Ανακαλύψαμε δέκα ενοχλητικά και κύρια προβλήματα στο iOS 9 και τη λύση τους.
The iOS 9 of Apple μοιάζει πάρα πολύ στο iOS 8 στην εμφάνιση, αλλά, όπως έχουμε πει, οι ανανεώσεις βρίσκονται στο υπόβαθρο. Υπάρχουν νέες εφαρμογές και αναβαθμισμένες παλιές, η Siri αναβαθμίστηκε και απέκτησε προχωρημένες δυνατότητες προνοώντας τις ανάγκες σας, τα νέα iPhone αποκτούν 3D Touch και τα τελευταία μοντέλα των iPad αποκτούν πολυδιεργασία. Όμως, οι νέες εκδόσεις, ως γνωστόν, έχουν τα προβλήματά τους και το iOS 9 δεν είναι εξαίρεση. Μαζέψαμε εδώ κάποια από τα συνηθέστερα προβλήματα που ήδη παρουσιάστηκαν και σας παρουσιάζουμε τη λύση τους.
See also: Έξυπνα tips: Απαλλαχθείτε από τις καθυστερήσεις του λειτουργικού iOS 9
1. Πρόβλημα: Η συσκευή κολλάει στην αρχική οθόνη της αναβάθμισης
Πολλοί χρήστες είδαν έντρομοι τη συσκευή τους να έχει κολλήσει στην αρχική οθόνη (όπου λέει «σύρετε για αναβάθμιση» ή «σύρετε για είσοδο»). Η οθόνη είναι παγωμένη και η συσκευή δεν ανταποκρίνεται καθόλου.
Λύση: Αν έχετε ήδη κάνει την αναβάθμιση
- Συνδέστε on συσκευή σας σε ένα υπολογιστή με το iTunes.
- Πατήστε και κρατήστε τα πλήκτρα Sleep/Wake and Home μέχρι να δείτε το μήνυμα «Σύνδεση στο iTunes» (Connect to iTunes).
- Μόλις γίνει η επαναφορά, ακολουθείστε τις οδηγίες για να ρυθμίσετε τη συσκευή σας.
2. Πρόβλημα: Το Wi-Fi δε συνδέεται, αποσυνδέεται ή είναι αργό
Υπήρξαν αναφορές για προβλήματα με το Wi-Fi μετά την αναβάθμιση. Αν ανακαλύψετε ότι η συσκευή σας αρνείται να συνδεθεί στο router, αποσυνδέεται συνεχώς, ή φαίνεται να «σέρνεται» υπάρχουν μερικές δοκιμές για να βρείτε τη λύση.
Πιθανές λύσεις:
- Κάνετε μια απλή επανεκκίνηση της συσκευής πατώντας και κρατώντας τα πλήκτρα Sleep/Wake και Home μέχρι να σβήσει η συσκευή και να επανεκκινήσει δείχνοντας το λόγκο της Apple στην οθόνη. Επίσης επανεκκινήστε το router σας αν μπορείτε.
- Go to Ρυθμίσεις > Wi-Fi, πατήστε στο προβληματικό δίκτυο. Επιλέξτε «Αγνόηση αυτού του δικτύου» και πατήστε «αγνόηση». Όταν επανέλθετε στη σελίδα με τα δίκτυα μπορείτε να επιλέξετε πάλι το δίκτυο και να περάσετε τις ρυθμίσεις εκ νέου.
- Προσπαθήστε να επαναφέρετε (reset) όλες τις ρυθμίσεις δικτύων πηγαίνοντας στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Επαναφορά ρυθμίσεων δίκτυου. You will have to enter the passwords again.
- In some cases the problem was solved by disabling location services. Go to. Settings > Privacy > Location Services > Location Services > Location Services and press the button to become white.
- Maybe the assistant Wi-Fi to give you trouble. It might automatically connect you to your mobile network if it thinks your Wi-Fi is not responding well. Go to Settings > Data and drag down to find the "Wi-Fi Help" and turn it off.
- If your router has enabled the "MAC filtering" then you need to turn it off.
