Ένας αριθμός ιδιοκτητών iPhone XS και iPhone XS Max στις Κοινότητες Υποστήριξης της Apple και στα forums του MacRumors αναφέρουν ότι οι συσκευές δεν φορτίζονται όταν το καλώδιο lightning είναι συνδεδεμένο ενώ η οθόνη είναι απενεργοποιημένη.
Όπως συμβαίνει με πολλά θέματα που αφορούν αρκετό κόσμο, οι εμπειρίες ποικίλλουν. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το iPhone XS ή το iPhone XS Max ξεκινά τη φόρτιση μόλις ο χρήστης ξυπνήσει τη συσκευή πατώντας το πλευρικό πλήκτρο ή απλά ανασηκώνοντας τη συσκευή. Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες αναφέρουν ότι πρέπει να “ξυπνήσουν” το iPhone, να αποσυνδέσουν και να επανασυνδέσουν το καλώδιο Lightning για να ξεκινήσει η φόρτιση.
Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις, το iPhone σταματά να ανταποκρίνεται εντελώς μετά από τη σύνδεση ενός καλωδίου Lightning ενώ η οθόνη είναι απενεργοποιημένη.
Ο Lewis Hilsenteger έθιξε πρόσφατα το θέμα στο δημοφιλές κανάλι YouTube “Unbox Therapy” σήμερα, συνδέοντας ένα καλώδιο Lightning σε ένα iPhone X, σε τέσσερα iPhone XS και σε τέσσερις συσκευές iPhone XS Max. Ενώ το iPhone X άρχισε να φορτίζεται κανονικά, φαίνεται ότι δύο iPhone XS και τρία iPhones XS Max δεν το έκαναν.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται το πρώτο smartphone με… 10GB μνήμης RAM
Οι εμπλεκόμενοι πελάτες έχουν αναφέρει το ζήτημα σε τουλάχιστον μια ντουζίνα συζητήσεις στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των Κοινοτήτων υποστήριξης της Apple, τα MacRumors Forums, το Reddit, το Twitter, το YouTube και άλλων forums και πλατφορμών. Δεν είναι σαφές πόσο διαδεδομένο είναι το θέμα αυτή τη στιγμή, αλλά δεν επηρεάζονται όλοι οι χρήστες.
Ορισμένοι χρήστες έχουν υποθέσει ότι το ζήτημα θα μπορούσε να σχετίζεται με τη λειτουργία USB Restricted, η οποία εισήχθη στο iOS 11.4.1, η οποία εμποδίζει το iPhone, το iPad ή το iPod touch να επικοινωνούν με αξεσουάρ USB μέσω της θύρας Lightning εάν περάσει μία ώρα ή περισσότερο όπου η συσκευή δεν έχει ξεκλειδωθεί.
Ωστόσο, ενώ η λειτουργία περιορισμένης πρόσβασης USB είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή στο iOS 12, ο Hilsenteger και άλλοι λένε ότι η απενεργοποίηση της λειτουργίας δεν βοηθά. Η Apple διαθέτει επίσης ένα έγγραφο υποστήριξης που επιβεβαιώνει πως “το iPhone, το iPad ή το iPod touch φορτίζονται ως συνήθως όταν είναι συνδεδεμένα σε έναν αντάπτορα τροφοδοσίας” με τη λειτουργία να είναι ενεργοποιημένη.
Στα σχόλια του YouTube σχετικά με το βίντεο του Unbox Therapy, ορισμένοι χρήστες ισχυρίζονται ότι αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα σε παλαιότερα iPhones και iPads, οπότε υπάρχει μια πιθανότητα να είναι ένα θέμα λογισμικού που θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί σε μια μελλοντική έκδοση του iOS 12. Εν τω μεταξύ, δεν φαίνεται να υπάρχει λύση.
Εάν επηρεάζεστε από αυτό το ζήτημα, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την Υποστήριξη της Apple. Η Apple συχνά μεταβιβάζει τις πληροφορίες και τα αποτελέσματα των διαγνωστικών ελέγχων στις ομάδες μηχανικών της για να αντιμετωπίσει πιθανά σφάλματα όπως αυτά.
Διαβάστε επίσης: Νέο κενό ασφαλείας του Facebook άφησε εκτεθειμένους 50 εκατ. λογαριασμούς
Η Apple δεν απάντησε σε πολλαπλά αιτήματα από πελάτες και media για να σχολιάσει κάτι. Το αν πρόκειται για ζήτημα στο software ή στο hardware, θα φανεί τις επόμενες ημέρες, όπου η εταιρεία θα δώσει μία επίσημη απάντηση. Τουλάχιστον, έτσι υποθέτουμε.