Αύξηση στις spam κλήσεις στην Ελλάδα το 2018

9f29a3148b9e3fb75491b584002f31bd 9cb
blog banner ired inner pages

Σημαντική αύξηση της τάξης του 300% παρουσίασαν οι spam κλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα, κατά τη διάρκεια του 2018, σύμφωνα με μελέτη της Truecaller, μιας υπηρεσίας caller ID. Σε περίοπτη θέση στη σχετική λίστα βρίσκεται και η χώρα μας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, οι Ηνωμένες Πολιτείες έπεσαν από τη 2η θέση της χώρας με το μεγαλύτερο ποσοστό ανεπιθύμητων κλήσεων στην 8η μέσα σε ένα έτος. Συγκεκριμένα, οι χρήστες Truecaller έλαβαν περίπου 17 κλήσεις το μήνα, από 21 το 2017. Ο κύριος όγκος των κλήσεων φέρεται να αφορά την ασφάλιση ή την είσπραξη οφειλών, σύμφωνα με την έκθεση.

Διαβάστε επίσης: Έρευνα: Τεράστιος ο αριθμός χρηστών που βρίσκεται στο Internet παγκοσμίως

Το συγκεκριμένο ζήτημα, ωστόσο, κλιμακώνεται σε άλλες γεωγραφικές περιοχές του κόσμου. Έτσι, η Βραζιλία διαπιστώθηκε ότι είναι η χώρα με το μεγαλύτερο ποσοστό ανεπιθύμητων κλήσεων το 2018, με τον μέσο χρήστη Truecaller να έχει πάνω από 37 κλήσεις spam μηνιαίως. Αυτό οφείλεται πιθανώς σε κλήσεις από φορείς τηλεπικοινωνιών και κλήσεις που έγιναν σε σχέση με τις εθνικές εκλογές, ανέφερε η εταιρεία. Η Ινδία, η οποία ήταν η χώρα με το μεγαλύτερο ποσοστό ανεπιθύμητων κλήσεων το 2017, έπεσε στη δεύτερη θέση, με μείωση κατά 1,5%.

Μέσα στο Top 10 η Ελλάδα

H Trucaller διαπίστωσε πως η Ευρώπη, συνολικά, παρουσίασε μεγάλη αύξηση στις spam κλήσεις, με την Ισπανία να διπλασιάζει τα ποσοστά της (100%), την Ελλάδα να ακολουθεί με αύξηση 54% (13,1 κλήσεις το μήνα ανά χρήστη το 2018 από τις 8,5 του 2017) και την Ιταλία να βρίσκεται πιο πίσω με αύξηση 22,7%. Από την άλλη, η Τουρκία ήταν μια χώρα, η οποία παρουσίασε μείωση στις spam κλήσεις από το 2017 μέχρι το 2018, κατά 18%.

Σε γενικό επίπεδο, η Κόστα Ρίκα ήταν εκείνη με το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης στις spam κλήσεις, καθώς άγγιξε το 330%.

Η Truecaller σημείωσε, επίσης, ότι συνολικά, οι χρήστες της έλαβαν 17,7 δισεκατομμύρια spam κλήσεις μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου. Η αναφορά θεωρούσε μια κλήση ως ανεπιθύμητη, εάν επισημάνθηκε με αλγόριθμους ή με μη αυτόματο τρόπο από τους χρήστες.

Διαβάστε επίσης: Τα χειρότερα passwords που χρησιμοποιήθηκαν το 2018

Αξίζει, πάντως να σημειωθεί πως, δεδομένου ότι η Truecaller δεν υπολογίζει δεδομένα εκτός της πελατειακής της βάσης, τα αποτελέσματά της και η κατάταξή της πρέπει να αντιμετωπίζονται με τις σχετικές επιφυλάξεις…

RELATED PROJECTS