Στο επίκεντρο του σύγχρονου, συνδεδεμένου κόσμου βρίσκεται το smartphone, το οποίο οι χρήστες δεν δυσκολεύονται μονάχα να αποχωριστούν, αλλά έχουν αποκτήσει παθολογική σχέση εξάρτησης μαζί του!
Σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα της Deloitte, που καταγράφει τις συνήθειες των καταναλωτών, οι χρήστες κοιτάζουν, σήμερα, το κινητό πιο συχνά από ποτέ και συγκεκριμένα πάνω από 52 φορές κατά μέσο όρο την ημέρα.
Η έρευνα καταγράφει συνήθειες των Αμερικανών καταναλωτών σχετικά με την κινητή τεχνολογία, από την υιοθέτηση των smartwatches και την αυξημένη χρήση των ψηφιακών βοηθών φωνής, μέχρι τη ζήτηση συμβασιμότητας με την επερχόμενη τεχνολογία 5G.
Διαβάστε επίσης: Στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς smartwatches παραμένει η Apple
Η έρευνα για το τρέχον έτος – το όγδοο διαδοχικό που η Deloitte αναλύει τις τάσεις των καταναλωτών σχετικά με την κινητή τεχνολογία – επιβεβαιώνει τον βασικό ρόλο, που εξακολουθούν να διαδραματίζουν τα smartphones στο συνδεδεμένο οικοσύστημα, ενώ άλλες συσκευές έχουν παρουσιάσει σημάδια κορεσμού.
Συγκεκριμένα, τα smartphones παραμένουν η προτιμώμενη κινητή συσκευή μεταξύ των Αμερικανών καταναλωτών, σε ποσοστό που αγγίζει το 85%, ενώ είναι η προτιμώμενη κινητή συσκευή για τις περισσότερες από τις online δραστηριότητες. Περισσότερο από το ένα τρίτο των ενηλίκων αναφέρει ότι χρησιμοποιεί τα smartphone “πολύ/αρκετά συχνά” για επιχειρηματικούς σκοπούς εκτός των κανονικών ωρών εργασίας. Επιπρόσθετα, το 51% χρησιμοποιεί το προσωπικό του smartphone κατά τη διάρκεια των κανονικών ωρών εργασίας με συχνότητα “πολύ/αρκετά συχνά”.
Κι ενώ η δημοτικότητα των smartphones συνεχίζει να ενισχύεται το 2018, τα tablets παρουσίασαν σημαντική πτώση, καθώς η διείσδυσή τους στην αγορά κατά τη διάρκεια του έτους μειώνεται κατά 5%, από 62% σε 57%.
Σε άλλο σημείο, η έρευνα διαπιστώνει ότι οι ανησυχίες των χρηστών για την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής έχουν αυξητικές τάσεις, ανάλογα με την ανάγκη τους για κινητή συνδεσιμότητα και περισσότερα data.
Διαβάστε επίσης: Πόσο ασφαλή είναι τελικά τα δακτυλικά αποτυπώματα;
Παράλληλα, οι χρήστες εμφανίζονται έτοιμοι να υιοθετήσουν νέες τάσεις της τεχνολογίας, που θεωρούν ότι τους διευκολύνουν την καθημερινότητα, όπως οι υπηρεσίες βοηθών φωνής των smartphones, που παραμένουν πολύ δημοφιλείς, με το 64% των καταναλωτών να τις χρησιμοποιούν, έναντι 53% το 2017.
Τέλος, το ενδιαφέρον των χρηστών για την επερχόμενη τεχνολογία του 5G αυξάνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, φτάνοντας το 60% συνολικά.