Σε σημαντική ροή εσόδων για τους προγραμματιστές εφαρμογών και για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που φιλοξενούν τις εφαρμογές αυτές (App Store και Play Store) εξελίσσονται οι συνδρομές. Σε αυτό το πλαίσιο, η Apple έχει υποχρεωθεί να προχωρήσει σε προσαρμογές στις κατευθυντήριες γραμμές, στους κανόνες και στα εργαλεία της για τη διαχείριση συνδρομών τις τελευταίες εβδομάδες.
Συγκεκριμένα, έδωσε αυστηρότερες οδηγίες σχετικά με τον τρόπο παρουσίασης των συνδρομών στους καταναλωτές και κατέστησε πιο προσιτή τη ρύθμιση για την ακύρωση των υφιστάμενων συνδρομών. Τώρα, η Apple λανσάρει νέα εργαλεία για τους προγραμματιστές που θα τους βοηθήσουν να διατηρήσουν τους υφιστάμενους πελάτες τους και να ανακτήσουν τους συνδρομητές, που έχασαν το προηγούμενο διάστημα.
Διαβάστε επίσης: Ανακαλύφθηκε χακάρισμα σε δημοφιλείς εφαρμογές του App Store!
Η εταιρεία από το Κουπερτίνο ανακοίνωσε ότι οι εφαρμογές που υποστηρίζουν σύστημα αυτόματης ανανέωσης συνδρομών θα είναι σύντομα σε θέση να προσφέρουν τις συνδρομές αυτές σε μειωμένη τιμή για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ως μέσο ανάπτυξης και διατήρησης της πελατειακής τους βάσης. Αυτή η κίνηση θα δώσει στους προγραμματιστές τη δυνατότητα να ελέγχουν ακόμα καλύτερα την τιμολόγηση των συνδρομών τους σε σύγκριση με όσα ίσχυαν προηγουμένως.
Μέχρι να υλοποιηθεί η παραπάνω αλλαγή, οι προγραμματιστές μπορούσαν να κάνουν εισαγωγικές προσφορές μόνο για να προσελκύσουν τους χρήστες να εγγραφούν για πρώτη φορά στις υπηρεσίες τους. Για παράδειγμα, οι προγραμματιστές θα μπορούσαν να προσελκύσουν τους υποψήφιους πελάτες τους με μια αρχική εισαγωγική τιμή, να προσφέρουν δωρεάν δοκιμή ή μειωμένη χρέωση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πριν η συνδρομή περάσει στην κανονική, πλήρη τιμή της.
Η κατάσταση, τώρα, διαφοροποιείται, καθώς οι νέες προωθητικές προσφορές θα δώσουν το πεδίο στους προγραμματιστές να διαμορφώσουν παρόμοιες προσφορές για υφιστάμενους συνδρομητές ή να ανακτήσουν εκείνους που πλήρωναν, κάποτε, για τη συνδρομή αλλά σε κάποιο σημείο αποφάσισαν να την ακυρώσουν.
Στα χαρακτηριστικά των νέων εργαλείων που προσφέρονται, πλέον, στους προγραμματιστές, περιλαμβάνεται η δυνατότητα που έχουν να ενεργοποιήσουν μέχρι και 10 προσφορές ανά συνδρομή, ώστε να κατανοήσουν ποια από αυτές ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών τους. Επιπλέον, οι developers θα έχουν τον πλήρη έλεγχο του πότε μια προσφορά εμφανίζεται σε έναν πελάτη, σε ποιες περιοχές και πόσες προσφορές μπορεί να εξαργυρώσει ένας πελάτης.
Διαβάστε επίσης: Μπασκετόφιλοι όλου του κόσμου ενωθείτε: 5 mobile basketball games μόνο για εσάς!
Ακόμη, οι προγραμματιστές θα μπορούν να χρησιμοποιούν εργαλεία επαλήθευσης απόδειξης για να βρουν τους συνδρομητές εκείνους, οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε απενεργοποίηση της αυτόματης ανανέωσης, γεγονός που τους επιτρέπει να τους στείλουν νέες προσφορές πριν από την ολοκλήρωση της συνδρομής τους. Μπορούν επίσης να στοχεύσουν σε εκείνους που ακυρώνουν τη συνδρομή ακόμα και κατά τη διάρκεια της δωρεάν δοκιμής, λανσάροντας διαφορετικές προσφορές από τις υπόλοιπες.
Η Apple έχει ήδη ενημερώσει τους προγραμματιστές για τα νέα χαρακτηριστικά, ωστόσο οι ανανεωμένες προσφορές δεν είναι ακόμη διαθέσιμες στο κοινό.