Ο guru στον τομέα του marketing της Apple, Phil Schiller, πρόσφατα έδωσε συνέντευξη στην Ολλανδική ιστοσελίδα bright.nl και μίλησε σχεδόν για όλα τα “καυτά” ζητήματα της τρέχουσας περιόδου, όπως είναι το Face ID του iPhone X, η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του HomePod, η “Εικονική Πραγματικότητα” και η “Επαυξημένη Πραγματικότητα”. Αν και τα έχει συζητήσει αρκετές φορές στο παρελθόν, δεν δίστασε να το κάνει για μία ακόμη φορά.
Σύμφωνα με τον Schiller, ένας από τους βασικούς στόχους της Apple είναι να κάνει την ασφάλεια “απλή”, μέσα από τη χρήση του Face ID. Η εταιρεία πιστεύει πως η δική της υλοποίηση αναγνώρισης προσώπου αφήνει κατά πολύ πίσω τις αντίστοιχες προτάσεις των Android συσκευών. Όπως είπε απλά και λιτά ο Schiller, “all stink”.
“Οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν δουλεύουν με τον τρόπο που εμείς θέλουμε να κάνουμε το Face ID να δουλεύει. Αντιλαμβανόμαστε πλέον πως με το πέρασμα των χρόνων, ένα απλό πράγμα, το Home Button, το πλήκτρο δηλαδή που αρχικά μας μετέφερε απλά στην “Αρχική Οθόνη”, αναπτύχθηκε και έγινε ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για εμάς. Προσθέσαμε σε αυτό το Touch ID, τη δυνατότητα χειρισμού του multitasking, τη Siri και το Apple Pay. Όλα αυτά μόνο σε ένα μηχανικό κουμπί”, επισημαίνει ο Schiller.
“Oπότε αντίστοιχα και στη περίπτωση του Face ID, χρειάστηκε να βρούμε τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να ξεκλειδώσουμε τη συσκευή με το πρόσωπό μας, με απόλυτη ασφάλεια και παράλληλα να υποστηρίξουμε και τα χαρακτηριστικά που προανέφερα. Το Face ID αποτελεί μία μοναδική εφεύρεση”, συνεχίζει.
Ο Schiller επανέλαβε σχετικά με την πολιτική απορρήτου που ακολουθείται στη περίπτωση του Face ID, πως οι προγραμματιστές δεν έχουν πρόσβαση στα δεδομένα του Face ID. Όπως και με το Touch ID, τα δεδομένα που σκανάρονται χρησιμοποιούνται μόνο για το ξεκλείδωμα της συσκευής και αποθηκεύονται αποκλειστικά και μόνο στο κάθε iPhone X.
“Οι προγραμματιστές, έχουν πρόσβαση στη χαρτογράφηση προσώπου μέσω της TrueDepth κάμερας για τα AR εφέ, αλλά αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό από το Face ID”, αναφέρει.
Σύμφωνα με τον Schiller, η Apple ξόδεψε αρκετό χρόνο στη μελέτη της “Επαυξημένης” και της “Εικονικής πραγματικότητας”, καθώς και στα οφέλη των δύο τεχνολογιών προς τον χρήστη. Συνέχισε λέγοντας, όπως και ο CEO της Apple, Tim Cook, πως η τεχνολογία VR είναι μία εξαιρετική λύση για συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης, τη στιγμή που η τεχνολογία AR έχει αρκετές βολικές εφαρμογές.
Ο Schiller δε δίστασε να αναφερθεί και στη καθυστέρηση της κυκλοφορίας του HomePod. Aρχικά η κυκλοφορία του είχε οριστεί για τον Δεκέμβρη που διανύουμε, αλλά τον προηγούμενο μήνα, η Apple ανακοίνωσε πως μεταφέρει τη κυκλοφορία της συσκευής για το 2018.
“Λυπούμαστε που δε μπορούμε να διαθέσουμε το HomePod στους χρήστες, ώστε να το απολαύσουν μέσα στις διακοπές τους. Υποσχόμαστε όμως πως όταν κυκλοφορήσει θα είναι κάτι εξαιρετικό”, δήλωσε σχετικά.
Η Ολλανδική ιστοσελίδα ρώτησε τον Schiller για το αν το moto “Think Different” συμβαδίζει και ταιριάζει ακόμα με τη φιλοσοφία της Apple. Παίρνοντας τη σκυτάλη και με αφορμή το συγκεκριμένο ερώτημα, έκανε μία αναφορά στα AirPods, στα ασύρματα ακουστικά της εταιρείας και παράλληλα σε ένα από τα πιο πετυχημένα προϊόντα της λέγοντας πως:
“Είναι πραγματικά δύο ξεχωριστοί υπολογιστές μέσα στο αυτί σου. Αυτή είναι η τελειότητα για την Apple. To “Think Different” θα συμβαδίζει με την Apple, για αρκετό καιρό ακόμα, όπως καταλαβαίνετε”.
Διαβάστε επίσης: Το iPhone έχει μακράν την πιο διάσημη κάμερα στο Flickr
Αυτά ήταν ορισμένα στιγμιότυπα από τη συνέντευξη του Schiller στο Ολλανδικό bright.nl.
Όσοι θέλουν να δουν όλη τη συνέντευξη του Phil Schiller μπορούν να μεταβούν εδώ.