Διαγράψτε την πιστωτική σας κάρτα από τον Apple ID λογαριασμό σας και ακυρώστε τις αυτόματες χρεώσεις.
Αν θέλετε να σταματήσετε να χαλάτε λεφτά ή να σταματήσετε άλλους από το να χαλάνε τα λεφτά σας στα iTunes και App Store, χρειάζεται να γνωρίζετε πώς να αφαιρέσετε την πιστωτική σας κάρτα από το Apple ID σας. Γι’ αυτό, διαβάστε παρακάτω τον οδηγό μας.
Ως γνωστόν, όταν πρωτοκάνετε εγγραφή στο iTunes Store ή στο App Store, χρειάζεται να δώσετε στην Apple τις πληροφορίες μιας πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας. Αν λοιπόν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να αλλάξετε ή να διαγράψετε αυτές τις πληροφορίες, είναι αρκετά εύκολο, δεδομένου ότι οι πληροφορίες της κάρτας σας είναι συνδεδεμένες με το Apple ID σας και μπορείτε να τις αλλάξετε ή να τις αφαιρέσετε εντελώς, κατευθείαν από το iPhone ή το iPad σας ή μέσω του iTunes στον υπολογιστή σας.
Δείτε ακόμη: Καταργήστε υπολογιστές από τον λογαριασμό σας iTunes Store (http://www.ired.gr/blog/item/1735-remove-computers-from-your-itunes-store-account.html
Πώς γίνεται από το iPhone/iPad
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το iTunes στο iPhone/iPad σας για να αφαιρέσετε τις πληροφορίες για την κάρτα σας.
- Πηγαίνετε τις Ρυθμίσεις > iTunes και App Store.
- Πατήστε στο Apple ID (τυπικά είναι το email σας στην κορυφή της λίστας)
- Πατήστε Προβολή Apple ID και συμπληρώστε το συνθηματικό σας.
- Πατήστε το Στοιχεία Πληρωμής.
- Πατήστε Κανένα στις επιλογές που υπάρχουν.
Αν δεν υπάρχει η επιλογή αυτή, θα πρέπει να κάνετε τη διαδικασία μέσω του iTunes στον υπολογιστή σας, όπως θα περιγράψουμε παρακάτω.
Εννοείται ότι δεν θα μπορείτε πια να κάνετε αγορές, ή να κατεβάζετε εφαρμογές από το App Store, μέχρι να συμπληρώσετε εκ νέου τα στοιχεία μιας πιστωτικής κάρτας στο λογαριασμό σας.
See also: Επίλυση προβλημάτων με αγορές στο iTunes Store
Πώς γίνεται στο iTunes του υπολογιστή μας
- Αν λοιπόν καταλήξετε να πρέπει να χρησιμοποιήσετε το iTunes του υπολογιστή σας Mac ή PC για να ακυρώσετε την πιστωτική σας, να πώς γίνεται.
- Εκκινείστε το iTunes και εισέλθετε στον λογαριασμό σας (αν δεν συνδεθείτε αυτόματα).
- Πηγαίνετε στο μενού Λογαριασμός > Προβολή λογαριασμού μου.
- Εισάγετε το συνθηματικό σας και στη σελίδα που θα εμφανιστεί, πηγαίνετε στο Στοιχεία Πληρωμής.
- Πατήστε το Αλλαγές στην άκρη δεξιά και δίπλα στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα που δείχνει ως τρόπο πληρωμής, πατήστε το πλήκτρο Κανένα.
- Πατήστε Οκ.
Και πάλι ισχύει ό,τι είπαμε πιο πάνω περί αδυναμίας νέων αγορών και κατεβάσματος εφαρμογών από το App Store.
from Elichord