Η παρουσίαση της Google για τη νέα δυνατότητα εικονικής δοκιμής AI (VTO) που επιτρέπει στους χρήστες να δουν πώς θα φαίνονται διάφορα ρούχα σε πραγματικά μοντέλα αντιπροσωπεύει μια ακόμα εξέλιξη στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και της εικονικής πραγματικότητας. Η διάχυση είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ρεαλιστικών εικόνων ανθρώπων που φορούν τα επιθυμητά ενδύματα.
Η εκπαίδευση του μοντέλου πραγματοποιήθηκε από τη Google χρησιμοποιώντας μεγάλο όγκο δεδομένων, περιλαμβάνοντας εκατομμύρια εικόνες ενδυμάτων και ανθρώπων. Αυτή η τεχνολογία αναμένεται να προσφέρει στους χρήστες μια πιο ρεαλιστική εμπειρία δοκιμής ρούχων πριν την αγορά τους, λαμβάνοντας υπόψη διαφορετικά σχήματα σώματος, τόνους δέρματος, εθνότητες και τύπους μαλλιών.
Η Google έχει ανακοινώσει μια λειτουργία καθοδηγούμενων βελτιώσεων για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης διαδικτυακών αγορών. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες να προσαρμόζουν τις επιλογές προϊόντων βάσει κριτηρίων όπως η τιμή, το χρώμα, το στυλ και το μοτίβο. Με αυτή τη λειτουργία, οι χρήστες μπορούν να δεχτούν προτάσεις προϊόντων από διάφορους πωλητές λιανικής στον ιστό, προκειμένου να βρουν το ακριβές προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Αυτή η δυνατότητα αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας αναζήτησης και αγοράς στο διαδίκτυο.
Διαβάστε επίσης: AI- Πρόγραμμα μετατρέπει φωτογραφίες παιδιών σε πορνογραφικό υλικό
Η αρχική κυκλοφορία των νέων δυνατοτήτων αγορών επικεντρώνεται αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε επιλεγμένες μάρκες, όπως η H&M, η LOFT, η Anthropologie και η Everlane, με έμφαση στα γυναικεία μπλουζάκια. Στους ιστότοπους αυτών των μάρκων, μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα και να δείτε το σήμα “Δοκιμάστε” στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό σας επιτρέπει να επιλέξετε ένα μοντέλο ή μια εικόνα μοντέλου και να δείτε πώς θα φαίνεται το μπλουζάκι σε αυτό το μοντέλο. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους χρήστες να έχουν μια πιο ευκρινή εικόνα για το πώς θα είναι ένα ρούχο πάνω τους πριν το αγοράσουν.
Η Google έχει σχεδιάσει να επεκτείνει τη δυνατότητα εικονικής δοκιμής για ένδυση, προσθέτοντας επιλογές για ανδρικά μπλουζάκια αργότερα φέτος. Επίσης, σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερα brands στη λίστα των συνεργαζομένων και να βελτιώσει περαιτέρω την τεχνολογία με την πάροδο του χρόνου. Ο στόχος της είναι να παρέχει στους χρήστες μια ρεαλιστική εικόνα του πώς θα φαίνεται ένα ρούχο πάνω τους, ενισχύοντας την εμπειρία αγορών τους μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.
Διαβάστε επίσης: Τεχνητή νοημοσύνη: Ειδικοί προειδοποιούν για ”αφανισμό” της ανθρωπότητας