Έρχονται φέτος οι 12 μέρες γεμάτες δώρα από την Apple;

blog banner ired inner pages

Η Apple κάθε χρονιά μας βάζει στο κλίμα των εορτών δωρίζοντας εφαρμογές, μουσική, βιβλία και ταινίες. Εδώ θα μάθετε ότι πρέπει να ξέρετε για την (πιθανή) επερχόμενη φετινή καμπάνια του 12 Days of Gifts!

Είναι ολοφάνερο πως στην ired βιαζόμαστε και περιμένουμε πως και πως τα Χριστούγεννα!

Τι είναι το πρόγραμμα “12 Days of Gifts”;

ired-12days-apple

Κάθε χρόνο, από τις 26 Δεκεμβρίου έως και τις 6 Ιανουαρίου η Apple σε συνεργασία με τους δημιουργούς και τις εταιρείες παραγωγής, μας δωρίζουν εφαρμογές, ταινίες, βιβλία και μουσική. Κάθε ημέρα και από ένα δώρο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για να το κατεβάσουμε για 24 ώρες, έως δηλαδή και το δώρο της επόμενης μέρας.

Η αλήθεια είναι πως λόγω της μη δημοσιοποίησης της φετινής καμπάνιας έως και σήμερα από την Apple υπάρχει μια ανησυχία στον διεθνή τύπο περί ακύρωσής της, εμείς όμως οφείλουμε να σας έχουμε ενήμερους και ταυτόχρονα να ελπίζουμε!

Αξίζει;

Σε κάποιες περιπτώσεις τα “δώρα” δεν μας έχουν εντυπωσιάσει, είτε επειδή είναι εφαρμογές που προσφάτως είχαν περάσει στο δωρεάν μοντέλο διάθεσης είτε επειδή είναι βιβλία ή ταινίες ή τραγούδια που δεν είναι του γούστου μας.

Με 12 δώρα όμως σίγουρα ο καθένας από εμάς θα βρει κάτι χρήσιμο και διασκεδαστικό!

Πως;

Αναμένεται η διάθεση της εφαρμογής στο App Store από την Apple που θα συνοδευτεί από διαφήμιση στην κεντρική σελίδα του ηλεκτρονικού της καταστήματος αλλά και πληθώρα δημοσιευμάτων. Το πιθανότερο είναι να γίνει ενημέρωση της εφαρμογής που χρησιμοποιήσαμε κατά το προηγούμενο έτος.

Ιστορικό

Ας ρίξουμε όμως μια ματιά σε μερικά από τα περσινά δώρα, για να έχετε μια καλύτερη εικόνα του τι να περιμένετε:

  • Τραγούδι του Justin Timberlake
  • Ταινία: Home Alone
  • Μουσική: New Year’s Eve by Avicii
  • Παιχνίδι: Rayman Jungle Run
  • Παιχνίδι: Minion Madness
  • Παιχνίδι: Mr Crab
  • Μουσική: Τραγούδια των Rolling Stones
  • Βιβλίo: “Εκτελεστές δίχως Πρόσωπο”, από τις εκδόσεις Ψυχογιός

Αναμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία την έναρξη της φετινής καμπάνιας και ελπίζουμε οι επιφυλάξεις στον διεθνή τύπο να μην αποδειχθούν σωστές.

Άλλη μία πρωτιά για την Apple, διαβάστε στην συνέχεια:

Συνέχεια

από Kostthem

Δείτε περισσότερα:

RELATED PROJECTS