- There may be a problem with the settings DNA. You can change them by going to Ρυθμίσεις > Wi-Fi by pressing the icon " i" next to the network name. Tap the numbers and change them to 8.8.8.8 or in 8.8.8.4 if you want to use Google's servers. You can even use the OpenDNS with arrangements 208.67.222.222 ή 208.67.222.220.
- If you use a service VPN make sure there are no upgrades for the iOS 9 that you need to do. You may need to uninstall and reinstall it.
- Make sure that the firmware The router is upgraded. You should talk to your provider or manufacturer about this. router Your.
See also: 15 cool tricks for iOS 9
3. Problem: the touch screen is not responding
Several people reported that the touchscreen of their device freezes occasionally and is unresponsive. Try the following:
Πιθανές λύσεις:
- Click on two times The key Home, if you were in an application when the freeze occurred, then Drag to the Up the application to book. Upon restart, the application will work normally.
- You can also do restart at συσκευή in the usual way.
- If the problem occurs with specific Application, τότε ελέγξτε αν υπάρχει αναβάθμισή της στο AppStore. Αν δε βρείτε, ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον δημιουργό της αναφέροντας το πρόβλημα και να την απεγκαταστήσετε μέχρι να αναβαθμιστεί
- Ίσως η απεγκατάσταση και επανεγκατάστασή της λύσει το πρόβλημα.
See also: Ο μεγαλύτερος κατάλογος: Απενεργοποιήστε ανεπιθύμητες λειτουργίες στο iOS 9
4. Πρόβλημα: Το Game Center δεν ανταποκρίνεται
Σε κάποιες περιπτώσεις, το Game Center ανοίγει σε μια κενή οθόνη. Σε άλλες περιπτώσεις ανοίγει τελικά, σε άλλες «κρασάρει». Η πρόσβαση στις Ρυθμίσεις > Game Center επίσης κρεμάει τη συσκευή και κρασάρει τελικά. Υπάρχουν δύο επιλογές εδώ που φαίνεται να λειτουργούν.
Πιθανές λύσεις:
- Επαναφέρετε το iOS 9 και μην φορτώσετε κάποιο εφεδρικό αντίγραφο. Σε κάποιες περιπτώσεις το πρόβλημα οφείλεται σε σύγκρουση με παλαιότερα δεδομένα από το αντίγραφο. Πρέπει να ρυθμίσετε τη συσκευή σας εκ νέου ως καινούρια δυστυχώς.
- Επιστρέψτε (downgrade) στο iOS 8.4 και αναμείνατε μέχρι να διορθώσει το πρόβλημα η Apple.
5. Πρόβλημα: Δεν μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα Δεδομένα (κινητής τηλεφωνίας) για κάποιες εφαρμογές
Αν πάτε στις Ρυθμίσεις>Δεδομένα όπου κανονικά μπορείτε να επιλέξετε ποιες εφαρμογές θα χρησιμοποιούν τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, θα δείτε ότι για κάποιες εφαρμογές δε μπορείτε να κάνετε ρύθμιση. Κι αν τις επιλέξετε, εκείνες απο-επιλέγονται μόλις φύγετε από το μενού. Φαίνεται πώς αν οι εφαρμογές αυτές ήταν απο-επιλεγμένες στο μενού των δεδομένων πριν την αναβάθμιση σε iOS 9, έχουν κολλήσει και δε μπορούμε να αλλάξουμε την επιλογή μας.
Πιθανές λύσεις:
- Πάντα βοηθάει να ξεκινάμε με μια restart της συσκευής μας.
- Δοκιμάστε να ενεργοποιήσετε τη ρύθμιση «Χρήση σε πτήση» και να την απενεργοποιήσετε πάλι.
- Δοκιμάστε την «Επαναφορά of ρυθμίσεων Network». Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τους κωδικούς και πάλι.
- Δοκιμάστε να απεγκαταστήσετε και επανεγκαταστήσετε τις προβληματικές Applications (αν είναι εφαρμογές τρίτων κι όχι της Apple).
