Πολλές οι ήττες στις δικαστικές διαμάχες για την Αpple, και άλλη μια με την Ελβετική ωρολογοποιία Swatch.
Όπως αναφέρθηκε στην The Sydney Morning Herald, η Apple απέτυχε στην αποστολή που είχε, δηλαδή να σταματήσει την Swatch από το να χρησιμοποιεί τη φράση “one more thing” στην Αυστραλία.
Η Αpple είχε μπει σε διαμάχη με το Αυστραλιανό γραφείο που είναι υπεύθυνο για τα σήματα κατατεθέντα, υποστηρίζοντας πως η Swatch δεν θα έπρεπε να μπορεί να χρησιμοποιεί τη φράση “one more thing”, καθώς αυτή ήταν συνώνυμη με τον Steve Jobs. Φυσικά, ο Jobs χρησιμοποιούσε αυτή τη φράση συχνά κατά τα Apple Keynotes, ενώ την χρησιμοποιούσε και ο Τim Cook.
Η Αpple είπε πως η Swatch δεν θα έπρεπε να μπορεί να χρησιμοποιεί την φράση σήμα – κατατεθέν, και έκανε και αυτή τη δική της αίτηση προκειμένου να την κατοχυρώσει.
Παρ’όλα αυτά, από τη μεριά της, η Swatch αναφέρει πως χρησιμοποίησε τη φράση “one more thing” για την κυκλοφορία μιας σειράς ρολογιών επηρεασμένη από τα film noir. Αναφέρουν, επίσης, πως η χρήση της φράσης εμπνεύστηκε από μια τηλεοπτική σειρά ονόματι “Columbo”, όπου ο πρωταγωνιστής της, ο ομώνυμος ντετέκτιβ, χρησιμοποιούσε συχνά τη φράση “just one more thing”.
Eν τέλει, ο Adrian Richards, σύμβουλος ακροάσεων στο δικαστήριο, πήρε το μέρος της Swatch, και διέταξε την Apple να πληρώσει τα δικαστικά έξοδα των Ελβετών. Ο Richards εξήγησε πως η Αpple δεν χρησιμοποίησε ποτέ τη φράση “one more thing” σε συνάρτηση με κάποιο συγκεκριμένο αγαθό ή υπηρεσία.
Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε πως “αυτές οι λέξεις, χρησιμοποιήθηκαν μία φορά για να προωθηθεί ένα συγκεκριμένο νέο αγαθό ή υπηρεσία του αντιπάλου (Apple), και μετά δεν ξαναχρησιμοποιήθηκαν ποτέ σε σχέση με αυτό το αγαθό ή υπηρεσία. Η προσωρινή χρήση δεν έχει το χαρακτήρα της υπόδειξης ενός σήματος κατατεθέντος. Επίσης, κατά του αντιπάλου σε αυτό το θέμα είναι το γεγονός πως αυτή η φράση κουβαλάει ένα πολύ συνηθισμένο νόημα – απλώς το ότι ο ομιλητής είναι έτοιμος να πει κάτι άλλο.”.
Διαβάστε επίσης: Εφαρμογές για την ψυχική υγεία μοιράζονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών τους!
Αυτή η δικαστική απόφαση στην Αυστραλία ήρθε αφού η Αpple έχασε άλλη μια παρόμοια δίκη με την Swatch στην Ελβετία. Αυτή η υπόθεση ήταν για την χρήση της φράσης “Τick different” από την Swatch, ενώ προωθούσε το νέο ρολόι της με NFC. Η Αpple υποστήριξε πως η φράση ήταν μια αντιγραφή του σλόγκαν της, “Τhink Different”. Το Ελβετικό δικαστήριο, όμως, υποστήριξε την Swatch και σε αυτή την περίπτωση.
Παρά, όμως, τις αποτυχημένες δικαστικές διαμάχες της με την Swatch, η Αpple συνεχίζει να κερδίζει σε άλλα επίπεδα την Eλβετική αγορά στα ρολόγια. Αυτή τη στιγμή, η Αpple πουλά περισσότερα ρολόγια απ’όσα ολόκληρη η Eλβετική βιομηχανία ρολογιών, και η άνοδος στα ρολόγια της αναμένεται να συνεχίσει σε διψήφιο ποσοστό.