Κυρίαρχο το Netflix στις non-gaming apps του App Store το 2018

7037131636f8a3c0ea72e0165eff2b94 cd0
blog banner ired inner pages

Το Netflix αναδείχτηκε ο μεγάλος κερδισμένος, από πλευράς εσόδων, στα apps εκτός games, που διατήρησαν παρουσία στο App Store τη φετινή χρονιά.

Συγκεκριμένα, η υπηρεσία video streaming απέσπασε 790,2 εκατομμύρια δολάρια από τη χρήση της σε iOS συσκευές, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε η Sensor Tower μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου.

Διαβάστε επίσης: Επιστρέφει στο App Store το app του Tumblr

Οι άλλες εταιρείες που ακολούθησαν το Netflix στο σχετικό Top 10 για τις non-game apps, είναι οι ακόλουθες:

  • Tencent Video (μια κινεζική υπηρεσία video συνεχούς ροής): 490 εκατομμύρια δολάρια
  • Tinder: 462,2 εκατομμύρια δολάρια
  • iQiyi (άλλη κινεζική υπηρεσία video συνεχούς ροής): 420,5 εκατομμύρια δολάρια
  • Kwai (εφαρμογή social sharing video): 264,5 εκατομμύρια δολάρια
  • YouTube: 244,2 εκατομμύρια δολάρια
  • Pandora: 225,7 εκατομμύρια δολάρια
  • Youku (άλλη κινεζική υπηρεσία  video συνεχούς ροής): 192,9 εκατομμύρια δολάρια
  • QQ (Κινεζική υπηρεσία άμεσων μηνυμάτων): 159,7 εκατομμύρια δολάρια
  • Hulu: 132,6 εκατομμύρια δολάρια

Η κατανομή είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επειδή αποκαλύπτει τον ρόλο που διαδραματίζει, πλέον, η Κίνα στο App Store. Οι μισές από τις εφαρμογές του Top 10 είναι πιθανό να είναι σχετικά άγνωστες, ως προς τη χρήση τους, στους χρήστες των Ηνωμένων Πολιτειών. Στο μεταξύ, ενώ το ενδιαφέρον για το iPhone δείχνει να έχει ατονήσει το τελευταίο διάστημα στην Κίνα, η συγκεκριμένη χώρα δείχνει έτοιμη να καθιερωθεί στο App Store.

Επιπλέον, η λίστα των κορυφαίων non-gaming εφαρμογών δείχνει πόσο δημοφιλές είναι το μοντέλο συνδρομής. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές έχουν επιλογές συνδρομής, οι οποίες υποχρεώνουν τους χρήστες να αποδίδουν τακτικά εισοδήματα στους κατασκευαστές τους.

Πρέπει να ανησυχεί η Apple;

Αυτή η τακτική των εφαρμογών θα μπορούσε να αποτελέσει απειλή για την Apple στο άμεσο ή μακρινό μέλλον. Και αυτό επειδή μπορεί να φτάσει η στιγμή που οι developers των μεγάλων εφαρμογών που διατηρούν παρουσία στο App Store, θα αναρωτηθούν αν είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν να αποδίδουν (βάσει του μοντέλου επιμερισμού κερδών) ένα μέρος των εσόδων τους στην Apple.

Διαβάστε επίσης: Netflix: Δοκιμάζει το Instant Replay – Οι πρώτες αντιδράσεις

Για την ιστορία και για να καταλάβετε λίγο καλύτερα τι εννοούμε, σήμερα το Netflix αποδίδει στην Apple το 30% για τα έσοδα που προέρχονται από… πρωτοετείς συνδρομητές, οι οποίοι έκαναν την εγγραφή τους μέσω iTunes, με το ποσοστό αυτό να μειώνεται στο 15% για κάθε πρόσθετη χρονιά. με αυτά τα δεδομένα η υπηρεσία αναζητά ήδη τρόπους να παρακάμψει αυτές της χρεώσεις, με έναν εξ αυτών να είναι η εγγραφή νέων χρηστών εκτός της iOS εφαρμογής.  

Και, φυσικά, σε περίπτωση που και άλλοι developers επιχειρήσουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Netflix, οι απώλειες για την Apple, η οποία επιδιώκει να ενισχύσει τα έσοδα από τα Services (μεταξύ τους και το App Store) θα είναι σημαντικές…

RELATED PROJECTS