Δύο νέα διαφημιστικά σποτ για το iPhone μας αποκαλύπτουν τον πιο απλό λόγο για να αγοράσουμε ένα iPhone
Την προηγούμενη εβδομάδα, η Apple κυκλοφόρησε δύο νέα διαφημιστικά spot για το νέο iPhone, στοχεύοντας μάλλον περισσότερο στο μυαλό παρά στο συναίσθημα, όπως μας είχε συνηθίσει έως τώρα, ενώ αόριστα υπαινίσσεται την κατωτερότητα όλων των ανταγωνιστικών προϊόντων.
Διαβάστε ποιές είναι οι διαφορές μεταξύ των χρηστών Android και iOS
Στο πρώτο διαφημιστικό με τίτλο «Hardware & Software», η Apple τονίζει το γεγονός ότι είναι η ίδια που σχεδιάζει τόσο το hardware, όσο και το software των iPhone. Πρόκειται έναν ξεκάθαρο υπαινιγμό για τα Android τηλέφωνα, τα περισσότερα από τα οποία τρέχουν λογισμικό από τη Google αλλά οι συσκευές τους κατασκευάζονται από διάφορες εταιρίες. «Αν δεν είναι ένα iPhone, δεν είναι ένα iPhone» καταλήγει το σποτάκι. Δείτε το video εδώ:
Πώς να κάνετε αλλαγή από Android σε iPhone
Η δεύτερη διαφήμιση, με τίτλο «Loved» κινείται στο ίδιο μοτίβο, τονίζοντας ότι το 99% των χρηστών iPhone αγαπάνε το κινητό τους. Να υποθέσουμε ότι η Apple έχει στοιχεία ότι ένα μικρότερο ποσοστό των Android fans νιώθει το ίδιο για τη δική του συσκευή; Οι χρήστες που προβάλλει η διαφήμιση στέλνουν μηνύματα και emojis, κάνουν Facetime και περνούν καταπληκτικά με το iPhone τους. Δείτε το video εδώ:
4 λόγοι που κάνουν τους Android fans να ζηλεύουν το iOS
Φυσικά, τα δυο διαφημιστικά ξεσήκωσαν αντιδράσεις. Διαβάστε τα key points που εντοπίσαμε, χαζεύοντας τα λαμπερά διαφημιστικά αλλά και κάνοντας μια μικρή έρευνα σε forum και σχόλια ενθουσιασμένων και μη fans.
- Καταρχάς το slogan είναι κλεμμένο από μια παλιά διαφήμιση της …Apple «If you don’t have an iPhone» από το 2011. Δείτε το εδώ:
- Η απουσία συναισθήματος και η επιθετικότητα παραξένεψε πολλούς, αφού όταν είσαι πρώτος δεν χρειάζεται να μιλάς ειρωνικά για τον ανταγωνισμό.
- Κάποιοι σχολίασαν το γεγονός ότι ενώ τα iPhone πουλάνε από μόνα τους, ίσως η Apple θα έπρεπε να ρίξει το βάρος στη διαφήμιση του Apple Watch.
- Κάποιοι τα είπαν βαρετά, κάποια εξαιρετικά to the point! Κάποιοι ψάχνουν να βρουν τους λόγους που το 1% δεν αγαπάει το iPhone του.
- Τα πλάνα και των δυο διαφημίσεων επικεντρώθηκαν επίσης σε μια σειρά από ελκυστικά apps και παιχνίδια που οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν από το App Store.
- Και δυο χρήσιμα για τους fans της μουσικής: στο σποτ «Hardware & Software» το τραγούδι που ακούγεται είναι το Black Mambo από Glass Animals ενώ στο «Loved» το Too Original από Major Lazer. Να ‘ναι καλά το Shazam!
από Mirelen
Δείτε περισσότερα: