Η Samsung ακολουθεί την επιτυχημένη καμπάνια της Apple, “Shot on iPhone”

44ffc45b50f322d6bb819fb312960a6d 2d6
blog banner ired inner pages

Δύο όμοιες καμπάνιες από τις δύο μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.

Σίγουρα κάποιοι θα αναρωτηθούν για άλλη μία φορά μπρος στο παρακάτω θέαμα. Έχουμε την εντύπωση πως εκεί στο Cupertino οι υπεύθυνοι, έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες για μηνύσεις πάλι. Ελπίζουμε η δικαστής Lucy Koh, να μην έχει φύγει για διακοπές. Ο λόγος αφορά πρόσφατη καμπάνια της Samsung για τις συσκευές της Samsung Galaxy S7 και S7 Edge, η οποία λίαν επιεικώς είναι όμοια με την εκστρατεία της Apple, που μετρά περίπου ένα χρόνο ζωής.

Διαβάστε επίσης: iOS 10 – Η ενότητα Αναμνήσεις θα δημιουργεί αυτόματα Slide-shows 

H νέα διαφήμιση της Samsung έχει τίτλο “Captured on Galaxy S7”. Θα μπορούσε αυτό να σας θυμίσει τη βραβευμένη εκστρατεία της Apple “Shot on iPhone”. Η Samsung δεν αναφέρεται στη διαφήμιση πως οι λήψεις έχουν γίνει από απλούς χρήστες και με τις συσκευές τους, όπως στην καμπάνια της Apple. Τονίζει κυρίως την ανάλυση των 4K Ultra HD video που συλλαμβάνουν οι τελευταίες συσκευές της Samsung. Οι λήψεις είναι υψηλής ανάλυσης και όλο παραδόξως η εικόνα των video, δεν είναι καθόλου ταλαντευόμενη.

Αυτό θα έπρεπε να το μαντέψουμε. Πώς αλλιώς η Samsung θα ισχυριζόταν πως οι δυνατότητες του video είναι οι καλύτερες της αγοράς; Αξίζει να αναφέρουμε πως σε ερώτηση της τεχνολογικής ιστοσελίδας Cnet ούτε η Samsung αλλά ούτε και η Apple θέλησαν να σχολιάσουν επί του θέματος. Η αλήθεια για το ποια εταιρεία αντιγράφει την άλλη, αναζητείται εδώ και πολλά χρόνια και σε διάφορες δικαστικές αίθουσες ανά τον κόσμο.

Το βέβαιο είναι πως στο θέμα αντιγραφής δεν υπάρχει αθώος και κατηγορούμενος εξαρτάται από την περίοδο. Καθώς και η Apple έχει ακολουθήσει τη Samsung στις αντιγραφές σε πολλά μέτωπα. Να θυμίσουμε πως η εταιρεία Apple η κατασκευάστρια εταιρείας της συσκευής iPhone, έστρεψε το ενδιαφέρον της στις μεγαλύτερες οθόνες λίγο μετά τη Samsung, να ήταν τυχαίο;

Διαβάστε επίσης: iOS 10 – Επιτέλους! Μας επιτρέπει να σβήνουμε προεγκατεστημένες εφαρμογές

Η νέα διαφήμιση της Samsung είναι πολύ καλή από μόνη της. Ιδιαίτερα προσεγμένη για να να προέρχεται από πηγή έμπνευσης. Είναι σαν να έχουν ληφθεί πολλά πλάνα για κάθε στιγμή. Οι λήψεις – φαίνεται – δεν είναι αυθόρμητες αλλά μεθοδευμένες, ακολουθώντας σενάριο και σκηνοθεσία.

Στη πραγματικότητα αναγνώστης της τεχνολογικής ιστοσελίδας, ανέφερε πως η Samsung είχε κάνει παρόμοια διαφήμιση το 2013, δύο χρόνια πριν η Apple ξεκινήσει τη δική της καμπάνια. Φυσικά εάν προσέξετε τις διαφημίσεις θα δείτε πως σε καμία περίπτωση η Apple δεν έχει δανειστεί στοιχεία από την τότε εκστρατεία της Samsung.

Ποιος αντιγράφει ποιον, εν τέλει;

από DINFUN

RELATED PROJECTS