Facebook – Κάνετε streaming σε βίντεο στην Apple TV

dee200a7397e19047c39101e47bbfaa7 da0
blog banner ired inner pages

Το Facebook μας επιτρέπει τώρα να κάνουμε streaming σε βίντεο στην Apple TV και στο Chromecast.

Το Facebook αποφάσισε να φέρει τα βίντεο που μας αρέσει να βλέπουμε σε μια πολύ μεγαλύτερη οθόνη από αυτήν του smartphone ή του tablet μας – κι αυτή είναι η οθόνη της TV μας.

Πριν από λίγες μέρες, η εταιρία ανακοίνωσε ότι μπορούμε πια να κάνουμε streaming περιεχομένου στην τηλεόρασή μας μέσω της Apple TV ή του Google Chromecast έτσι ώστε να μην είμαστε πια περιορισμένοι από τη μικρή οθόνη της οποιασδήποτε συσκευής μας.

Η υποστήριξη για την Apple TV ήλθε πρώτα – μαζί με άλλες συσκευές που υποστηρίζουν το AirPlay της Apple. Αν όμως έχετε ένα Google Chromecast, μπορείτε και πάλι να κάνετε streaming μέσω της iOS συσκευής σας ή του browser της. Η υποστήριξη για Android συσκευές δεν έχει έλθει ακόμη, αλλά θα έλθει «σύντομα» (τα εισαγωγικά γιατί κανείς δεν ξέρει ακόμη το πότε).

Όταν λοιπόν βρείτε ένα βίντεο στο Facebook που θα θέλατε να παρακολουθήσετε σε μεγαλύτερη οθόνη, απλά πατήστε το σύμβολο «TV» που κατοικοεδρεύει στο κάτω δεξιό μέρος του παραθύρου, επιλέξτε τη συσκευή όπου θέλετε να γίνει το streaming et voilá …

Θα μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε ενέργειες στη συσκευή σας (iPhone/iPad/iPod Touch), όπως να απαντάτε σε σχόλια, να γράφετε δικά σας κλπ και θα δείτε και άλλους χρήστες να κάνουν το ίδιο.

Άλλος ένας τρόπος για το Facebook να δώσει έμφαση στην εμπειρία που προσφέρει η δεύτερη οθόνη – και να αυξήσει τον ανταγωνισμό του προς το YouTube.

Κάθε είδους βίντεο μπορεί να γίνει streaming από το Facebook στην TV μας, ακόμη κι αυτά που είναι από το Facebook Live (τα βίντεο που γίνονται και παρακολουθούνται ζωντανά σε πραγματικό χρόνο).

Η διαδικασία ξεκινά από τη φορητή συσκευή μας, οπότε, αν βλέπετε κάτι σε ένα desktop μηχάνημα, γυρίστε σε smartphone-tablet (iOS βέβαια – και ίσως αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές και Android ας ελπίσουμε).

Περισσότερες από 100 εκατομμύρια ώρες βίντεο παρακολουθούνται ημερήσια στο Facebook και αυτό είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση για το γνωστό κοινωνικό δίκτυο. Και ιδιαίτερα από τη στιγμή που ανταγωνίζεται αντίστοιχους κολοσσούς του είδους, όπως το YouTube, το Twitter και το Snap, όχι μόνο για την προσοχή και το περιεχόμενο των ερασιτεχνών, αλλά και (ειδικά) των επαγγελματιών δημιουργίας περιεχομένου πολυμέσων.

Άραγε, μετά τη «μεταφορά» του στη μεγαλύτερη οθόνη, ποια θα είναι η επόμενη κίνηση του Facebook; Μήπως το να περάσει στην παρουσίαση μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο, όπως ειδήσεις, σπορ, ταινίες και, ποιος ξέρει, τι άλλο;
Δείτε το διαφημιστικό βίντεο για το πώς γίνεται το streaming.

 

Δείτε ακόμη: Έρχονται τα βίντεο ως εικόνες προφίλ στο Facebook

από Elichord

RELATED PROJECTS