Ingenius: η σειρά διαφημίσεων της Samsung που στοχοποιεί το iPhone

1263d646e8e086bbc6c35d3f056e5e2c d04
blog banner ired inner pages

Η Samsung το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει μία διαφημιστική εκστρατεία, που έχει σαν στόχο της το iPhone, καθώς προσπαθεί να πείσει τους κατόχους της διάσημης συσκευής της Apple, να μεταβούν στον κόσμο του Galaxy.

Πριν κάποια 24ωρα, η Samsung δημοσίευσε κάποια νέα videos μικρής διάρκειας στο YouTube που έχουν τους τίτλους Dongle, Fast Charger και Camera αντίστοιχα.

Σε καθένα από αυτά τα videos, η Samsung απεικονίζει έναν υπάλληλο σε ένα Apple Store να συζητάει με κάποιον πελάτη, προσπαθώντας να κατακρίνει το iPhone, συγκρίνοντάς το με το Galaxy S9, στους τομείς της κάμερας, της ασφάλειας κ.α.

Στην πρώτη διαφήμιση, ο πελάτης ρωτάει αν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μοναδικά ακουστικά του με το iPhone X, με τον ειδικό να του απαντά πως θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει κάποιον αντάπτορα. Ο πελάτης στη συνέχεια ρωτά αν μπορεί να φορτίσει τη συσκευή την ίδια στιγμή με τον ειδικό να του απαντάει πως και εκεί θα χρειαστεί έναν ακόμη αντάπτορα. Ο πελάτης τέλος απαντάει πως “Άρα διπλός αντάπτορας”.

Διαβάστε επίσης: 10 facts που σίγουρα δεν ξέρεις για το iPhone

Κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα για πολλούς αλλά και για την Apple, είναι πως τα νέα iPhones θα συνοδεύονται από έναν φορτιστή στα 18W.

Στη δεύτερη διαφήμιση, η οποία λίγο πολύ έχει την ίδια μορφή, μία πελάτισσα ρωτάει αν το iPhone X συνοδεύεται από έναν ασύρματο φορτιστή, όπως συμβαίνει με το Galaxy S9. Ο υπάλληλος απαντάει αρνητικά, σημειώνοντας στην κοπέλα πως αν θέλει, μπορεί να αγοράσει ένα Lightning to USB-C καλώδιο, μαζί με τον αντίστοιχο φορτιστή, αν θέλει να επιτύχει γρήγορη φόρτιση. Όπως φαίνεται και στο video, η πελάτισσα δείχνει να αντιδρά κάπως αμήχανα.

Η τρίτη και τελευταία διαφήμιση, έχει ως θέμα την κάμερα, ένα πεδίο όπου όντως το Galaxy S9 “στέκεται” πολύ καλά. Ωστόσο, επιλέγεται να δοθεί έμφαση στα αποτελέσματα του DxOMark, στο οποίο το S9 πέτυχε 99 πόντους, με το iPhone X να ακολουθεί με ελάχιστη διαφορά, στους 97 πόντους. Να σημειώσουμε πως για πολλούς το DxOMark δε θεωρείται και ό,τι πιο αξιόπιστο ως προς τα αποτελέσματά του. Επίσης, η κάμερα ως κάμερα είναι κάτι υποκειμενικό, αφού έστω και για δύο πόντους που υστερεί το iPhone X από το S9 δεν υπάρχει σχεδόν καμία αισθητή διαφορά μεταξύ των δύο σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.

Συνοψίζοντας

Η Samsung έκανε το ντεμπούτο αυτών των διαφημίσεων την περασμένη εβδομάδα, όταν επιτέθηκε στο iPhone X με το S9 στον τομέα της ταχύτητας λήψης δεδομένων μέσω της LTE σύνδεσης (Download). Τα αποτελέσματα που χρησιμοποιήθηκαν, ήταν παρμένα από τη γνωστή υπηρεσία speedtest Ookla, από δοκιμές που έγιναν από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Απρίλιο του 2018.

Διαβάστε επίσης: Ήρθε η στιγμή που η Apple πρέπει να λύσει τα μεγαλύτερα προβλήματα στο iCloud

Οι διαφημίσεις αυτές δε φαίνεται να θέλουν να κρύψουν το γεγονός πως ως σκοπό έχουν να “χτυπήσουν” την Apple μέσα στο χώρο της που είναι το Apple Store και οι υπάλληλοι που δουλεύουν σε αυτό. Είναι κατανοητό πως όλα αυτά αποτελούν κάποιου είδους marketing για να μπορέσουν οι εταιρείες να προσελκύσουν κόσμο στα δικά τους προϊόντα.

§

RELATED PROJECTS