Άνοδος για το iPhone, πτώση για την Samsung

8314bd53da760011d5b996a85e1de2a1 9da
blog banner ired inner pages

Πρόσφατα σας είχαμε παρουσιάσει τα ευρήματα της έρευνας της Kantar (διαβάστε το σχετικό άρθρο) και την αύξηση των πωλήσεων του iPhone. Πλέον και η δημοσίευση της Gartner για τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου του έτους έρχεται να επικυρώσει τις τάσεις της αγοράς αλλά και να μας προϊδεάσει για το εορταστικό τρίμηνο.

Γενικά στοιχεία πωλήσεων γ’ τριμήνου

Στο τρίτο τρίμηνο του ’14 πωλήθηκαν 456 εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα, εκ των οποίων τα 301 εκατομμύρια ήταν smartphones (άνοδος 20% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο). Οι μεγάλοι χαμένοι ήταν η Samsung και η Nokia. Ενώ ο Κορεάτης γίγαντας εξακολουθεί να οδηγεί την “κούρσα”, η πίεση που δέχεται από τους Κινέζους κατασκευαστές οι οποίοι πωλούν τις συσκευές τους με πολύ μικρότερα περιθώρια κέρδους έχει πλέον αρχίζει να επηρεάζει εμφανώς τις πωλήσεις της, σε ποσοστά αλλά και σε απόλυτους αριθμούς.

Πωλήσεις ανά κατασκευαστή

Ενώ οι πωλήσεις των Android συσκευών εξακολουθούν να είναι πολλαπλάσιες των πωλήσεων του iPhone, η εταιρεία από το Cupertino είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 26%. Η άνοδος του μεριδίου αγοράς για την Apple ήταν μικρότερη και περιορίστηκε στο 0,6%. Για πρώτη φορά μετά από καιρό, η άνοδος της Apple ήταν μεγαλύτερη (έστω και οριακά) από την συνολική άνοδο του κλάδου.

Η Samsung από το 32,1% και 80 εκ. συσκευές έπεσε στο 24,4% με 73 εκ. συσκευές, ενώ

η Apple από το 12,1% και 30 εκ. συσκευές ανέβηκε στο 12,7% με 38 εκ.συσκευές.

Ακολουθούν η Huawei και η Xiaomi (με αξιοσημείωτη άνοδο 0,6% και 3,7% αντίστοιχα) και την πεντάδα συμπληρώνει η Lenovo με μικρή πτώση της τάξεως του 0,2%.

ired-iphone-sales-t3

Μερίδιο αγοράς ανά Mobile OS

Σε επίπεδο λειτουργικών συστημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, το Android εξακολουθεί να προηγείται στην κούρσα με μικρή άνοδο και ποσοστό 83,1%, με το iOS να ακολουθεί με ποσοστό 12,7%. Η πτώση για την Blackberry συνεχίζεται, ενώ εντύπωση προκαλεί η περαιτέρω πτώση του ποσοστού για τα Windows (πτώση 0,6%).

ired-iphone-sales-t2

Συμπεράσματα

Η Apple όπως δείχνουν τα πράγματα με την αύξηση των ιντσών στο iPhone “έδωσε” στην αγορά αυτό που ζητούσε. Η Samsung όμως δεν διανύει την καλύτερη περίοδό της. Ο κίνδυνος για τους Κορεάτες δεν προέρχεται τόσο από την Apple (στο high end κομμάτι της αγοράς ανέκαθεν η Apple ήταν μπροστά στις πωλήσεις) αλλά από εταιρείες σαν την Xiaomi που πλέον “ροκανίζουν” το μερίδιο της Samsung και στο μεσαίο κομμάτι της αγοράς με εξαιρετικές συσκευές χαμηλότερου κόστους. Αίνιγμα εξακολουθούν να αποτελούν τα Windows (Phone), που δεν έχουν καταφέρει να “πείσουν”, με εξαίρεση την αγορά της Ευρώπης.

Αναμένεται να έχουμε ένα πολύ ενδιαφέρον εορταστικό τρίμηνο.

Διαβάστε ενδιαφέροντα τεχνολογικά νέα στο Blog μας:

Τεχνολογικά Νέα

από Kostthem

Δείτε περισσότερα:

RELATED PROJECTS