Με δύο νέες αστείες διαφημίσεις η Apple θέλει να προσελκύσει τους Android χρήστες προς το iPhone

34a595d9c264e3e6426958ab3cf68b20 10c
blog banner ired inner pages

Η Apple κατά καιρούς ανεβάζει διάφορα clips στο κανάλι της στο YouTube, με τα οποία προσπαθεί να ενθαρρύνει τους χρήστες άλλων οικοσυστημάτων (κυρίως του Android) να κάνουν το μεγάλο βήμα και να ενσωματωθούν στον κόσμο του iPhone. Σε αυτά τα διαφημιστικά clips τονίζονται τα πλεονεκτήματα του να έχει κανείς iPhone και να ανήκει γενικότερα στην οικογένεια της Apple.

Η εταιρεία ανέβασε στο κανάλι της δύο νέα videos τα οποία είναι αρκετά χιουμοριστικά.

Διαβάστε επίσης: Πώς μπορούμε να δούμε αν έχουν διαρρεύσει τα στοιχεία μας στο πρόσφατο σκάνδαλο του Facebook;

Το πρώτο έχει την ονομασία “App Store” και δείχνει μία κοπέλα που επιλέγει από το store της συσκευής της μία εφαρμογή η οποία εκρήγνυται, γεμίζοντάς τη με χρώματα. Την ίδια στιγμή, μετακινείται και επιλέγει μία εφαρμογή από το ράφι του App Store η οποία είναι ασφαλής. Παράλληλα, το ράφι του store της συσκευής της καταρρέει.

Μέσα από το video αυτό η Apple τονίζει το πόσο ασφαλές και καθαρό από πλευράς malware είναι το App Store σε σχέση με το Play Store. Το App Store έχει μία ομάδα ανθρώπων που το φροντίζει και ελέγχει διαρκώς το περιεχόμενό του, ώστε να αποτραπεί η οποιαδήποτε απόπειρα καταχώρησης κάποιας κακόβουλης εφαρμογής.

Η δεύτερη διαφήμιση έχει ως θέμα της το Portrait mode και το Portrait Lighting των iPhone 8 Plus και iPhone X, δύο χαρακτηριστικά τα οποία σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν εφέ ποιότητας studio στις λήψεις με την κάμερα του iPhone.

Η ονομασία του video είναι “Portraits” και δείχνει δύο γυναίκες που βρίσκονται σε ένα κάδρο η καθεμία και βγάζουν φωτογραφίες. Στο κάδρο του iPhone παρουσιάζονται τα εφέ της λειτουργίας του Πορτρέτου. Το αποτέλεσμα είναι η γυναίκα την οποία βγάζουν φωτογραφίες με ένα “συμβατικό smartphone” να πηγαίνει στο κάδρο του iPhone και να σπρώχνει τη γυναίκα που φωτογραφίζεται, παίρνοντας τη θέση της για να βγάλει και αυτή φωτογραφίες με τα εφέ του πορτρέτου. 

Και οι δύο διαφημίσεις έχουν διάρκεια 15 δευτερόλεπτα και θα χρησιμοποιηθούν μάλλον στην τηλεόραση και στα social media. Να προσθέσουμε πως οι διαφημίσεις αυτές έχουν ανέβει και στα κανάλια της Apple στο YouTube για άλλες χώρες, όπως είναι το Μεξικό.

από android σε ios

Η Apple έχει τη δική της σελίδα που είναι αφιερωμένη στο να προσελκύσει χρήστες του Android οικοσυστήματος καθώς και άλλων λειτουργικών συστημάτων στο iOS.

Ουσιαστικά στη σελίδα αυτή δίνονται απαντήσεις σε πολύ απλά ερωτήματα όπως το “Θα είναι εύκολη η μετάβαση στο iPhone;” ή “Θα είναι εύκολο στη χρήση του το iPhone;”. Επίσης κάνει σύγκριση των χαρακτηριστικών του iPhone με άλλα smartphones, εξηγώντας γιατί η συσκευή της Apple είναι καλύτερη.

Διαβάστε επίσης: Οδηγός: Ελέγξτε ποιες εφαρμογές έχουν πρόσβαση στο μικρόφωνο και στην κάμερα του iPhone

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυτή η προσπάθεια έχει αποδώσει καρπούς, δεδομένης της αύξησης των πωλήσεων των iPhone και του όλο και αυξανόμενου ποσοστού υιοθέτησης του iOS από τους χρήστες.

RELATED PROJECTS