Όπως γράψαμε και χθες, πηγές από το TechCrunch μιλούσαν για επερχόμενη αγορά της πιο διάσημης υπηρεσίας αναγνώρισης μουσικής, της Shazam, από την Apple.
Τελικά η αγορά της υπηρεσίας ολοκληρώθηκε, με επίσημη ανακοίνωση από την Apple. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες αγορές της εταιρείας, με κορυφαία φυσικά να είναι αυτή της εταιρείας Beats, κατασκευαστή ακουστικών, έναντι $3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τον Μάιο του 2014.
Η Apple μέχρι στιγμής δεν έχει αποκαλύψει τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας, αλλά αν μείνουμε στις αποκαλύψεις του TechCrunch, υπολογίζουμε πως το ποσό αγοράς ανήλθε στα $400 εκατομμύρια δολάρια. Τον Ιανουάριο του 2015, η Shazam εκτιμήθηκε στο $1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Η Apple επιβεβαίωσε την αγορά της υπηρεσίας με μία δήλωση η οποία φρόντισε να δημοσιευτεί σε αρκετά ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Shazam και η ταλαντούχα ομάδα της θα προσχωρήσουν στην Apple. Από την έναρξη του App Store, μέχρι και σήμερα, η εφαρμογή Shazam, είναι πάντα μέσα στις πιο διάσημες εφαρμογές για το iOS. Σήμερα, χρησιμοποιείται από εκατομμύρια ανθρώπων ανά τον κόσμο, σε διαφορετικές πλατφόρμες. Η υπηρεσία του Apple Music και η Shazam έχουν μία άρρηκτη σχέση, αφού μοιράζονται το ίδιο πάθος για την εξερεύνηση της μουσικής και την διάθεση να “φέρουν” εξαιρετική μουσική στους χρήστες. Έχουμε εξαιρετικά σχέδια για το Store και κοιτάζουμε το κοινό μέλλον με τη Shazam, μετά τη σημερινή μας συμφωνία”, αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της Apple.
Όπως αρκετοί γνωρίζουν, η Shazam είναι μία υπηρεσία που μπορεί να αναγνωρίσει το όνομα και τους στίχους ενός τραγουδιού, διάφορα videos μουσικής, TV shows και άλλα. Η υπηρεσία έχει εφαρμογές για το iPhone, το iPad, το Mac και το Apple Watch, ενώ έχει ήδη ενσωματωθεί στη Siri από το iOS 8 και ύστερα.
Η Shazam, συνεργάζεται με το Apple Music, επιτρέποντας στους συνδρομητές να αναγνωρίζουν ένα τραγούδι και στη συνέχεια να μπορούν να το αναπαράγουν μέσα στη διάσημη “μουσική” υπηρεσία της Apple. Επιπλέον, με τη Shazam μπορούμε να μοιραστούμε τραγούδια μέσω της υπηρεσίας μηνυμάτων iMessage, αφού και εκεί υπάρχει η αντίστοιχη εφαρμογή. Αντίστοιχη δυνατότητα υπάρχει και στο Snapchat.
Τον Σεπτέμβριο του 2016, η Shazam ανακοίνωσε πως οι εφαρμογές της για κινητά “κατέβηκαν” πάνω από 1 δισεκατομμύριο φορές από τη δημιουργία τους. Η εφαρμογή για το iPhone υπάρχει από το 2008, από τότε δηλαδή που υφίσταται και το App Store.
Ένα άλλο πολύ ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Shazam, είναι η δυνατότητα να μπορεί να αναγνωρίζει περιεχόμενο που βασίζεται σε φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί μέσα από την εφαρμογή της, κάτι φυσικά που παραπέμπει στη πολυσυζητημένη τεχνολογία της “Επαυξημένης Πραγματικότητας”.
Η Apple ανακοίνωσε την αγορά της Shazam σε μία περίοδο όπου το Apple Music, έχει μεγάλη επιτυχία. Παράλληλα, η ενασχόληση της Apple με την “Επαυξημένη Πραγματικότητα”, ανοίγει ενδεχομένως νέους δρόμους στην εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας, μετά τη συνεργασία των δύο εταιρειών.
Διαβάστε επίσης: 5 σημάδια που δείχνουν ότι ήρθε η ώρα να αλλάξετε συσκευή!
Όλα αυτά βέβαια αποτελούν υποθέσεις, μιας και η φράση “έχουμε σχέδια για το μέλλον” δε μας δίνει και πολλά περιθώρια, αφού πρόκειται για μία αρκετά “γενική” δήλωση. Η εικόνα που έχουμε μέχρι στιγμής, λέει πως αφενός θα πρέπει να περιμένουμε κάτι νεότερο σχετικά με τα πλάνα της Apple και πως αφετέρου, θα δούμε ωραίες μουσικές και τεχνολογικές δημιουργίες.