Ανακοινώθηκαν χθες τα κέρδη του Netflix για το πρώτο τρίμηνο του 2019, αναφέροντας 4.5 δισεκατομμύρια δολλάρια εσόδων, κάτι το οποίο υποδεικνύει μια αύξηση της τάξεως του 22.2% μέσα σε ένα χρόνο. Στην τριμηνιαία επιστολή, την οποία απέστειλε στους μετόχους του, η εταιρεία αναφέρει τον ανταγωνισμό τον οποίο πρόκειται να εμφανιστεί μέσω των Αpple και Disney, μα δεν δείχνει να ανησυχεί και ιδιαίτερα.
H Νetflix αναφέρει πως και οι δύο εταιρείες είναι παγκοσμίου φήμης και εμβέλειας brand names για τους καταναλωτές, κάτι το οποίο ίσα ίσα την ενθουσιάζει και της δίνει κίνητρο για τον επικείμενο ανταγωνισμό. Η εταιρεία προσθέτει πως οι ξεκάθαρα ευνοούμενοι από αυτή την “κόντρα” θα είναι οι καταναλωτές, όπως και οι δημιουργοί περιεχομένου, οι οποίοι θα έχουν απέναντί τους πολλές εταιρείες, οι οποίες θα θέλουν να δώσουν ποιοτικό υλικό στους θεατές και συνδρομητές τους, κάτι το οποίο τους δίνει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες.
Για το αν νιώθει ή όχι πως θα μειωθούν τα έσοδα της εταιρείας από τον νεόκοπο ανταγωνισμό, η Netflix νιώθει αισιοδοξία. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως οι νέες υπηρεσίες stream δεν πιστεύει πως θα επηρεάσουν τα έσοδά του, από τη στιγμή που προσφέρουν διαφορετικό περιεχόμενο, και πως το streaming πλέον είναι ένας χώρος με τεράστιες ευκαιρίες.
Διαβάστε επίσης: Το Netflix σταματά τη λειτουργία του ΑirPlay στις συσκευές iOS!
Πιο συγκεκριμένα, μάλιστα, αναφέρουν πως όλες οι εταιρίες θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται, από τη στιγμή που υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση, και πως θα συνεχίσουν να επενδύουν ακόμα περισσότερα στο περιεχόμενό τους, βελτιώνοντας παράλληλα τις υπηρεσίες που θα παρέχουν, και παρομοίασαν την κατάσταση με την καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ τις δεκαετίες του ‘80 και του ‘90.
Κλείνοντας την ανακοίνωση, η Netflix ανέφερε πως η ζήτηση για καλές σειρές και ταινίες είναι τεράστια και πολυεπίπεδη, και πως το ίδιο το Netflix ικανοποιεί μόνο μια μικρή ποσότητα αυτής της ζήτησης.
Διαβάστε επίσης: Πιο πετυχημένο το Tinder από το Netflix!
Να υπενθυμίσουμε πως το Αpple TV+, το οποίο ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα σαν την εφαρμογή της Αpple η οποία θα έχει ολοκαίνουριο περιεχόμενο σε σειρές και ταινίες, μα δεν έγιναν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες, κάτι το οποίο θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο.
Από πλευράς Disney, την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκε και το Disney+, το οποίο θα κυκλοφορήσει το Νοέμβριο στις ΗΠΑ (και στις αρχές του 2020 στη χώρα μας), και θα κοστίζει 6.99 δολλάρια το μήνα, προσφέροντας όλο τον κατάλογο της Disney, όπως επίσης και νέες σειρές και ταινίες αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Τώρα, σε επίπεδο πωλήσεων και ανταγωνισμού, μένει να κυκλοφορήσουν όλες οι πλατφόρμες, και να δούμε εάν θα υπάρξουν ανακατανομές, και για τι ποσοστά μιλάμε σε πρακτικό επίπεδο. Μέχρι τότε, όμως, μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνονται…