Η Αpple πιέζει μια γερμανική εταιρεία για το λογότυπό της, μιας και ισχυρίζεται πως είναι πολύ κοντά με το δικό της, εικονικό λογότυπο.
To λογότυπο, λοιπόν, της Αpfelroute, προοριζόταν για έναν ποδηλατικό γύρο στην περιοχή Rhine – Voreifel της Γερμανίας. Είναι σχεδιασμένη να ανοίξει στις 19 του Μάη, και το λογότυπο έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε στολές, ποδήλατα, χάρτες και πανό από την τουριστική εταιρεία Rhine – Voreifel Tourism.
Διαβάστε επίσης: 18χρονος μηνύει την Apple διεκδικώντας 1 δισεκατομμύριο δολλάρια!
Tο λογότυπο θυμίζει κάπως εκείνο της Αpple, και τα σημεία στα οποία εντοπίζεται αυτό είναι το φύλλο, αλλά και το “δάγκωμα”, το οποίο υπάρχει στη δεξιά πλευρά. Η Αpple θέλει το λογότυπο να τροποποιηθεί, προκειμένου να αφαιρεθεί πάσα ομοιότητα.
H διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Rhine – Voreifel Tourism, Εva Konrath, είπε σε ένα τοπικό μέσο πως “είναι απίστευτο πως μια τόσο μεγάλη εταιρεία μας επιτίθεται”.
H εταιρεία έχει τέσσερις υπαλλήλους, και ελπίζει πως η Apple δεν θα συνεχίσει τη δικαστική διαμάχη. H Konrath είπε πως το λογότυπο θα χρησιμοποιηθεί μόνο για την ποδηλατική διαδρομή.
Από εκεί και πέρα, μένει να δούμε εάν η Αpfelroute θα αλλάξει τα υλικά της. Ζητώντας την τροποποίηση του λογοτύπου, δεν μιλάμε για κάποια φοβερή απαίτηση. Παρ’όλα αυτά όμως, για μια μικρή εταιρεία κάτι τέτοιο είναι πονοκέφαλος, ειδικά από τη στιγμή που έχουν τυπώσει ήδη τα υλικά τους.
Η Αpple, στις περισσότερες των περιπτώσεων, εξαναγκάζουν επιθετικά τα σήματα κατατεθέντα τους. Αυτό συμβαίνει παρά το ειρωνικό γεγονός που είχε συμβεί με τον Steve Jobs πριν κάποια χρόνια, όταν ουσιαστικά βάφτισε τα iOS και iPhone, παρά το γεγονός ότι η Cisco είχε τα δικαιώματα αυτών των ακριβών ονομασιών…
Διαβάστε επίσης: Άλλη μια δικαστική διαμάχη χαμένη για την Αpple…