Μήπως κι εσείς αντιμετωπίζετε προβλήματα με τους λογαριασμούς σας e-mail POP3 στο λειτουργικό iOS 9;
Από τότε που κυκλοφόρησε το νέο λειτουργικό iOS 9, στις 16 Σεπτεμβρίου, αρκετοί χρήστες αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά τη λήψη μηνυμάτων, με επισυναπτόμενα αρχεία. Στα επίσημα forums της Apple, έχει αναρτηθεί θέμα με πάνω από 200 σχόλια, από χρήστες, οι οποίοι όλοι αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα.
Οι χρήστες οι οποίοι είναι κάτοχοι διαφόρων iOS συσκευών, κατά την προσπάθεια λήψης ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, λαμβάνουν ένα μήνυμα σφάλματος “Message not yet downloaded from server” κάθε φορά που προσπαθούν να ανοίξουν μήνυμα με συνημμένο αρχείο. Το συγκεκριμένο πρόβλημα φαίνεται να επηρεάζει χρήστες iOS συσκευών, οι οποίοι διατηρούν λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μορφής POP3 τόσο με τα παλαιότερα όσο και με τα νέο-εισερχόμενα μηνύματα.
Διαβάστε επίσης: Καταπληκτικό, κάνετε λήψη screenshots από το iPhone σας απευθείας από τον υπολογιστή σας Mac
Ένας από τους χρήστες αναφέρει:
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Σε πολλά από τα παλαιότερα μηνύματα στη συσκευή iPad που κατέχω, λαμβάνω μήνυμα πως δεν έχουν ληφθεί ακόμη από τον διακομιστή. Χρησιμοποιώ ένα λογαριασμό μορφής POP3 στο iPad αλλά και στον υπολογιστή μου Windows live mail. Έχω δοκιμάσει έως τώρα: Διαγραφή του λογαριασμού e-mail και προσθήκη ξανά. Ακόμη και μηνύματα που μόλις έλαβα σήμερα, δείχνουν πως δεν είναι δυνατή η λήψη τους από το διακομιστή.
Η διαγραφή των λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η επανασύνδεση, φαίνεται να μην διορθώνει το πρόβλημα. Η λήψη μία εφαρμογής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το App Store, τρίτου κατασκευαστή, είναι θα λέγαμε μία προσωρινή λύση. Μία ενέργεια που φαίνεται πως επίσης βοηθάει ώστε να διαβάσουν παλαιότερα μηνύματα οι χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα, είναι η απενεργοποίηση της Wi-Fi σύνδεσης, αλλά και πάλι οι εικόνες δεν είναι είναι ορατές.
Επίσης ένα άλλος χρήστης που αντιμετώπιζε προβλήματα, έλαβε την εξής απάντηση από τους μηχανικούς της Apple, πως το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο χρήστης έχει αφαιρέσει αντίγραφα των μηνυμάτων αυτών από τον διακομιστή e-mail. Η απάντηση τους γεννά το ερώτημα, κατά πόσο η απόκριση αυτή του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι προβλεπόμενη ή προβληματική.
Διαβάστε επίσης: Εμφανίστε το εικονίδιο iCloud Drive στην οθόνη αφετηρίας της iOS συσκευής σας
Όμως αφήνοντας κάποιοι χρήστες iOS συσκευών τα μηνύματα στον server, χωρίς να τα στέλνουν στο κάδο απορριμμάτων, φαίνεται πως επιλύσαν μερικώς τα προβλήματα. Η απαίτηση να παραμένουν τα μηνύματα στο διακομιστή, δεν είναι σκοπός ενός λογαριασμού μορφής POP3, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τελικά φαίνεται πως το πρόβλημα ξεκινά συνήθως από την προσπάθεια μίας iOS συσκευής ή υπολογιστή ο οποίος ήταν ήδη διαμορφωμένος, να προσπαθήσει κάποιος να αφαιρέσει ένα αντίγραφο e-mail, από τον διακομιστή. Αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει ο χρήστης να ελέγξει τις ρυθμίσεις όλων των συσκευών και των υπολογιστών, οι οποίοι συμμετέχουν στο συγκεκριμένο λογαριασμό.
Διαβάστε επίσης: 7 κόλπα με το 3D Touch
Στο λειτουργικό iOS από προεπιλογή, τα μηνύματα παραμένουν στο λογαριασμό POP3. Σε καμία περίπτωση δεν πραγματοποιείται μόνιμη αποθήκευση είτε πρόκειται για λογαριασμό POP3 είτε πρόκειται για IMAP. Εάν αφαιρεθεί ένα μήνυμα από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή τότε το πρόβλημα μπορεί να προκύψει.
Το iOS 9 έχει κυκλοφορήσει επίσημα, όμως η Apple δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα με τις δύο μικρο αναβαθμίσεις iOS 9.0.1 και iOS 9.0.2, τις οποίες διέθεσε στους χρήστες από τις 16 Σεπτεμβρίου. Δεν έχει γίνει σαφές αν και η επερχόμενη μεγάλη αναβάθμιση iOS 9.1, διορθώνει το πρόβλημα. Από πλευράς εκπροσώπου της εταιρείας Apple, δεν έχει γίνει καμία επίσημη δήλωση για κάποιου είδους προγραμματισμού ενημέρωσης του κώδικα ή αναφορά για εσκεμμένη μεταβολή που έχει γίνει στους λογαριασμούς e-mail μορφής POP3 στο λειτουργικό iOS 9.
από DINFUN