Πριν ακόμη βγει στην αγορά κάποιοι διάσημοι φοράνε το Apple Watch των 12.000$ σε ειδικές εκδόσεις που δε θα φτάσουν στους απλούς καταναλωτές
Όταν εμφανίστηκε η δυνατότητα για προ-παραγγελίες στον ιστότοπο της Apple για όλους εμάς τους κοινούς θνητούς, αρκετοί διάσημοι είχαν ήδη στα χέρια τους το νέο “γκάτζετ” της εταιρίας και μάλιστα στην έξτρα-ακριβή έκδοσή του. Κάποιοι μάλιστα πήγαν ένα βήμα παραπέρα αφού απέκτησαν μια ειδική έκδοσή του που δεν πρόκειται να φτάσει ποτέ στα καταστήματα λιανικής. Ακριβώς, απέκτησαν ειδικές, περιορισμένες εκδόσεις του ρολογιού και μάλιστα πριν καν γίνει διαθέσιμη στον υπόλοιπο κόσμο!
Πρώτη απ’ όλους η Beyonce, που ανέβασε μια φωτογραφία της όπου φοράει ένα χρυσό ρολόι Apple Watch, και μάλιστα στον δικό της ιστότοπο. Τίποτε το ασυνήθιστο, αν εξαιρέσουμε το, επίσης, χρυσό μπρασελέ, που δεν πρόκειται να παρουσιαστεί στις αντίστοιχες εκδόσεις για τον υπόλοιπο κόσμο.
Δε φαίνεται όμως να είναι μοναδικό, μιας και ο σχεδιαστής μόδας Karl Lagerfeld, επίσης φοράει ένα παρόμοιο, όπως φάνηκε από φωτογραφία του που ανέβασε ένας σωματοφύλακάς του στο Instagram.
Το μπρασελέ, όπως φαίνεται, είναι μια έκδοση σε χρυσό του αντίστοιχου ατσάλινου που υπάρχει σαν στάνταρ και είναι προσαρμοσμένο στο αντίστοιχο χρυσό ρολόι των 12.000$. Το Link Bracelet (όπως ονομάζεται) δεν είναι στάνταρ αξεσουάρ σε οποιαδήποτε έκδοση του ρολογιού προς το παρόν και είναι διαθέσιμο κατά παραγγελία μόνο σε ατσάλινο και διαστημικό μαύρο. Άρα δεν μπορούμε να κοστολογήσουμε τις συγκεκριμένες εκδόσεις με το χρυσό Link Bracelet, αλλά είναι βέβαιο ότι θα ξεπερνούν κατά πολύ τις 13.000$ που στοιχίζει το ρολόι χωρίς το χρυσό (αλλά με τα άλλα δύο).
Πού τα βρήκαν άραγε; (έχει και στο εξωτερικό κάτι τύπους που σε πλησιάζουν συνωμοτικά και σου λένε, “Φίλε έχω ένα καλό ρολόι εδώ“;) Όπως φαίνεται η Apple προσφέρει (με το αζημίωτο βέβαια) αυτές τις σπάνιες εκδόσεις στους πιο πιστούς φίλους και ακολούθους της. Σύμφωνα με την Telegraph, ο Lagerfeld είναι ένας από τους πολύ μεγάλους οπαδούς της Apple, ο οποίος έχει (κρατηθείτε) 20 iPad και τον εκπληκτικό αριθμό των 300(!) iPod μετά την τελευταία …απογραφή (περίπου ένα για κάθε μέρα του χρόνου).
Άλλοι διάσημοι που φάνηκαν να φοράνε το πανάκριβο ρολόι χωρίς το χρυσό μπρασελέ όμως, είναι, η Katy Perry και, πιο πρόσφατα, ο σκηνοθέτης J.J. Abrams (νέες ταινίες Star Trek, ταινία Super 8 σειρά Ε.Φ The Fringe κλπ). Επιπλέον, ειδικές εκδόσεις του εν λόγω ρολογιού με το αθλητικό λουράκι του εμφανίστηκαν σε ένα σόου μόδας στην Ιταλία.
Για μας τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς (την πλέμπα που λέμε) θα αρχίσει να καταφθάνει στην αγορά από τις 24 Απριλίου και μετά, αν και δεν είναι ξεκάθαρο πόσα θα είναι διαθέσιμα εκείνη τη μέρα, καθώς σε πολλές περιπτώσεις η ημερομηνία διάθεσης επεκτείνεται και μέχρι τις 8 Μαΐου. Μάλιστα, πολλές προ-παραγγελίες που έγιναν μετά τον πρώτο “πανικό” θα παραδοθούν μετά τα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου.
Αυτό που είναι γνωστό με βεβαιότητα είναι οι χώρες στις οποίες θα υπάρξει μια πρώτη διάθεση του ρολογιού και αυτές είναι: ΗΠΑ, Αγγλία, Αυστραλία, Καναδά, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία. Από τις 8 Μαΐου και μετά η διάθεση θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες περιλαμβανομένων των, Αυστρίας, Βελγίου of Ιταλίας, Φινλανδίας, Ιρλανδίας, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργου, Νέας Ζηλανδίας, Νορβηγίας Πορτογαλίας, Κατάρ, Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Οι παραγγελίες γίνονται μόνο μέσω Διαδικτύου για την ώρα, αλλά επίδειξη γίνεται στα κατά τόπους Apple retail stores. Επίσης θα πωλείται και σε κάποια μεγάλα πολυκαταστήματα όπως το Selfridges του Λονδίνου ή Gallerie Lafayette του Παρισίου και το Isetan store στο Shinjuku του Τόκιο.
from Elichord