Η Apple συνεχίζει τον ξέφρενο ρυθμό για το φετινό έτος στις πωλήσεις των προϊόντων της. Αυτή τη φορά σειρά έχει το Apple Watch. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Canalys, η Apple πούλησε 3,9 εκατομμύρια μονάδες το τρίτο τρίμηνο του 2017, έναντι των 2,8 εκατομμυρίων του αντίστοιχου τριμήνου του περσινού έτους, παίρνοντας ταυτόχρονα τη πρώτη θέση από τη Xiaomi που κυριάρχησε στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Τα στοιχεία αυτά, έδωσαν στον τεχνολογικό γίγαντα το 23% της αγοράς, με την Xiaomi να έρχεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 21%. Η Canalys εκτιμά, πως το Apple Watch Series 3 LTE υπολογίζεται γύρω στις 800.000 μονάδες, εξαιτίας της περιορισμένης διαθεσιμότητας.
Η μεγάλη ζήτηση για το Apple Watch Series 3 LTE, ξεδιάλυνε τις όποιες αμφιβολίες των παρόχων, σχετικά με τη ζήτηση του κοινού, αναφέρει ο Jason Low, αναλυτής της Canalys. Παρ’ όλες τις πωλήσεις του για το τρίτο τρίμηνο του 2017, το Apple Watch Series 3 LTE, δεν έφτασε τον αναμενόμενο στόχο, εξαιτίας της περιορισμένης διαθεσιμότητάς του. Οι πάροχοι έκαναν κακή εκτίμηση της ζήτησης του νέου Apple Watch, συνεχίζει ο Low.
Σύμφωνα με τον Low, η Κινεζική αγορά αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα διαθεσιμότητας, και καλό θα είναι οι πάροχοι να λάβουν τα μέτρα τους, ώστε στο επόμενο και τελευταίο τρίμηνο του έτους, η κατάσταση να εξομαλυνθεί.
Η Xiaomi και η Fitbit, οι οποίες πούλησαν 3,6 και 3,5 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα, ανέτρεψαν την καθοδική πορεία που έχει γενικότερα το τρίτο τρίμηνο ως προς τις πωλήσεις των wearable προϊόντων. Ωστόσο, παρ’ όλη την αυξανόμενη πώληση συσκευών της κατηγορίας, η Canalys εκτιμά πως υπήρξε πτώση στη διεθνή αγορά κατά 2%, σε σχέση με πέρσι.
Όλες πάντως οι ενδείξεις, μιλάνε για ένα πολύ δυνατό “comeback” της Apple στη κατηγορία των wearable συσκευών, μέσω του Apple Watch Series 3 LTE. Η εταιρεία έκανε πολύ καλή προώθηση της ολοκαίνουργιας συσκευής, διαφημίζοντας τη δυνατότητά της να έχει δική της σύνδεση σε δίκτυο, χωρίς να εξαρτάται από το iPhone, συνδυάζοντας και τα νέα χαρακτηριστικά της στον τομέα της υγείας. Άλλωστε, ο ίδιος ο Tim Cook δήλωσε πως:
“Η ικανότητα να πηγαίνεις για τρέξιμο μόνο με το Apple Watch, ή για μία σύντομη δουλειά χωρίς να έχεις μαζί σου το κινητό, αφού πλέον είσαι συνδεδεμένος σε κάποιο δίκτυο, είναι ένας παράγοντας που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, το Apple Watch είναι η καλύτερη συσκευή για έναν υγιεινό τρόπο ζωής και ήδη έχει κάνει μεγάλη διαφορά στη ζωή των πελατών μας.”
Η Apple για μία ακόμη φορά κατάφερε να εντυπωσιάσει με τις πωλήσεις στις Wearable συσκευές, μιας και το Apple Watch έκανε πάλι το θαύμα του, κερδίζοντας τη μερίδα του λέοντος ως προς το αγοραστικό κοινό (23%). Εντύπωση όμως δε μας κάνει τόσο η Apple, αλλά η Xiaomi, η οποία όπως και στον τομέα των smartphone, δείχνει με τον καιρό τα δόντια στους μεγάλους και παραδοσιακούς κατασκευαστές όλο και περισσότερο. Λέτε τελικά η Κίνα να αποδειχτεί τόσο ισχυρή και να καταφέρει να κάνει τη τελική ανατροπή;