Ημέρες αντιθέσεων μπορούν να χαρακτηριστούν οι προηγούμενες για την Apple. Έτσι, ενώ τη μια προειδοποιούσε, μέσω Tim Cook, για σημαντικές απώλειες στα έσοδά της από τις μειωμένες πωλήσεις των iPhone και την επιβράδυνση στη μεγάλη αγορά της Κίνας, την άλλη ανακοίνωνε τα εντυπωσιακά έσοδα της βασικής της Υπηρεσίας, του App Store, κατά τη διάρκεια της φετινής εορταστικής περιόδου.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία γνωστοποίησε έσοδα ρεκόρ της τάξης του 1,2 δισεκατομμυρίου δολαρίων κατά τη διάρκεια των γιορτών, σε παγκόσμια κλίμακα και νέο ρεκόρ για μια απλή ημέρα, αυτή της Πρωτοχρονιάς του 2019.
Διαβάστε επίσης: Το App Store θα επιτρέπει στους χρήστες να δωρίσουν και in-app περιεχόμενο
Αναλυτικότερα, η Apple ανακοίνωσε ότι οι πελάτες της, παγκοσμίως, ξόδεψαν περισσότερα από 1,22 δισεκατομμύρια δολάρια στο App Store μεταξύ της παραμονής των Χριστουγέννων και της παραμονής της Πρωτοχρονιάς. Επίσης, οι πελάτες του App Store δαπάνησαν πάνω από 322 εκατομμύρια δολάρια μόνο κατά την Πρωτοχρονιά του 2019, θέτοντας νέο ρεκόρ μιας ημέρας για την εταιρεία από το Κουπερτίνο.
Games και εφαρμογές με τα περισσότερα downloads
Προφανώς, τα games και οι εφαρμογές self care (αυτο-φροντίδας) ήταν οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες στις λήψεις και στη δημιουργία νέων συνδρομών κατά τη διάρκεια των γιορτών. Για παράδειγμα, τα multiplayer παιχνίδια, όπως το Fortnite και το PUBG ήταν μεταξύ των κορυφαίων λήψεων κατά τη διάρκεια των διακοπών, μαζί με τα Brawl Stars, Asphalt 9 και Monster Strike.
Διαβάστε επίσης: Ο Tim Cook επιβεβαίωσε την αναμενόμενη πτώση πωλήσεων στα iPhone
Οι εφαρμογές από τις κατηγορίες Παραγωγικότητα, Υγεία & Φυσική Κατάσταση και Εκπαίδευση, όπως οι 1Password, Sweat και Luminosity ξεκίνησαν εντυπωσιακά το 2019.
Τέλος, οι υπηρεσίες της Apple έθεσαν νέα ρεκόρ σε πολλές κατηγορίες, όπως αυτές των App Store, Apple Music, Cloud Services και Apple Pay.