iPad: Ο βασιλιάς κρατάει τον θρόνο του

5459fdebc623d8908312fbf56cc3b92a cb3
blog banner ired inner pages

iPad: Και όμως, ακόμα βασιλεύει!

Όπως είδαμε και στην πρόσφατη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Apple, οι πωλήσεις του iPad βαίνουν μειούμενες. Για την καλύτερη “ανάγνωση” όμως των αποτελεσμάτων αυτών, θα πρέπει να δούμε και την γενικότερη – συνολική εικόνα. Οι πωλήσεις των tablets μειώνονται, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Δεν θα έλεγα πως αυτό είναι ανησυχητικό για τη συγκεκριμένη κατηγορία της αγοράς, καθώς έρευνες έχουν δείξει πως ο κύκλος αναβάθμισης των χρηστών είναι πολύ πιο μεγάλος από ότι στα smartphones. Δεν πιστεύω πως θα έχουν την “κατάληξη” των netbooks, αλλά πως είναι απλά θέμα εξισορρόπησης της αγοράς. Κάτι σαν το ελατήριο δηλαδή. Αρχικά “εκτινάσσεται” και στην πορεία καταλαμβάνει τον χώρο που πραγματικά του αναλογεί.

Έχουμε στα χέρια μας την νεότερη αναφορά της IDC σχετικά με τις πωλήσεις ταμπλετών, σε παγκόσμιο επίπεδο:

ired tech news ipad 01

Στο πρώτο τρίμηνο του 2015 το iPad κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις με ποσοστό που αγγίζει το 27%. Η Samsung κατέλαβε την δεύτερη με ποσοστό που κυμάνθηκε στο 19%. Θα πρέπει να σημειωθεί πως κανένας άλλος κατασκευαστής δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το 5% του μεριδίου αγοράς.

Ο υπεύθυνος της έρευνας, Jean Philippe Bouchard, μας έδωσε μερικά ακόμα στοιχεία:

Οι πωλήσεις των tablets που έχουν την δυνατότητα σύνδεσης σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (cellular) είναι πλέον περισσότερες από αυτές των Wi-Fi only εκδόσεων. Αυτό δίνει την ευκαιρία σε κατασκευαστές και εταιρίες κινητής τηλεφωνίας να αυξήσουν τα κέρδη τους. Με την εξέλιξη αυτή, τα tablets δείχνουν να είναι πλέον πραγματικά φορητές λύσεις και όχι συσκευές για χρήση κυρίως εντός σπιτιού. Επίσης, συσκευές σαν το Surface 3 της Microsoft, βοήθησαν στην ανάπτυξη του high end τμήματος της αγοράς”

Η Apple διέθεσε περισσότερα από 12 εκατομμύρια iPads το τρίμηνο που μας πέρασε και ενώ είναι το πέμπτο συνεχόμενο που παρουσιάζει συρρίκνωση των πωλήσεων δεν δείχνει να απειλείται – προς το παρόν τουλάχιστον – από κάποιον άλλο κατασκευαστή (και η Samsung παρουσίασε μείωση στις πωλήσεις της, αλλά σε μικρότερο ποσοστό).

Κατά την γνώμη μου το στοίχημα για την Apple θα είναι η ανάδειξη του iPad σαν εργαλείο δουλειάς και όχι μόνο διασκέδασης / κατανάλωσης περιεχομένου. Αυτό θα απαιτήσει αρκετή δουλειά στο iOS για την προσθήκη νέων λειτουργιών αλλά αν θες να συνεχίσεις να είσαι ο βασιλιάς πρέπει να μπορείς να προβλέπεις και να ηγείσαι των αλλαγών / εξελίξεων.

από Kostthem

Δείτε περισσότερα:

RELATED PROJECTS