Το Instagram ανοίγει την πόρτα στη διαφήμιση, υιοθετώντας το 3D Touch της Apple.
The Instagram χρησιμοποιεί το 3D Touch of Apple για να προσελκύσει όσους ενδιαφέρονται για το νέο σύστημα διαφημίσεων που λανσάρει μέσα στο app. Μάλιστα ήταν ένα από τα apps που χρησιμοποιήθηκαν στο Apple event για να παρουσιαστεί στην πράξη η νέα τεχνολογία.
Read also: «Γίνε σταρ του Instagram με το Cameo»
To 3D Touch δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τις νέες συσκευές iPhone 6s and 6sPlus, χρησιμοποιώντας τρεις διαφορετικού βαθμού πιέσεις, δίνοντας πρόσβαση σε συντομεύσεις και βελτιστοποιώντας την όλη διαδικασία.
The Instagram είναι το πρώτο που θα εκμεταλλευτεί αυτό το χαρακτηριστικό των ολοκαίνουριων iPhone για να αλλάξει εξ ολοκλήρου το Instagram for Business, την υπηρεσία διαφημίσεων που προσφέρει σε 30 χώρες παγκοσμίως. Οι διαφημίσεις στο Instagram απευθύνονται τόσο σε μικρές όσο και σε μεγάλες εταιρίες που θέλουν κάτι διαφορετικό και interactive για τη διαφημιστική τους καμπάνια.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να κάνουμε εύκολη την πρόσβαση σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σε πιο σχετικές διαφημίσεις στο Instagram. Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τους μηχανισμούς ανάδρασης ώστε οι χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο και συνάφεια στις διαφημίσεις που βλέπουν
είπε μεταξύ άλλων η εταιρεία σε δηλώσεις της.
Read also: «Οι ψηφιακές φωτογραφίες του Instagram παίρνουν ζωή»
Μαζί με το 3D Touch, The Instagram θα προσθέσει κι άλλες δυνατότητες στις διαφημίσεις τους, όπως «Install Now», «Sign Up», «Shop Now» και μιας νέας μορφής διαφήμιση, το «Marquee» που αφορά καμπάνιες για events. Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως μέχρι το τέλος του μήνα. Το app έχει 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και μόλις πρόσφατα ξεκίνησε την διαφημιστική του πλατφόρμα, ύστερα από δοκιμές δύο χρόνων.
Read also: «7 κόλπα που επιβάλλεται να γνωρίζετε στην εφαρμογή Instagram»
From mirelen.