H Apple κυκλοφόρησε νέα διαφημιστικά video με σκοπό να πείσει τους χρήστες ώστε να σκεφτούν για το αν θα πρέπει να αντικαταστήσουν το Touch ID με το Face ID.
Χθες στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube, αναρτήθηκαν κάποια νέα video τα οποία φροντίζουν να αναδειχθούν τα χαρακτηριστικά Face ID και Animoji.
To video διάρκειας 38 δευτερολέπτων με τίτλο “Animoji Yourself”, δείχνει τη λειτουργία “Animoji Karaoke”, η οποία ήρθε λίγο μετά από τη κυκλοφορία του iPhone X. Η ιδέα του “Animoji Karaoke” αποσκοπεί στον συγχρονισμό του Animoji με τα χείλη του χρήστη που τραγουδά, ώστε να φαίνεται πως το Animoji είναι αυτό που τραγουδάει.
H διαφήμιση με τα Animoji της Apple περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά Animoji τα οποία τραγουδούν το “All Night”. Τα video με τα “Animoji Karaoke” έχουν κοινοποιηθεί στο Twitter, στο Reddit καθώς και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, αφού το ενδιαφέρον του κοινού σημείωσε πτώση μετά από κάποιες εβδομάδες κυκλοφορίας του iPhone X.
Read also: iOS 11: Insert a new note on your iPhone - iPad in... minute
Πέραν όμως των Animoji που τραγουδούν, η Apple έδωσε στη δημοσιότητα και άλλα τρία διαφημιστικά video τα οποία έχουν να κάνουν με το Face ID. To πρώτο, μας κάνει μία εισαγωγή στο Face ID, εξηγώντας πως είναι μία λειτουργία με την οποία o χρήστης κοιτάζει τη συσκευή και αυτή αυτομάτως ξεκλειδώνει.
Οι άλλες δύο διαφημίσεις διάρκειας 15 δευτερολέπτων η κάθε μία, εστιάζουν πάνω σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του Face ID. Μεταξύ αυτών είναι η δυνατότητά του να δουλεύει στο σκοτάδι καθώς και να αντιλαμβάνεται τις εμφανισιακές αλλαγές του χρήστη όπως για παράδειγμα το makeup στις γυναίκες. Επιπλέον, αναγνωρίζει τον χρήστη, ακόμα και όταν αυτός φοράει γυαλιά.
Στο καναδικό κανάλι που διατηρεί στο YouTube η Apple, ανέβασε ένα video στο οποίο εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο το Face ID μπορεί να υιοθετήσει τις αλλαγές ακόμα και στα μαλλιά του χρήστη.
Η Apple έχει μοιραστεί αρκετά video σχετικά με το iPhone X από την ανακοίνωση της συσκευής τον Σεπτέμβριο. Αυτά όμως είναι τα πρώτα video σχετικά με το iPhone Χ τα οποία εξηγούν ακριβώς συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, με εξαίρεση κάποιο tutorial video που είχε κυκλοφορήσει πριν κάμποσο καιρό.
Η Apple δε θα μείνει μόνο στη δημοσίευση των video στο YouTube, αλλά θα φροντίσει να φανούν στη τηλεόραση, στο internet και στο Instagram.