Η Samsung θεωρεί πως ο καλύτερος τρόπος να ανταγωνιστεί το iPhone, είναι η αντιγραφή του σχεδιασμού του
Γκρεμίζει ότι έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Τώρα που τα πιο ελκυστικά χαρακτηριστικά των Galaxy λείπουν από τις νέες ναυαρχίδες, βρείτε έναν λόγο για να αγοράσετε το Samsung Galaxy 6
Η Samsung έχει στις επιτυχίες της πολύ μεγάλες στιγμές σε ότι αφορά την αναπλήρωση των κενών που άφηνε η Apple με την εκάστοτε σειρά του iPhone: Προσέφερε αποκλειστική υποστήριξη από την Verizon μέχρι το 2011, προσέφερε επίσης τις μεγάλες οθόνες μέχρι το 2014. Τι κενά μένουν άραγε ακόμη για να καλύψει τώρα;
Τα Samsung Galaxy S6 και το Samsung Galaxy S6 Edge πρέπει να απαντήσουν στο ερώτημα αυτό, αρχής γενομένης με τις ήδη υπάρχουσες προ-παραγγελίες και μεταφέροντας την ημερομηνία κυκλοφορίας στις 10 Απριλίου και μετά. Είναι μια απάντηση που περιμένουμε πραγματικά με πολύ ενδιαφέρον για να δούμε, διότι αυτή τη στιγμή δεν έχουμε καμία ιδέα στον ποιό θα μπορούσαμε να συστήσουμε είτε τη μία, είτε την άλλη συσκευή.
Αυτό είναι και το σημείο στο οποίο μπορούμε να κάνουμε μια παύση και να δώσουμε μια προειδοποίηση σε όλους τους φίλους μου από το στρατόπεδο του Android.
Μέρος της κάλυψης που κάνουμε για το iPhone, καλύπτει και τον ανταγωνισμό που έχει να κάνει με το iPhone:
Διαβάστε επίσης: iPhone 6 Plus vs Samsung Galaxy Note 4 – Τιτανομαχία
Το πως άλλες εταιρείες επιλέγουν να βασιστούν στο σχεδιασμό της Apple για να δημιουργήσουν συσκευές ενδεχομένως, να ενθουσιάζει τους μεταπωλητές. Αλλά το πόσο καλά το κάνουν, επηρεάζει άμεσα του χρήστες ως πελάτες. Όσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός τόσο πιο σκληρά θα πρέπει να εργαστούν οι εταιρείες για να προσελκύσουν πελάτες. Κι αυτό είναι πραγματικά χρήσιμο.
Τέσσερα ή πέντε χρόνια πριν, θα μπορούσαμε να είχαμε συστήσει το Samsung Galaxy για τους ανθρώπους που ήθελαν ένα iPhone, αλλά χρειάζονταν να χρησιμοποιήσουν την Verizon. Πριν από δύο χρόνια, θα μπορούσαμε να έχουμε συστήσει GS4 για κάποιον που θα ήθελε ένα iPhone, αλλά χρειάζεται πραγματικά μια μεγαλύτερη οθόνη.
Πέρυσι, θα μπορούσαμε και πάλι να έχουμε συστήσει GS5 για κάποιον που θα ήθελε ένα iPhone, αλλά αισθανόταν ότι έπρεπε οπωσδήποτε να έχει εναλλάξιμη μπαταρία, κάρτα SD, ή / και στεγανοποίηση.
Το GS6, ωστόσο, η νεότερη ναυαρχίδα της Samsung, έχει πάει πίσω στη σειρά GS, ταυτοποιώντας την με ένα iPhone – από πολλαπλές οπτικές γωνίες – με τα ανάλογα χαρακτηριστικά όπως το σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων και τo ανάλογο Apple Pay. Επίσης, ξεφορτώθηκε όλα όσα πέρασε το τελευταίο έτος στις διαφημίσεις της ως στοιχείο διαφοροποίησης: την προαναφερθείσα αποσπώμενη μπαταρία, την κάρτα SD, και την αδιαβροχοποίηση. Η τιμή είναι επίσης premium, έτσι λοιπόν δεν υπάρχουν χρήματα προς εξοικονόμηση ούτε σε αυτή την πρόταση αγοράς .
Αυτό σημαίνει ότι το μόνο χρήστη που μπορούμε να σκεφτούμε για να συστήσουμε ένα Galaxy S6, είναι κάποιος που θέλει ένα iPhone, αλλά μισεί την Apple και το λειτουργικό της iOS. Ακόμα και τότε, θα πρέπει να θέλει πραγματικά ένα iPhone χωρίς την Apple ή το iOS.
Αν το μόνο που προτιμάει ωστόσο είναι το Android, θα θέλαμε να μπούμε στον πειρασμό να του προτείνουμε κάτι άλλο, όπως ένα μοντέλο HTC (εάν η κάμερα δεν είναι προτεραιότητα) ή της Motorola, ή ένα Nexus (εκτός αν είναι πολύ μεγάλο), ή ένα από τα όλο και πιο ενδιαφέροντα μοντέλα από Κινέζους κατασκευαστές όπως η Xiaomi.
