Ανανέωση της ενότητας παιδικών εφαρμογών από το App Store

blog banner ired inner pages

H Apple μπορεί να βρίσκεται στη μέση του καλύτερου μήνα πωλήσεων στην ιστορία του App Store, αλλά δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Ανακοίνωσε χθες μια νέα κατηγορία που στοχεύει στους μικρούς μας φίλους, από τη βάση χρηστών των συσκευών της. 

Συγκεκριμένα η νέα κατηγορία φέρει τον τίτλο, “Όλα τα παιδικά” και θα περιλαμβάνει πολλές εφαρμογές από χαριτωμένα puzzles μέχρι και πιο εξελιγμένα παιχνίδια, με ιδιαίτερη έμφαση στα παιδιά, μέσα από ένα ευρύ φάσμα, επιπέδων κι ενδιαφέροντος.

Σε έρευνα  με δείγμα νέων παιδιών ηλικίας 6-12 ετών, το iPad βγήκε το πιο αγαπημένο brand name, ανάμεσα σε brand εταιρειών όπως Disney, Nickelodeon, Toys “R” Us, McDonald ‘s και του You Tube,  και δεν αποτελεί καμία έκπληξη η Apple να θέλει να απευθυνθεί  στα παιδιά, και προφανώς αυτό κάνει. 

ired iphone app store kids-01

Η ενότητα “Όλα τα παιδικά” χωρίζεται σε υποενότητες ανάλογα με την ηλικία, για παράδειγμα, Παιδιά 5 ετών και κάτω, Παιδιά 6-8, Παιδιά 9-11. Η Apple είχε ήδη ξεχωριστή ενότητα για τα παιδιά στο App Store, από τον Σεπτέμβριο του 2013, αλλά πλέον η ενότητα διευρύνθηκε σε μεγάλο βαθμό. 

Σίγουρα όταν αναφερόμαστε σε παιδιά, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί καθώς ελλοχεύουν κίνδυνοι. Να θυμίσουμε πως ο Steve Jobs είχε αναφέρει πως δεν επέτρεπε στα παιδιά του τη χρήση iPad, για λόγους εθισμού. Επίσης η Αpple βρέθηκε αντιμέτωπη με υπερβολικές in-app αγορές ιδιαίτερα από παιδιά. 

Το 2013 η εταιρεία, έστειλε 28 εκατομμύρια e-mails σε πελάτες App Store, ενημερώνοντας για τις in-app αγορές και στη συνέχεια αναγκάστηκε να επιστρέψει σε περίπου 37.000 πελάτες, in-app  αγορές που έγιναν από παιδιά, χωρίς τη γονική έγκριση. Η FTC είχε ανακοινώσει την επιστροφή 32.500.000 δολαρίων ως μέρος αυτών των αγορών. 

Η Apple δεν πρόκειται να εφαρμόσει διαφορετική πολιτική για τις freemium εφαρμογές, ακολουθώντας τις υπόλοιπες κατηγορίες, στις οποίες έχει αντικαταστήσει τη λέξη Free με τη λέξη Get. 

Πηγή

RELATED PROJECTS