Η Apple προχώρησε σε αποστολές 4,2 εκατομμυρίων Apple Watches κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018 και σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που παρέθεσε η εταιρεία ερευνών IDC για τον χώρο των wearable συσκευών.
Διαβάστε επίσης: Apple Watch: Καθ’ οδόν νέες προσθήκες στο Infograph face των Series 4
Συνολικά, οι αποστολές των Apple Watch ήταν στην εξεταζόμενη περίοδο υψηλότερες κατά 54% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όταν η Apple είχε αποστείλει περί τις 2,7 εκατομμύρια wearable συσκευές.
Πάντως, η αύξηση που σημείωσε η τεχνολογική εταιρεία από το Κουπερτίνο, δεν στάθηκε αρκετή για να την καταστήσει τον κορυφαίο wearable πάροχο, με τον τίτλο αυτό να καταλήγει στην Xiaomi. Η τελευταία προχώρησε σε αποστολή 6,9 εκατομμυρίων συσκευών κατά το τρίτο τρίμηνο, καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 21,5% κι αφήνοντας πίσω την Apple με 13,5%. Πίσω από την Apple βρέθηκε η Fitbit με 3,5 εκατομμύρια αποστολές.
Διαβάστε επίσης: Η Apple επενδύει στην τεχνολογία AI για τις καταναλωτικές συσκευές
Συνολικά, η αγορά των wearables (σε αυτή περιλαμβάνονται smart watches και fitness trackers) κατέγραψε 32 εκατομμύρια αποστολές συσκευών στο τρίτο τρίμηνο του έτους, με αύξηση 21,7% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τέλος, σημειώνεται πως τα στοιχεία που παρείχε η IDC για τα Apple Watches είναι κατ’ εκτίμηση, καθώς η Apple δεν παρέχει λεπτομερείς μετρήσεις γι’ αυτά και τα περιλαμβάνει, σαν έσοδα, στην κατηγορία “Άλλα”, μαζί με τα AirPods, την Apple TV κλπ.