Στην κορυφή του κόσμου (για λίγο) ξανά η Apple – Ο δρόμος προς το 1 τρις

393dd4bc2449fdc2fdfaab0011872502 555
blog banner ired inner pages

Τα πρωτεία, σε ότι αφορά την αγοραστική της αξία, απόλαυσε για λίγη ώρα τη Δευτέρα η Apple, δείχνοντας πως… κάτι αρχίζει να κινείται σιγά-σιγά στο Κουπερτίνο και οι κινήσεις αυτές βρίσκουν ανταπόκριση από τις αγορές.

Διαβάστε επίσης: Όταν η Apple θέλει… μπορεί (να αυξήσει εύκολα τις πωλήσεις των iPhone)!

Συγκεκριμένα, η αξία της Apple στις Ηνωμένες Πολιτείες άγγιξε τα 807 δισεκατομμύρια δολάρια και πιο συγκεκριμένα “στάθηκε” στα 806,6 δισεκατομμύρια. Η τιμή αυτή, έστω και προσωρινά, ήταν κατά 1,2 δισεκατομμύρια υψηλότερη από αυτή της Amazon και περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια υψηλότερη από την αντίστοιχη της Microsoft. Η εξέλιξη αυτή δεν κράτησε πολύ, καθώς η Microsoft προσπέρασε την Apple και πήρε τη θέση της στην κορυφή μερικά λεπτά αργότερα, κλείνοντας την ημέρα στα 811,3 δισεκατομμύρια.

Μπορεί η Apple να μην σταθεροποιήθηκε στην πρώτη θέση, ωστόσο το γεγονός πως “έπαιξε” τόσο ψηλά έπειτα από μια δύσκολη περίοδο και ένα τρίμηνο κάμψης σε έσοδα και κέρδη, λόγω των αδύναμων πωλήσεων των iPhone και της αστάθειας στη μεγάλη αγορά της Κίνας, δείχνουν πως με ορισμένες σωστές κινήσεις προς όφελος των πελατών της, μπορούν να της διασφαλίσουν αρκετές κορυφές στο μέλλον.

Σε αυτό το πλαίσιο, εξάλλου, αναλυτής του οικονομικού οίκου Morgan Stanley προέβλεψε πως η Apple μπορεί ξανά να γίνει “εταιρεία αξίας 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων” (κάτι που είχε πετύχει τον Αύγουστο του 2018), αλλά με μια προϋπόθεση: να επενδύσει σε ένα σωστό μίγμα media μέσα στο 2019, το οποίο θα δίνει έμφαση στη μουσική, το τηλεοπτικό streaming και στην ενημέρωση (μέσω της εφαρμογής Texture, για την οποία σας έχουμε αναφέρει στο παρελθόν). Σύμφωνα με τη Morgan Stanley, το συγκεκριμένο μίγμα θα μπορούσε να προσφέρει επιπλέον έσοδα 2% στο τμήμα Υπηρεσιών (Services) της Apple μέχρι το 2025 και αύξηση 5% στα ετήσια έσοδα της εταιρείας μέχρι το 2023.

Σε ότι αφορά τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει για τις κινήσεις που ετοιμάζει η Apple στο μιντιακό κομμάτι, δημοσίευμα του The Information τον Ιούνιο του 2018 ανέφερε πως η εταιρεία σκέφτεται την προώθηση ενός κοινού μοντέλου συνδρομής για τηλεόραση, μουσική και ενημέρωση. Επιπλέον, τον Δεκέμβριο αποκαλύφθηκαν οι προθέσεις της Apple να λανσάρει μια νέα συνδρομητική υπηρεσία κατά την άνοιξη του 2019, η οποία θα ενσωμάτωνε το «Netflix των περιοδικών», Texture με τα Apple News. Ωστόσο, το σενάριο αυτό μπορεί να αντιμετωπίσει δυσκολίες, χάρη στην επιφυλακτικότητα των εκδοτών για συμμετοχή στην υπηρεσία, λόγω των τελών που θα μπορούσε να επιβάλει η Apple.

Διαβάστε επίσης: Σε ποια χώρα ενισχύει την παρουσία της η Apple Pay – Τι γίνεται με την Ελλάδα

Πλέον, το θέμα είναι αν οι παραπάνω φήμες αυτές μετατραπούν σε πραγματικότητα, πότε θα κάνει κάποιο από τα παραπάνω μοντέλα την εμφάνισή του και τι απήχηση θα βρει στους Apple lovers… 

RELATED PROJECTS