- Σε κάποιες περιπτώσεις το πρόβλημα λύθηκε με «καθαρή εγκατάσταση» του iOS 9 και ρύθμιση της συσκευής ως νέας (χωρίς επαναφορά από εφεδρικό αντίγραφο). Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Περιεχόμενο και ρυθμίσεις προκειμένου να διαγράψετε τα πάντα.
- Και η τελική λύση είναι να «υποβαθμίσετε» τη συσκευή σας στο iOS 8.4 μέχρι η Apple να διορθώσει το πρόβλημα.
See also: Βοήθεια, το iPhone δεν φορτίζει!
6. Πρόβλημα: Το Bluetooth έχει προβλήματα σύνδεσης
Άλλο ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με ρυθμίσεις δικτύου (όπως του Wi-Fi), μετά από αναβαθμίσεις. Είτε συνδέεται το Bluetooth και αποσυνδέεται αμέσως μετά από λίγο, είτε δε συνδέεται καθόλου.
Πιθανές λύσεις:
- Go to Ρυθμίσεις > Bluetooth βρείτε τη συσκευή σας και πατήστε στο «Αγνόηση αυτής της συσκευής». Μετά επαναλάβετε ξανά τη διαδικασία ζευγοποίησης του αξεσουάρ αφού πρώτα ανοιγοκλείσετε το Bluetooth στην iOS συσκευή σας.
- Ίσως το αξεσουάρ ή και η iOS συσκευή σας να έχουν φτάσει στα όρια συνδέσεων που μπορούν να υποστηρίξουν. Σβήστε παλιές συσκευές και συσκευές που δε χρησιμοποιείτε (Αγνόηση) από την iOS συσκευή σας και παλιά προφίλ συνδέσεων από τη Bluetooth συσκευή σας (αν έχει τέτοια δυνατότητα όπως τα car kit σε κάποιες περιπτώσεις).
- Make sure that the firmware of Bluetooth συσκευής είναι αναβαθμισμένο. Θα πρέπει να ψάξετε στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή για πληροφορίες.
- Κάνετε επαναφορά σε όλες τις δικτυακές σας ρυθμίσεις από το Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Ρυθμίσεις δικτύου. Θα πρέπει να περάσετε όλα τα στοιχεία των δικτυακών σας ρυθμίσεων εκ νέου.
Μια τελική λύση είναι η εργοστασιακή επαναφορά (δείτε εδώ: http://www.ired.gr/blog/item/1405-iphone-factory-reset.html
7. Πρόβλημα: Το iMessage και το FaceTime δε λειτουργούν
Μετά την αναβάθμιση σε iOS 9 κάποιοι ανακάλυψαν ότι το iMessage and the FaceTime δεν ενεργοποιούνταν. Κάθε προσπάθεια εκκίνησης των αντίστοιχων εφαρμογών κατέληγε σε μήνυμα λάθους.
Πιθανές λύσεις:
- Go to Ρυθμίσεις > Μηνύματα και απενεργοποιείστε το iMessage και κάνετε παρόμοια και για το FaceTime (Ρυθμίσεις>FaceTime). Κάνετε επανεκκίνηση στη συσκευή σας και μετά επανεργοποιείστε τις ρυθμίσεις αυτές.
- Go to Ρυθμίσεις > Γενικά > Ημερομηνία και ώρα και βεβαιωθείτε ότι είναι σωστές.
- Επαναφέρετε όλες τις προτιμήσεις σας πηγαίνοντας στις Settings > General > Reset > All settings. Θα πρέπει να κάνετε όλες τις ρυθμίσεις σας από την αρχή δυστυχώς.
- Επικοινωνήστε με τον πάροχό σας και συζητήστε το πρόβλημα. Ίσως χρειαστείτε νέα κάρτα SIM.
See also: Γλιτώστε από τις διαφημίσεις στο iOS 9
8. Πρόβλημα: Δεν ακούγονται ήχοι ειδοποίησης ή η Siri είναι «μουγγή»
Σε αρκετές περιπτώσεις ακούστηκαν παράπονα για έλλειψη ήχων στα μηνύματα, email και γενικώς όταν έρχονται ειδοποιήσεις. Σε κάποιους άλλους είναι και η Siri που δεν έχει ήχο (δείτε τελευταίο βήμα αν έχετε μόνο αυτό το πρόβλημα).
