Επίλυση προβλημάτων στο Safari του iOS 8.2

94af61979eb4ea334f75bd3f71cddfb7 830
blog banner ired inner pages

Μερικοί χρήστες, μετά την αναβάθμισή τους στο iOS 8.2 ανακάλυψαν, με μεγάλη τους λύπη, ότι ο Safari (ο περιηγητής ιστοσελίδων) δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε ή ακόμη δεν λειτουργεί και καθόλου.

Φαίνεται να υπάρχουν παραλλαγές ενός προβλήματος που ουσιαστικά έχει κοινή βάση γιατί συνήθως αυτό που συμβαίνει είναι ότι αδυνατεί να εκκινήσει ή να μείνει ανοιχτός ή κρεμάει και δεν ανταποκρίνεται στην επαφή μας ή δε μπορεί να συνδεθεί στο Διαδίκτυο και γενικά δυσλειτουργεί με διάφορους τρόπους.

Αν λοιπόν αντιμετωπίζετε ένα από όλα αυτά τα προβλήματα, τότε κάποια από τις παρακάτω λύσεις πιθανότατα θα σας βοηθήσει να το επιδιορθώσετε.

1Προσπαθείστε να καθαρίσετε τα δεδομένα του διαδικτύου

Το πρώτο που πρέπει να δοκιμάσετε είναι να προσπαθήσετε να κάνετε επαναφορά (reset) στο Safari με το να αδειάσετε όλες τις προσωρινές μνήμες αποθήκευσης (cache), τα δεδομένα διαδικτύου, το ιστορικό και τα cookies.

Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις> Safari, επιλέξτε “Απαλοιφή ιστορικού και δεδομένων” και απαντήστε καταφατικά στην ερώτηση που θα εμφανιστεί.

Εφόσον καθαρίσετε τα δεδομένα κλείστε το Safari και επανεκκινείστε τον. Ίσως χρειαστεί και να επανεκκινήσετε εντελώς και τη συσκευή.

ired iphone resolve problems on safari 01

ired iphone resolve problems on safari 03

Αν όμως αυτή η λύση δε βοήθησε προχωρήστε παρακάτω…

2Κάνετε επαναφορά στη συσκευή

Ερχόμαστε στα πιο δύσκολα τώρα. Η επαναφορά σε μια συσκευή iOS σίγουρα δεν είναι κάτι το διασκεδαστικό (εκτός κι αν ψάχνετε δικαιολογία για να την κάνετε lol).

Εδώ έχετε δύο επιλογές.

Η μία είναι να επαναφέρετε τη συσκευή στις εργοστασιακές της ρυθμίσεις και μετά να επαναφέρετε τις εφαρμογές και τις ρυθμίσεις από ένα εφεδρικό αντίγραφο που έχετε είτε στον υπολογιστή σας τοπικά, είτε στο iCloud.

Η άλλη είναι να κάνετε άμεσα την επαναφορά μέσω ενός υπολογιστή και με τη βοήθεια του iTunes.

Δε χρειάζεται να πούμε ότι πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε ένα εφεδρικό αντίγραφο της συσκευής σας πριν προχωρήσετε σε μια τέτοια ενέργεια.

Για περισσότερα μπορείτε να δείτε το άρθρο μας πάνω στο θέμα της επαναφοράς μιας IOS συσκευής.

Αν και αυτή η λύση δε βοήθησε, τότε μένει μία ακόμη…

3Χρησιμοποιείστε άλλο πρόγραμμα περιήγησης για το Διαδίκτυο

Ναι είναι λίγο λύση ανάγκης, ιδιαίτερα αν έχετε συνηθίσει στη χρήση του Safari και θα σας φαινόταν άβολο (ή ιεροσυλία για τους φανατικούς πιστούς της Apple) να περάσετε στη χρήση ενός άλλου web browser, αλλά δεν παύει να είναι μία λύση.

Και εδώ που τα λέμε, υπάρχουν αρκετοί καλοί (και για πολλούς καλύτεροι) web browsers εκεί έξω, όπως είναι ο Firefox, o Chrome, o Opera για να αναφέρουμε τους πιο γνωστούς. Μέσα σε χρόνο μηδέν θα τους έχετε συνηθίσει και θα ξεχάσετε το Safari και τα προβλήματά του.

Τελικά

Είναι σίγουρο ότι η Apple θα εμφανίσει κάποια νεότερη έκδοση του iOS 8.2 που πιθανότατα θα διορθώσει τα όποια προβλήματα έχουν παρουσιαστεί όπως γίνεται συνήθως.

Εν τω μεταξύ, μπορείτε να βολευτείτε με ένα άλλο πρόγραμμα μέχρι να γίνει αυτό, αν κάποια από τις άλλες δύο λύσεις δεν αποδώσει. Σε γενικές γραμμές πάντως, έχει φανεί ότι η πρώτη λύση με την επαναφορά των δεδομένων και το καθάρισμα, διορθώνει το πρόβλημα.

από Elichord

Δείτε περισσότερα:

RELATED PROJECTS