Δύο από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της Αpple, οι Foxconn και Japan Display, ανακοίνωσαν απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα.
Ένας από τους λόγους τους οποίους ανέφεραν, ήταν και η μειωμένη ζήτηση από την Αpple…
Τα στοιχεία του Reuters αναφέρουν πως τα κέρδη της Foxconn μειώθηκαν δραματικά, και ήταν αρκετά κάτω από τα αναμενόμενα της αγοράς.
Πιο συγκεκριμένα, οι μετοχές της Foxconn, της μεγαλύτερης εταιρείας στον χώρο της, έπεσε πάνω από 2% την Τετάρτη, μετά τα απογοητευτικά οικονομικά στοιχεία τα οποία ανακοίνωσε η εταιρία. Το κέρδος το οποίο ανέφερε η εταιρεία ήταν γύρω στα 637 εκατομμύρια δολάρια για τους τρεις πρώτους μήνες του 2019, κάτι το οποίο συνεπάγεται μείωση κατά 17.7% από την ίδια περίοδο πέρυσι, κάτι το οποίο ήταν αρκετά χαμηλότερα από το αναμενόμενο των αναλύσεων πριν τις ανακοινώσεις.
Διαβάστε επίσης: H πτώση στις πωλήσεις των iPhone δεν έχει…χώρα προελεύσεως!
Παράλληλα, η Japan Display, η οποία ανακοίνωσε παρόμοια, μειωμένα αποτελέσματα, αναφέρει την Αpple ως έναν από τους λόγους για τους οποίους χάνουν λεφτά.
Έτσι, την Τετάρτη ανακοίνωσαν κι αυτοί την ένατη κατά σειρά οικονομική απώλειά τους, η οποία απ’ότι αναφέρουν βασίζεται και στο ότι η Apple, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της, πραγματοποίησε μικρότερη ζήτηση από αυτή που αναμενόταν από την εταιρία.
Η Japan Display, η οποία προσπαθεί να κλείσει μια συμφωνία με ένα γκρουπ από την Κίνα και την Ταϊβάν, σημείωσε απώλεια 899.22 εκατομμυρίων δολαρίων, κάτι το οποίο κατέστησε την πέμπτη σερί χρονιά απωλειών για την εταιρεία…
Διαβάστε επίσης: Αύξηση τιμών στις συσκευές της Apple μέχρι και 10% και στα αξεσουάρ 25% λόγω Τrump;
Παρ’όλα αυτά, τα αποτελέσματα αυτά δεν είναι ότι έχουν απαραίτητα σοβαρή πρακτική επίπτωση για την Apple. Από τη μια, η Foxconn έχει ένα σεβαστό αριθμό πελατών, οι οποίοι είναι και ετερόκλιτοι μεταξύ τους, οπότε δεν είναι απαραίτητο πως η Αpple ευθύνεται για τα οικονομικά τους αποτελέσματα. Aπό την άλλη, η Japan Display φτιάχνει μόνο LCD οθόνες για την Apple. Από τη στιγμή που οι αριθμοί δείχνουν πως το iPhone XR πουλάει καλά, αυτό σημαίνει πως υπήρχε χαμηλότερη ζήτηση για τα παλαιότερα μοντέλα, δηλαδή από το iPhone 8 και πίσω.
Και οι δύο εταιρείες έχουν τα θέματά τους, και ειδικότερα η δεύτερη, η οποία άργησε να μπει στην αγορά των OLED οθονών, και έχει μείνει πίσω, με την Αpple παρ’όλα αυτά να την εμπιστεύεται για τις OLED οθόνες των Apple Watch, προς το παρόν…