Ένα εκπληκτικό δώρο για να κάνετε στους φίλους σας οπαδούς της εταιρείας Apple και γιατί όχι και στον εαυτό σας.
Εάν έχετε εξαντλήσει όλη τη φαιά σας ουσία προσπαθώντας να ανακαλύψετε ένα δώρο για ένα φίλο σας οπαδό της Apple, σας έχουμε μια ξεχωριστή πρόταση. Τι θα λέγατε για ένα coffee book με 450 φωτογραφίες των προϊόντων της Apple; O κατασκευαστής της συσκευής iPhone, παρουσίασε χθες το βιβλίο το οποίο θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από σήμερα, στην ιστοσελίδα apple.com και σε όλα τα φυσικά καταστήματα της Apple.
Πρόκειται για έκδοση με σκληρό εξώφυλλο, διαθέσιμο σε δύο μεγέθη (10.20” x 12,75”) στα $199 και στις (13” x 16,25”) ίντσες, στα $299. Στο βιβλίο με τίτλο Designed by Apple in California – η εταιρεία κατάφερε να δώσει ένα απλό και παράλληλα απίστευτα επιτηδευμένο τίτλο.
Όλες οι φωτογραφίες στο εσωτερικό του βιβλίου, συλλήφθηκαν από τον γνωστό φωτογράφο Andrew Zuckerman, με σκοπό να αναδείξουν τα 20 χρόνια Apple Design “in a deliberately spare style.”
Σε δήλωση προς τον τύπο, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple Jony Ive, περιέγραψε το βιβλίο ως μία “απλή συγκέντρωση πολλών προϊόντων που η ομάδα του έχει σχεδιάσει όλα αυτά τα χρόνια” κι εξέφρασε την ελπίδα πως θα χρησιμεύσει ως βάση των σπουδαστών του κλάδου σχεδιασμού.
Συγκεκριμένα ο Ive αναφέρει:
“While this is a design book, it is not about the design team, the creative process, or product development. It is an objective representation of our work that, ironically, describes who we are. It describes how we work, our values, our preoccupations, and our goals. We have always hoped to be defined by what we do rather than by what we say.
We strive, with varying degrees of success, to define objects that appear effortless. Objects that appear so simple, coherent, and inevitable that there could be no rational alternative.”
Το βιβλίο εκδίδεται από την ίδια την εταιρεία και είναι αφιερωμένο στη μνήμη του Steve Jobs. Είναι αναμφισβήτητα μια συνέχεια των εταιρικών εκδόσεων, σε μία εντυπωσιακή κλίμακα, γεμάτο από συσκευές που φέρουν το μήλο. Κανείς δεν αρνείται πως όταν αναφερόμαστε σε βιομηχανικό σχεδιασμό, η πρώτη εταιρεία που έρχεται στο νου μας είναι η Apple κι αυτή κερδίζει τα εύσημα.
Η δημοσίευση ενός τέτοιου βιβλίου από την Apple ίσως θεωρηθεί πως εκφράζει την ιδιοτέλεια και την αλαζονεία της εταιρείας – συναισθήματα τα οποία παρατηρήσαμε και κατά την παρουσίαση του Σεπτεμβρίου αλλά και στην πρόσφατη παρουσίαση των νέων MacBook Pro.
Διαβάστε: Η άποψη του ired – Apple, τι απέγινε η καινοτομία;
Είναι θετικό το να αισθάνεται περήφανη για το έργο της των τελευταίων 20 ετών και τις επιτυχίες του παρελθόντος αλλά θα θέλαμε πραγματικά να δούμε αν θα καταφέρουν να δικαιολογήσουν και να δημιουργήσουν άλλο ένα τέτοιο βιβλίο, 20 χρόνια από τώρα.
από DINFUN.