Διαβάστε επίσης: iPhone 6 Plus vs LG G3 – Αναμέτρηση κορυφής
Έχoυμε την αίσθηση ότι η Samsung έχει το ίδιο πρόβλημα: Η εταιρεία δεν γνωρίζει ποιος είναι ο πελάτης της περισσότερο από ότι και εμείς . Φαίνεται να ελπίζει ότι είναι άνθρωποι που θέλουν το iPhone, αντ’ αυτού, αυτοί οι άνθρωποι παίρνουν iPhone, και σε αριθμούς ρεκόρ κάθε φορά με την έναρξη των πωλήσεων.
Για να γίνουμε σαφείς, αυτό δεν είναι για την Samsung κάποια αλλαγή: Για την Samsung αλλαγή στην πραγματικότητα θα ήταν να μείνει στην κούρσα των πωλήσεων ακόμη ένα χρόνο.
Δεν είναι, επίσης, γιατί η Samsung δεν ακούει τους πελάτες της: Πώς μπορείς να ακούσεις τους πελάτες σου όταν δεν ξέρεις ποιοι είναι; Αυτή είναι η Samsung και πηγαίνει πίσω σε μια στρατηγική που εργάστηκαν στο παρελθόν, αλλά για λόγους που δεν υπάρχουν πλέον.
Εδώ είναι και ο λόγος που αυτό μας απασχολεί: Υπάρχουν πολύ λίγες εταιρείες στον κόσμο που έχουν τους πόρους για να ανταγωνιστούν την Apple και η Samsung είναι ίσως η καλύτερα εξοπλισμένη από όλες εκεί έξω. Είναι ένας κατασκευαστής – είναι συχνά και κατασκευαστής της Apple – και αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχεί για να έχει πρόσβαση σε τεχνολογίες ή τα συστατικά αυτών.
Είναι απίστευτα καλά χρηματοδοτημένη: Έχει, ουσιαστικά, απεριόριστα κεφάλαια με τα οποία μπορεί να ανταγωνίζεται. Μπορεί να κάνει το οτιδήποτε.
Δώστε επίσης προσοχή στο ότι η Samsung θα πρέπει να πιέζει την Apple. Σκληρά. Αντί να παίζει για να πιάσει κάποιον, η Samsung θα πρέπει να παίζει πηδώντας μπροστά και να αναγκάζει την Apple να παίξει αυτό το παιχνίδι. Αντί για ένα κινητό σαν το iPhone 6 με σχεδίαση και με πλήρη ταυτότητα χαρακτηριστικών, όπως το Touch Id και το Apple Pay, θα πρέπει να έχουν άλλα, διαφορετικά χαρακτηριστικά που τρομοκρατούν την Apple και να κάνει όλους εμάς να αναρωτιόμαστε με ποιό θαύμα η Apple θα ανταποκριθεί σε αυτά τα χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχει τίποτα το συγκλονιστικό για το Galaxy S6 όμως. Δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη κάποιο από τα νέα χαρακτηριστικά του S6 να πηγαίνει κάποια στιγμή στο iPhone – είναι ήδη όλα εκεί. Αντ’ αυτού, ο καθένας στα μέσα ενημέρωσης περιμένει πως και πως την επίσπευση στην ενσωμάτωση από την Apple, των δικών της τεχνολογιών, όπως το Force Touch και Taptics στα smartphone και στα tablet της. Αυτό είναι κάτι που με τίποτα δεν το περιμένει κανείς από την Samsung, ούτε με κιάλια.
Αυτό είναι κακό για μας, και για όποιον θέλει τον ανταγωνισμό. Είναι κακό για την Apple, η οποία μπορεί πάντα να επωφεληθεί από τον σκληρό ανταγωνισμό. Αν είναι καλό ή κακό και για την ίδια την Samsung όμως, εμείς θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε. Είμαστε βέβαιοι ότι το Galaxy S6 και Galaxy S6 Edge, θα συγκεντρώσουν θετικές κριτικές από τον mainstream πληθυσμό. Είναι ένα όμορφο προσαρμοσμένο κοστούμι, αλλά τελικά μου φαίνεται ως ένα κενό από μέσα.
Πώς θα κινηθεί στην αγορά, και πόσο θα κινήσει τη βελόνα για τη Samsung, θα είναι πραγματικά ενδιαφέρον να το δούμε. Ξέρουμε πως θα πρέπει να παρακολουθούμε στενά την κάλυψη από τα site του Android για να αποκτήσουμε τη σωστή εικόνα! Αλλά δεν νομίζουμε ότι θα κάνει ζημιά στα σχέδια ή στο μάρκετινγκ της Apple. Και αυτό δεν είναι και τόσο καλό πράγμα εν τέλει..
Διαβάστε και τα review του ired για τις εκδόσεις iPhone
από DINFUN