Πιθανές λύσεις:
- Ξεκινήστε με το πιο φανερό: ανοίξτε την ένταση τέρμα και ελέγξτε το πλήκτρο σίγασης μήπως έχει ενεργοποιηθεί κατά λάθος.
- Ελέγξτε τις Ρυθμίσεις > Μην ενοχλείτε μήπως είναι ενεργοποιημένο και απενεργοποιήστε το.
- Go to Ρυθμίσεις > Υπομνήσεις και κάνετε on-off και μετά επανεκκινήστε τη συσκευή σας.
- Δοκιμάστε την επαναφορά όλων των ρυθμίσεων (Ρυθμίσεις > Γενικά>Επαναφορά > Όλες οι ρυθμίσεις). Μετά θα πρέπει και πάλι να τις ξαναπεράσετε.
- Αν δεν ακούτε τη Siri, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Προσβασιμότητα > VoiceOver > Εκφώνηση > Επιλογή Γλώσσας και επιλέξτε τη γλώσσα που θέλετε. Ίσως επηρέαζε τη Siri και δεν ακουγόταν.
9. Πρόβλημα: Η μπαταρία αδειάζει γρήγορα
Κανονικά, η ζωή της μπαταρίας πρέπει να βελτιωθεί με την αναβάθμιση σε iOS 9. Αν δείτε να συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο δείτε τα παρακάτω:
Πιθανές λύσεις:
- Δοκιμάστε πρώτα μια απλή restart στη συσκευή σας.
- Ελέγξτε στις Ρυθμίσεις > iCloud > Keychain, απενεργοποιήστε το, επανεκκινήστε τη συσκευή σας και ενεργοποιείστε το πάλι.
- Υπάρχει μια περίπτωση κάποιες ρυθμίσεις σας να έχουν μπερδευτεί και να δημιουργούν το πρόβλημα. Θα χρειαστεί να κάνετε επαναφορά of ρυθμίσεων και να τις κάνετε και πάλι από την αρχή.
Δείτε εδώ για μερικές συμβουλές για το πώς να κάνετε εξοικονόμηση της μπαταρίας σας
10. Πρόβλημα: Η αναζήτηση με το Spotlight δε δείχνει αποτελέσματα από τις επαφές
Σε κάποιες περιπτώσεις, χρήστες ανέφεραν ότι η αναζήτηση με το Spotlight δεν έδειχνε αποτελέσματα από τις επαφές τους.
Πιθανές λύσεις:
- Go to Ρυθμίσεις > Γενικά > Αναζήτηση με Spotlight και βεβαιωθείτε ότι οι Επαφές είναι ενεργοποιημένες.
- Go to Επαφές > Ομάδες (άνω αριστερά) και πατήστε το «Απόκρυψη όλων of επαφών», κάντε επανεκκίνηση της συσκευής σας και ενεργοποιήστε το πάλι.
- Αν επιμένει το πρόβλημα, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Αναζήτηση με Spotlight απενεργοποιήστε όλες τις εφαρμογές, επανεκκινήστε on συσκευή σας και ενεργοποιήστε τις ξανά.
Finally
Αυτά για την ώρα. Κάθε νέα αναβάθμιση έχει τα προβλήματά της που διορθώνονται αργά ή γρήγορα (ήδη κυκλοφόρησε η έκδοση iOS 9.0.1 γι’ αυτό το λόγο). Όπως ίσως είδατε, μια πρώτη κίνηση είναι το να επανεκκινήσετε απλά τη συσκευή σας και μια τελευταία λύση είναι η αναβάθμιση της συσκευής σας στο νέο λειτουργικό και η ρύθμισή της ως νέας και όχι από εφεδρικό αντίγραφό. Σε γενικές γραμμές, τα περισσότερα προβλήματα λύνονται έτσι, μαζί με τα ενδιάμεσα βήματα που περιγράψαμε. Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε την Apple να επιληφθεί των προβλημάτων.
Δείτε ακόμη: iOS 9 : Τα πιο σημαντικά νέα χαρακτηριστικά!
from Elichord