Πώς να λάβετε βοήθεια με προβληματικές αγορές στο iTunes
Τις περισσότερες φορές, οι αγορές μα στο iTunes Store για τραγούδια, ταινίες, βιβλία, εφαρμογές κλπ, γίνονται ομαλά και απολαμβάνουμε το νέο μας περιεχόμενο σε “χρόνο μηδέν“. Σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις όμως, μια αγορά μπορεί να “στραβώσει“, για διάφορους λόγους, και τότε, καλό θα είναι να γνωρίζουμε πώς να λάβουμε βοήθεια από την Apple για τα προβλήματα που αφορούν το iTunes Store.
Η Apple προσφέρει βοήθεια όσον αφορά προβλήματα με το iTunes όπως τα παρακάτω:
- Αγορές που έγιναν από λάθος.
- Αγορές που έγιναν παράνομα από το λογαριασμό μας.
- Το “κατέβασμα” δεν ξεκινάει ποτέ, ή ξεκινάει χωρίς να ολοκληρωθεί, αφήνοντάς μας με αρχεία που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
- Το κατεβασμένο αρχείο δεν εγκαθίσταται ή δεν αναπαράγεται.
- Το κατεβασμένο αρχείο εγκαθίσταται ή αναπαράγεται, αλλά κάτι δεν πάει καλά όσον αφορά την ποιότητα.
- Το κατεβασμένο αρχείο δε λειτουργεί γενικώς όπως θα περιμέναμε.
Όταν λοιπόν αντιμετωπίσουμε κάποιο από αυτά τα προβλήματα, τότε πρέπει να ακολουθήσουμε τις παρακάτω ενέργειες:
Βήμα 1
1. Αν έχουμε το iTunes 12 πατάμε το βελάκι δίπλα στο όνομά μας (πάνω δεξιά στο παράθυρο της εφαρμογής).
2. Πατάμε την επιλογή Στοιχεία λογαριασμού.
3. Συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας για την Apple id μας αν χρειαστεί.
Αν χρησιμοποιούμε το iTunes 11, η διαδικασία είναι παρόμοια:
1. Πηγαίνουμε στο iTunes Store,
2. Εισάγουμε τα στοιχεία της Apple id μας και επιλέγουμε Λογαριασμός.
Σημείωση: Αν δεν έχετε υπολογιστή με το iTunes και κάνετε κατευθείαν τις αγορές σας από μια iOS συσκευή (iPhone, iPad,iPod), πηγαίνετε κατευθείαν στο βήμα 6 του παρόντος οδηγού.
Βήμα 2
Πηγαίνετε στην ενότητα Ιστορικό αγορών και επιλέξτε την ετικέτα, Προβολή όλων (στα δεξιά).
Βήμα 3
Αφού εμφανιστεί το παράθυρο του ιστορικού αγορών σας θα δείτε έναν κατάλογο με όλες σας τις αγορές, όπου κάθε μία είναι συνδεδεμένη με έναν αριθμό παραγγελίας. Ένας αριθμός παραγγελίας μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερες από μία αγορές, επειδή η Apple προτιμάει να ομαδοποιεί τις αγορές μας για λόγους δημιουργίας ενιαίων λογαριασμών. Οι αγορές που εμπεριέχονται σε κάθε παραγγελία φαίνονται στην στήλη Τίτλοι που υπάρχουν στην παραγγελία (τρίτη στήλη).
Σ’ αυτή τη λίστα θα ψάξετε για την αγορά που σας δημιούργησε το πρόβλημα. Αν δεν τη βλέπετε, πατείστε τα πλήκτρα Προηγούμενο/Επόμενο και μετά το πλήκτρο Μεταπήδηση για να μετακινηθείτε μέσα στο ιστορικό αγορών. Στο iTunes 11 και άνω μπορείτε να επιλέξετε επίσης και Μήνα, Χρόνο από τα αναπτυσσόμενα μενού προκειμένου να μετακινηθείτε πιο γρήγορα.
Βήμα 4
Όταν βρείτε την προβληματική αγορά που σας ενδιαφέρει πατείστε το βελάκι δίπλα στη συγκεκριμένη παραγγελία (αριστερά στην πρώτη στήλη) για να δείτε την ακριβή περιγραφή της παραγγελίας σας.
1. Πατήστε το πλήκτρο Αναφορά που είναι από κάτω.
2. Θα δείτε να αλλάζει ελαφρά η σελίδα και ο σύνδεσμος Αγορά να έχει τοποθετηθεί δίπλα σε κάθε αγορά της λίστας.
3. Πατήστε το σύνδεσμο Αναφορά για την συγκεκριμένη αγορά που θέλετε βοήθεια.
Βήμα 5
Από εδώ και πέρα ανοίγει ο περιηγητής διαδικτύου και μεταφέρεστε στη σελίδα της αγοράς που είχατε κάνει. Θα δείτε ότι η προβληματική αγορά έχει εμφανιστεί και μια λίστα επιλογών σας περιμένει για να επιλέξετε ποιο ήταν το πρόβλημα.
Αν κάποια από τις έτοιμες επιλογές δε σας καλύπτει, επιλέξτε Δεν αναφέρεται εδώ (τελευταία επιλογή) και περιγράψτε το πρόβλημα στο πλαίσιο κειμένου από κάτω. Πατήστε Υποβολή και το πρόβλημά σας θα μεταφερθεί στην Apple ή οποία θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω του email που έχετεε δηλώσει στο λογαριασμό σας Apple id.
Βήμα 6
Βοήθεια για αγορές στο iTunes κατευθείαν στην iOS συσκευή μας
Όπως είπαμε και στη σημείωση της αρχής του άρθρου, αν κάνετε αγορές κατευθείαν από μια iOS συσκευή και όχι μέσω υπολογιστή, τότε διαβάστε παρακάτω.
1. Στην IOS συσκευή σας ανοίξετε τον περιηγητή διαδικτύου που χρησιμοποιείττε και μεταφερθείτε στη διεύθυνση https://reportaproblem.apple.com.
2. Χρησιμοποιείστε την Apple id σας για να κάνετε είσοδο (log-in) στην ιστοσελίδα αυτή.
3. Όταν εισέλθετε θα δείτε έναν κατάλογο με τις αγορές σας. Είτε κάνετε αναζήτηση για την αγορά που είχε το πρόβλημα (στην κορυφή της σελίδας), είτε κάνετε κύλιση (scroll) μέσα στον κατάλογο μέχρι να την βρείτε.
4. Μόλις βρείτε την προβληματική αγορά πατάτε Αναφορά.
5. Πατάτε την αναδυόμενη λίστα επιλογών και επιλέγετε το είδος του προβλήματος.
6. Προσθέστε, αν θέλετε, οποιεσδήποτε επιπλέον λεπτομέρειες στο πλαίσιο κειμένου.
7. Πατήστε Υποβολή και θα πάει η αναφορά σας στην Apple.
Από εκεί κι ύστερα, θα επικοινωνήσουν μαζί σας στο email της Apple id σας.
από Elichord