Ο υπεύθυνος του τομέα του marketing Phil Schiller, πιστεύει πως το iPad Pro, μπορεί να αντικαταστήσει ένα PC ή να συμπληρώσει έναν υπολογιστή Mac.
Κάποιες μέρες πριν σε μία συνέντευξη που είχε παραχωρήσει σε Ολλανδική ιστοσελίδα, είχε τονίσει την ανωτερότητα του Face ID στο iPhone X, έναντι του ανταγωνισμού.
Σε μία συνέντευξη ευρείας κάλυψης θεμάτων στο Τ3, σχετικά με το iPad Pro και διάφορα άλλα προϊόντα της Apple, συμπεριλαμβανομένων του iPhone X, του iMac Pro, του HomePod και των AirPods, o Schiller επισήμανε πως το iPad Pro έχει μία μεγάλη ποικιλία πιθανών χρήσεων.
“Αυτό που έχουμε μάθει μέχρι στιγμής, είναι πως το iPad Pro μπορεί να λειτουργήσει και με τους δύο τρόπους. Ως συμπληρωματική συσκευή για το Mac και ως αντικαταστάτης ενός PC. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως οι καταναλωτές θα πρέπει να “πετάξουν” τους υπολογιστές τους.”
Ο Schiller προσέθεσε πως, για πολλούς καταναλωτές, το iPad Pro, λειτουργεί σαν τη κύρια συσκευή τους, ιδιαίτερα όταν ταξιδεύουν.
“Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι απλός. Ακούμε συνεχώς αρκετούς να λένε πως χρησιμοποιούν τον υπολογιστή ή το notebook πάνω στο γραφείο, αλλά όταν ταξιδεύουν, ταξιδεύουν με το iPad Pro. Σε μία τέτοια περίπτωση είναι απλά εξαιρετικό.
Έτσι λοιπόν, γι’ αυτούς τους καταναλωτές, το iPad Pro έχει γίνει η βασική τους συσκευή, χωρίς φυσικά να μπαίνουν στη διαδικασία να το συγκρίνουν με τον υπολογιστή τους.”
Αυτό βέβαια που γνωρίζει ο Schiller, είναι πως το iPad Pro δεν έχει την ίδια αντιμετώπιση από όλους, αφού ορισμένοι το χρησιμοποιούν, μόνο για συγκεκριμένες διαδικασίες όπου το tablet γενικότερα μπορεί να προσφέρει καλύτερη εμπειρία, όπως το να διαβάσει κανείς ή να δει μία ταινία.
“Aνάλογα λοιπόν με το ποιες είναι αυτές οι διεργασίες, για τους συγκεκριμένους καταναλωτές, το σενάριο που συζητάμε, είναι απλά εικονικό. Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν έχουμε σκοπό να υποδείξουμε το τι είναι σωστό και τι λάθος”.
Ο Schiller αναφέρθηκε στη χρηστικότητα του iPad Pro σε ορισμένες περιπτώσεις, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τη σχετικά πρόσφατη διαφήμιση της Apple “What’s a computer” για το iPad Pro.
Στο τέλος της διαφήμισης, η μητέρα ρωτάει την κόρη της χαρακτηριστικά: “What are you doing on your computer?” και αυτή απαντά “What’s a computer?”, θέλοντας να εννοήσει πως το iPad Pro δεν είναι computer.
Με τη διαφήμιση να εννοεί πως η Apple δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ανάπτυξη του iPad Pro και όχι των Mac, ο Schiller έσπευσε να καλύψει το “κενό”, λέγοντας πως η εταιρεία φροντίζει ιδιαίτερα για τους πελάτες της που χρησιμοποιούν τους υπολογιστές Mac.
Διαβάστε επίσης: To “ελληνικό” Netflix είναι πλέον γεγονός
Με αφορμή την αναφορά αυτή του Schiller, να σας θυμίσουμε πως μέσα στην εβδομάδα αναμένουμε η Apple να κυκλοφορήσει έναν πανίσχυρο iMac Pro.
Εσάς ποια είναι η γνώμη σας; Μπορεί ένα iPad Pro να αντικαταστήσει ένα PC ή ένα Mac;