξιόπιστες εταιρείες τεχνολογίας παγκοσμίως!
Το… μονοπάτι του Facebook ακολουθούν οι εταιρείες Twitter (8.0%), Amazon (7,7%), Uber (7,1%) και Google (6,1%), οι οποίες συγκροτούν το Top 5 των αναξιόπιστων.
Σε καλύτερες θέσεις, προς το τέλος της λίστας, βρίσκονται τα ονόματα των Microsoft (1,8%), Tesla (1,3%) και Netflix (0,9%).