H εταιρεία Walt Disney δεν έχει μόνο μία, αλλά δύο υπηρεσίες TV streaming πλέον!
Μετά τη συνεργασία της με διάφορες εταιρείες του Hulu για χρόνια, η Disney αγόραζε σιγά σιγά το μερίδιο των συνεργατών της γνωστής υπηρεσίας streaming. Το τελευταίο της απόκτημα, το οποίο ήταν η 21st Century Fox, της έδωσε το 60% της ιδιοκτησίας, μα κατόπιν αυτού, η Disney ανακοίνωσε πως μια συμφωνία την οποία έκλεισε με την Comcast, θα της δώσει την πλήρη ιδιοκτησία του Ηulu.
H συμφωνία αυτή με την Comcast, δίνει στην Disney τον πλήρη λειτουργικό έλεγχο του Hulu, άμεσα. H Cοmcast δέχτηκε να πουλήσει το μερίδιό της μέσα σε πέντε χρόνια, για τουλάχιστον 5.8 δισεκατομμύρια δολάρια. H NBCUniversal, η οποία ανήκει στην Comcast, πρόκειται να συνεχίσει να δίνει περιεχόμενο στο Hulu μέχρι τα τέλη του 2024, μα από την επόμενη χρονιά θα έχει την επιλογή να τραβήξει το περιεχόμενο, του οποίου τα δικαιώματα ανήκουν μόνο στο Ηulu.
Μέχρι το 2022, η NBCUniversal έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την πλειονότητα των συμφωνιών που έχει κάνει με το Hulu για τις άδειες του περιεχομένου που μοιράζονται, κάτι το οποίο θα τη βοηθήσει, από τη στιγμή που σκοπεύει να κυκλοφορήσει τη δική της δωρεάν υπηρεσία streaming την επόμενη χρονιά.
Ο CEO της Disney, Βob Iger, ανέφερε σε δήλωσή του: “Πλέον είμαστε σε θέση να ενσωματώσουμε καθολικά το Ηulu στις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες και να εκμεταλλευτούμε την πλήρη δύναμη των brands που ανήκουν στην εταιρεία Walt Disney, όπως επίσης και τις μηχανές δημιουργικότητας, προκειμένου να κάνουμε την υπηρεσία ακόμη πιο εντυπωσιακή, όπως επίσης και με μεγαλύτερη αξία για τους καταναλωτές”.
H Disney αποκάλυψε την επερχόμενη υπηρεσία streaming της, Disney+ τον περασμένο μήνα. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως η εταιρεία θα κάνει και τις δύο πλατφόρμες ενδιαφέρουσες την κάθε μία ξεχωριστά. Κυκλοφορώντας το Ηulu σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως επίσης και στην Eλλάδα, θα μπορούσε να είναι στα σχέδια της εταιρίας, και να φέρει ακόμα περισσότερα χρήματα στον κολοσσό αυτό της διασκέδασης.
Διαβάστε επίσης: Νέο κανάλι άνοιξε η Αpple στο YouTube! Τι μπορούμε να βρούμε σε αυτό;
Παρά το πόσο δημοφιλές είναι, το Hulu χάνει λεφτά τα τελευταία χρόνια. To 2018 σημείωσε απώλειες που ανέρχονται περίπου στα 1.5 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ την περασμένη απ’αυτή τη χρονιά άλλα 920 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Disney, η βάση των συνδρομητών που πληρώνουν το Hulu αναμένεται να φτάσει στα 60 εκατομμύρια μέχρι το 2024. Το ποσό αυτό είναι πάνω από το διπλάσιο των 26.8 εκατομμυρίων που ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα.
To Hulu πρόκειται να αντιμετωπίσει σοβαρό ανταγωνισμό για να χτυπήσει αυτά τα νούμερα. To Apple TV+ πρόκειται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα σε αυτή τη χρονιά. H AT&T εργάζεται πάνω στη δική της υπηρεσία, και το ίδιο κάνουν και τα Facebook, DC Universe, Time Warner, Αmazon και άλλα.
H μεγαλύτερη ερώτηση είναι το εάν οι καταναλωτές θα έχουν το ενδιαφέρον και τα χρήματα να εγγραφούν σε όλα. Με μια αγορά η οποία είναι τόσο πολυπληθής, σίγουρα θα υπάρχουν μεγάλες αποτυχίες…