Ο Google Chrome θα ενσωματώσει ένα νέο ad-blocker μέσα στο επόμενο διάστημα

605a90aec1a26928af43382abcbef6e2 b36
blog banner ired inner pages

Η Google θα δώσει στο κοινό ένα εκπληκτικό ad-blocker μέσω του Google Chrome αύριο στις 15 Φεβρουαρίου.

Το εν λόγω φίλτρο δεν θα εκμηδενίσει τις διαφημίσεις εντελώς, αλλά θα στοχεύει αυτές που έχουν αποφασιστεί πως είναι “κακές” σύμφωνα με τα standards που έχει θέσει ο Συνασπισμός για καλύτερες διαφημίσεις. Δεν θα πρέπει να ανησυχείτε πια σχετικά με τις διαφημίσεις που καταλαμβάνουν μία ολόκληρη ιστοσελίδα, τις διαφημίσεις που αναπαράγουν ήχο και εικόνα και αυτές που αναβοσβήνουν.

Google Chrome συσκευές

Όλοι μας έχουμε παρατηρήσει πως αγαπημένες μας ιστοσελίδες μπορεί να περιέχουν εκνευριστικές διαφημίσεις. Στην περίπτωση που δεν καλύπτουν το περιεχόμενο που θέλουμε να δούμε, μπορεί να περιέχουν ένα video που μπορεί να μας υποχρεώνει να δώσουμε σημασία επειδή μας ενοχλεί και πρέπει να το κλείσουμε. Η Google από την πλευρά της θέλει να βάλει ένα τέλος σε αυτό, με το νέο φίλτρο για τις διαφημίσεις στον Google Chrome που θα κυκλοφορήσει αύριο. 

Ο Chrome θα πολεμάει τις “κακές” διαφημίσεις

Η διαδικασία θα ξεκινήσει με την αξιολόγηση των σελίδων για παραβάσεις. Η Google παίρνει ένα δείγμα από σελίδες, ανάλογα με το πόσες παραβάσεις βρέθηκαν, βαθμολογώντας τες ως “επιτυχείς”, “προσοχή” ή “αποτυχημένες”. Αυτές οι οποίες δεν θα καταφέρουν να επιτύχουν στην αξιολόγηση θα δουν τις διαφημίσεις τους να μπλοκάρονται από το νέο φίλτρο της Google.

Google Chrome κινητό

Το block γίνεται στο επίπεδο δικτύου, εξηγεί η Google. Όταν επισκέπτεστε μία σελίδα η οποία δεν πληροί τα Standards για καλύτερες διαφημίσεις, όλα τα αιτήματα σε επίπεδο δικτύου, όπως αυτά για το JavaScript ή για εικόνες, εξετάζονται απέναντι σε μία λίστα με γνωστά URL διαφημίσεων που έχουν “εγκριθεί”. Αν δεν ανήκουν σε αυτή τη λίστα, ο Chrome θα μπλοκάρει τα αιτήματα.

Διαβάστε επίσης: Οδηγός: πώς να ελέγξετε αν το iPhone είναι καινούργιο, refurbished, από αντικατάσταση ή “χαραγμένο”

Αυτή η διαδικασία ουσιαστικά θα προλαμβάνει την εμφάνιση των διαφημίσεων στο κινητό ή στον υπολογιστή. Θα εμφανίζεται ένα μικρό pop-up μήνυμα στο κάτω μέρος της οθόνης, που θα ενημερώνει τον χρήστη πως οι διαφημίσεις έχουν μπλοκαριστεί. Ο χρήστης θα έχει την επιλογή να επιτρέψει τις διαφημίσεις σε συγκεκριμένες σελίδες αν πραγματικά το επιθυμεί.

Τι είναι οι “κακές” διαφημίσεις;

Η Google εξηγεί τι είναι οι κακές διαφημίσεις με το παρακάτω σχέδιο. Στο κινητό, υπάρχουν διαφημίσεις που αναδύονται στην οθόνη όταν επισκεπτόμαστε μία σελίδα, άλλες που παίζουν αυτόματα ήχο και εικόνα, άλλες που καταλαμβάνουν όλη την οθόνη και κάποιες που αναβοσβήνουν με κινούμενα σχέδια.

σχέδιο κακές διαφημίσεις

Ο Google Chrome δεν θα μπλοκάρει όλες τις διαφημίσεις, οπότε οι αγαπημένες σας σελίδες δεν θα επηρεαστούν, εφόσον ακολουθούν τα standards της καλής διαφήμισης. Η Google θα καταστήσει σαφές στους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων τον λόγο για τον οποίο οι διαφημίσεις έχουν αποκλειστεί και θα τους εξηγήσει ακριβώς τις παραβάσεις με σκοπό να τις διορθώσουν, εφόσον το θέλουν.

Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες, θα μπορούν να ζητούν επανεξέταση όταν ολοκληρώσουν τις απαραίτητες αλλαγές.

Ήδη οι ιστοσελίδες διορθώνονται

Από τις 12 Φεβρουαρίου, 42% των σελίδων που απέτυχαν στα Standards για καλές διαφημίσεις, διόρθωσαν τα προβλήματά τους και τώρα πλέον περνούν το τεστ με επιτυχία, επισημαίνει η Google.

Google

“Αυτό είναι που επιθυμούμε ώστε οι χρήστες να απολαμβάνουν διαρκώς την περιήγησή τους στο διαδίκτυο”.

Εν κατακλείδι

Εν κατακλείδι η κίνηση αυτή της Google θα έχει δύο αποτελέσματα. Αφενός οι ιδιοκτήτες των σελίδων θα δουν να μειώνονται οι προβολές τους από τη στιγμή που μιλάμε για “κακές” διαφημίσεις, και από την άλλη οι χρήστες αναμένεται να μειώσουν τη χρήση ad-blocker προγραμμάτων τρίτων κατασκευαστών.

Διαβάστε επίσης: Έρευνα: Το Apple Watch μπορεί να ανιχνεύσει τον διαβήτη με επιτυχία 85%

Το μόνο που μένει, είναι να δούμε το κατά πόσο θα καταφέρει το νέο φίλτρο του Google Chrome να είναι αποτελεσματικό και να κάνει σωστά όλα όσα υπόσχεται.

RELATED PROJECTS