Netflix: Δοκιμάζει το Instant Replay – Οι πρώτες αντιδράσεις

af7a7d94e0b357d3c6f4b9a5a0aabe3e e89
blog banner ired inner pages

Ένα νέο χαρακτηριστικό, τη δυνατότητα του instant replay, φέρεται να τεστάρει το Netflix, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον χρήστη να επιστρέψει άμεσα κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης, στην αρχή μιας σκηνής και να την ξαναπροβάλλει, επειδή έτυχε να τη χάσει ή επειδή θέλει να την ξαναδεί.  

Διαβάστε επίσης: Netflix: Στις χώρες με την ακριβότερη μηνιαία συνδρομή η Ελλάδα

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα του Engadget, το ίδιο το Netflix επιβεβαίωσε τη δοκιμή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού στους New York Times, σε μια προσπάθεια να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες video υπηρεσίες, που προσφέρουν μονάχα ένα βασικό χαρακτηριστικό skip-back.

Με βάση το δημοσίευμα, στην τρέχουσα μορφή του υπό δοκιμήν χαρακτηριστικού, οι άνθρωποι που πραγματοποιούν τις δοκιμές βλέπουν να εμφανίζεται ένα “watch the scene again” pop-up σε συγκεκριμένα shows της πλατφόρμας, το οποίο τους επιτρέπει να μεταφερθούν άμεσα πίσω στο ξεκίνημα μιας αξιομνημόνευτης στιγμής.

Για την ώρα, όσοι έχουν συμπεριληφθεί στην ομάδα δοκιμών του Netflix για το χαρακτηριστικό instant replay, δεν έχουν δείξει να… ενθουσιάζονται. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς επισημαίνουν πως τα pop up παράθυρα αποσπούν την προσοχή τους.

Μερικά από τα πιο… ήπια σχόλια για το τεστάρισμα του instant replay, ανέφεραν πως… “το pop up μου απέσπασε την προσοχή, τη στιγμή που είχαν προηγηθεί δυο πολύ έντονες σκηνές στο show που παρακολουθούσα! Εύχομαι να μην είναι κάτι μόνιμο, γιατί είναι πραγματικά ενοχλητικό. Αν θέλω να δω κάτι ξανά, τότε θα επιστρέψω μόνος μου στο σημείο που θέλω. Δεν χρειάζομαι προτροπή!”.

Διαβάστε επίσης: Netflix: Θέλει να δοκιμάσει νέα προγράμματα χαμηλότερου κόστους

Από την πλευρά του, το Netflix δήλωσε μόνο ότι «έψαχνε να μάθει» και δεν έχει καταλήξει ακόμα σε οριστική απόφαση σχετική με την ενσωμάτωση ή μη του νέου χαρακτηριστικού.

Σημειώνεται πως η υπηρεσία βίντεο συνεχούς ροής έχει γνωρίσει σημαντική αύξηση στα έσοδα από κινητά, κερδίζοντας 86,6 εκατομμύρια δολάρια τον περασμένο μήνα, μονάχα από τις mobile συνδρομές! Την ίδια στιγμή, η Apple δεν έχει παρουσιάσει ακόμα κάποιο σημάδι για τη φύση της ανταγωνιστικής υπηρεσίας που θέλει να προωθήσει, κρατώντας ανταγωνιστές και fans στο σκοτάδι…

RELATED PROJECTS