Κορυφαία επιλογή – μακράν του δεύτερου – το Apple Watch!

8a3fea503553c18d05b86d3e9cfbd2f2 bbf
blog banner ired inner pages

Τι κι αν οι μεγάλοι ανταγωνιστές, όπως η Samsung, έχουν προχωρήσει σε σημαντικά λανσαρίσματα smartwatches τα τελευταία χρόνια, τα οποία τους έχουν επιτρέψει να αποσπάσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς; Η Apple και το Apple Watch παραμένουν κυρίαρχοι και αυτό αποδείχτηκε από πρόσφατες στατιστικές της εταιρείας ερευνών, Strategy Analytics, οι οποίες θέλουν την Apple να διατηρεί τη θέση του ηγέτη στον τομέα των smartwatches, με το Apple Watch να καταλαμβάνει μερίδιο 51% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2018.

Διαβάστε επίσης: Nορβηγός σώθηκε μετά από πτώση, χάρη στο Apple Watch του

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics (και με δεδομένο πως η Apple δεν παρέχει ακριβή αριθμητικά στοιχεία πωλήσεων), η Apple απέστειλε 9,2 εκατομμύρια μονάδες Apple Watch παγκοσμίως κατά το τελευταίο ημερολογιακό τρίμηνο του 2018, ένα νούμερο που ήταν αυξημένο κατά 18% από τις 7,8 εκατομμύρια μονάδες του αντίστοιχου περσινού τριμήνου. Οι συνολικές αποστολές για το έτος ανήλθαν σε 22,5 εκατομμύρια μονάδες και ικανοποίησαν αρκετά την Apple, η οποία κατέχει, έτσι, το 50% της αγοράς σε ετήσια βάση.

Φυσικά, δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός πως η Apple έχασε σημαντικό διψήφιο μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με πέρσι, σε παγκόσμια κλίμακα (από το περσινό 67% στο φετινό 51%), ωστόσο και πάλι οι επιδόσεις τη φέρνουν αρκετά μπροστά και σε απόσταση ασφαλείας από την πιο κοντινή της ανταγωνίστρια, Samsung.

“Το Apple Watch χάνει μερίδιο αγοράς από τη Samsung και τη Fitbit, των οποίων τα ανταγωνιστικά smartwatches και η λιανική τους παρουσία έχουν βελτιωθεί σημαντικά κατά το προηγούμενο έτος”, δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Strategy Analytics, Neil Mawston.

Συγκεκριμένα, η Samsung αύξησε το μερίδιό της κατά τη διάρκεια του τετάρτου τριμήνου του 2018, αποστέλλοντας 2,4 εκατομμύρια μονάδες και καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 13,2%. Η κορεάτικη εταιρεία έστειλε περίπου 600.000 μονάδες κατά την ίδια περίοδο το 2017. Η Samsung είδε το 2018 να κλείνει, έχοντας μερίδιο αγοράς 11,8% για τις 5,3 εκατομμύρια μονάδες που απέστειλε.

Την ίδια στιγμή, η Fitbit έπεσε στην τρίτη θέση στο τέταρτο τρίμηνο του 2018, μένοντας πίσω από τη Samsung κατά 100.000 μονάδες περίπου. Η τεχνολογική εταιρεία, που ειδικεύεται στα wearables, κατάφερε να αυξήσει εντυπωσιακά τις αποστολές της, από τις περσινές 500.000 μονάδες σε 5,5 εκατομμύρια μονάδες μέσα σε διάστημα ενός έτους, εξέλιξη που την έφερε στη δεύτερη θέση για το σύνολο του 2018, με μερίδιο αγοράς 12,2%.

Η Garmin από την πλευρά της, απέστειλε 1,1 εκατομμύρια μονάδες στο τέταρτο τρίμηνο, από τις 700.000 μονάδες την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Η εταιρεία έκλεισε το 2018 με 3,2 εκατομμύρια μονάδες που είχαν αποσταλεί και μερίδιο αγοράς 7,1%.

Διαβάστε επίσης: Τα επόμενα σχέδια της Apple για το Apple Watch

Συνολικά, η παγκόσμια αγορά smartwatches παρουσίασε αύξηση κατά 52% με την αποστολή – ρεκόρ των 18 εκατομμυρίων μονάδων, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics.

Η Apple, που αποτελεί τον ξεκάθαρο ηγέτη, κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο την τελευταία έκδοση του Apple Watch, τη Series 4. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα Apple Watch, η Series 4 διαθέτει μια μεγαλύτερη OLED οθόνη, λεπτότερο πλαίσιο και νέες δυνατότητες παρακολούθησης της υγείας, με βασικότερη όλων το ECG (Ηλεκτροκαρδιογράφημα), που για την ώρα βρίσκει εφαρμογή μονάχα στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες 3 χώρες.

RELATED PROJECTS