H Apple μοιάζει έτοιμη να ενεργοποιήσει προς όφελός της την συνδρομητική υπηρεσία digital περιοδικών, Texture, την οποία εξαγόρασε μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018. Μέσω αυτής της ενεργοποίησης, η τεχνολογική εταιρεία επιδιώκει να ενσωματώσει μια πληρωμένη υπηρεσία ενημέρωσης στην εφαρμογή Apple News, ωστόσο δεν αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις πριν από την άνοιξη του 2019.
Διαβάστε επίσης: Διαρκές το ενδιαφέρον της Apple στη μουσική βιομηχανία
Η Apple επιδιώκει και σε αυτή την περίπτωση να κινηθεί όπως με την Apple Music, κατά την οποία οι συνδρομητές θα καταβάλλουν ένα μηνιαίο αντίτιμο για να αποκτούν πρόσβαση στην βιβλιοθήκη των διαθέσιμων ενημερωτικών τίτλων. Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, οι εκδότες που συμμετέχουν στην εφαρμογή της Apple εκφράζουν την ανησυχία πως τα έσοδα που θα αποσπούν κατά αυτό τον τρόπο θα είναι αρκετά λιγότερα από αυτά που θα κέρδιζαν οι ίδιοι αν λειτουργούσαν αυτόνομα και χωρίς να έχουν παραχωρήσει το customer control στο Κουπερτίνο.
Γενικά, η Apple έχει φανερώσει την πρόθεσή της να διπλασιάσει τα επιχειρηματικά έσοδα από τις Υπηρεσίες (Services) μέχρι το 2020 και βρίσκεται ήδη καθ’ οδόν για την υλοποίηση του στόχου, με την ανάπτυξη των εσόδων από τα App Store, Apple Music, iCloud και άλλα.
Μελλοντικά, η εταιρεία είναι έτοιμη να προωθήσει μέσα στο 2019 μια σειρά από τηλεοπτικά shows δικής της παραγωγής και με αυθεντικό περιεχόμενο, η οποία θα αποτελέσει τη βάση μιας νέας συνδρομητικής προσφοράς για video. Η premium υπηρεσία για την ενημέρωση θα λειτουργήσει στην ίδια λογική, αλλά για τις έντυπες εκδόσεις.
Διαβάστε επίσης: Η Apple Music αναπτύσσεται, αλλά υπολείπεται ακόμα της Spotify
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Texture διέθετε περί τους 200.000 συνδρομητές όταν ανακοινώθηκε η εξαγορά της από την Apple, τον Μάρτιο του 2018, με τη μηνιαία συνδρομή να κυμαίνεται στα 10 δολάρια. Πριν από την εξαγορά της, η υπηρεσία θα κατέβαλε στους συμμετέχοντες εκδότες αμοιβές με βάση τον χρόνο ανάγνωσης που θα αφιέρωναν οι χρήστες στο περιεχόμενό της, ωστόσο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αν η Apple σκοπεύει να διατηρήσει το ίδιο μοντέλο αμοιβών. Και αυτή, ακριβώς, η άγνοια έχει προκαλέσει την ανησυχία των εκδοτών σχετικά με τα έσοδα που θα αποκομίζουν.