Αν είστε «απορροφημένοι» με το κινητό σας, μπορεί να αποφύγετε τις παρορμητικές αγορές στο super market.
Στο εξωτερικό, κοντά στα ταμεία, υπάρχουν πάντα stands με περιοδικά για να χαζεύουν όσοι περιμένουν στην ουρά, με σκοπό, στο τέλος, να παρασύρονται και να τα αγοράζουν επειδή δεν έχουν προλάβει να τελειώσουν το ξεφύλλισμα. Στην Ελλάδα, στα super market, κοντά στα ταμεία, υπάρχουν πάντα προϊόντα σε προσφορά (;) και διάφορα είδη που δεν κοστίζουν πολύ, όπως τσίχλες, καραμέλες κλπ, για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Και παρόλο που κανείς δεν πάει για ψώνια με λίστα που γράφει πανάκριβο αναψυκτικό, ζαχαρωτά που έχουν πολύ ζάχαρη, περιοδικό με κουτσομπολιά που δεν ισχύουν, μια μαγική δύναμη τοποθετεί πράγματα που δεν έχει κανείς σκοπό να αγοράσει μέσα στο καρότσι του super market.
Όμως όλα αυτά φαίνεται πως δεν έχουν και πολύ σημασία, όταν κάποιος πάει στο super market με το κινητό του.
Μπορείτε να χαζεύετε στο κινητό σας ενώ περιμένετε στην ουρά για το νέο iPhone
Το πρώτο πράγμα που θα κάνει κάποιος που θα περιμένει στην ουρά είναι να ανοίξει το κινητό του, να τσεκάρει το feed του Facebook ή του Instagram, να στείλει μήνυμα και να «κλείσει» τα μάτια στις …σειρήνες. Οι περισσότεροι είναι προσηλωμένοι σε μια οθόνη …για να περάσει η ώρα, περιμένοντας, αδιαφορώντας για όλα αυτά τα λαχταριστά γλυκίσματα, τα δροσιστικά αναψυκτικά και τα πρώτης ανάγκης υγρά μαντιλάκια που τους περιτριγυρίζουν.
Υπάρχουν 5 τύποι βαρεμάρας. Ένας από αυτούς είναι να περιμένεις στην ουρά του super market;
Οι εταιρείες που έχουν ήδη δει τα κέρδη τους να μειώνονται ονόμασαν όλους αυτούς που αγνοούν τα καλογυαλισμένα προϊόντα τους για να χαζέψουν κάτι πιο αστραφτερό όπως το κινητό τους, «mobile blinders», κάτι σαν ανθρώπους με κινητά-παρωπίδες. Πολλοί είναι επίσης αυτοί που δεν φτιάχνουν χειρόγραφη λίστα για τα ψώνια αλλά χρησιμοποιούν κάποιο app στο κινητό τους για να γράψουν όλα όσα πρέπει να αγοράσουν. Κάποιοι άλλοι, επίσης, συγκρίνουν τις τιμές online, ενώ ψωνίζουν, μήπως και ανακαλύψουν κάποια καλύτερη προσφορά σε κάποιο άλλο κατάστημα. Το αποτέλεσμα είναι ένα: με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, δεν παίρνουν τα μάτια τους από τη συσκευή τους.
Ψηφιακό λόμπι από τη Hilton για να μην περιμένει κανείς στην ουρά.
Μια πρόσφατη προσθήκη, τα self-check out, όπου ο πελάτης σκανάρει μόνος τους τα προϊόντα του, δεν δίνει καν χρόνο για χάζεμα σε μια ουρά.
Οπότε οι εταιρείες τοποθετούν πλέον τα προϊόντα τους και σε άλλα σημεία για να κερδίσουν παρορμητικές αγορές και συχνά βάζουν και το ίδιο το κινητό στο παιχνίδι, ζητώντας μας να σκανάρουμε κωδικούς ή να αποστείλουμε μηνύματα για να κερδίσουμε κάτι. Με την ελπίδα ότι συνεχίζοντας να κοιτάμε το κινητό μας, θα αγοράσουμε και κάτι που δεν ήταν στη λίστα.
Από mirelen.